haha ja dat gevoel heb ik ook... want ik wel hem echt ja ik heb veel klassieke dingen voor emma. Maar ook wel wat speelse dingen (dat zie je wel op de fotos die ik heb gepost) mim pi is wel favoriet hier, heb er vaak wat van.
oh tuttie, lekker veel (en roze!). Hahaha, zo heb ik het ook gedaan hoor. Was toen 5mnd zwanger in Amerika op vakantie, en heb echt nu nog steeds dingen liggen nog van wat ik toen gekocht heb (al raakt het nu wel op hoor..). Wat je zegt: beetje neutraal qua seizoen kopen, en je gaat niet mis hoor. Is voor jongens vlgs mij nog net even makkelijker dan voor meisjes.
Hey meiden, gisteren de hele dag ziek op bed gelegen. Af en toe wel wat gelezen, maar niet de puf om te reageren. Als jullie het goed vinden spring ik vanaf hier weer in Tuttie, wat een heerlijke volle kast voor je meisje. Er is geen leukere voorpret! Zou alleen de spulletjes vanaf 62 in een curverbox oid opbergen. Dan kan er niks mee gebeuren en houd je genoeg ruimte in je kast over. Shannen, goed geshopt! Emma, ben ook benieuwd naar de Mim pi jurk bij Emma, maar zo'n prachtige griet staat het vast leuk! Bloempje, ik moest ook enorm wennen aan de prijzen vanaf 92... Geloof dat het na 110 weer omhoog gaat. Ook schoenen worden duurder... Swlc, ik heb juist altijd enorm veel vooruit geshopt. Puck altijd heel klein geweest, maar nog nooit een miskoop begaan. Wat het ene jaar niet past hoogzomer, past het jaar daarna op een warme lentedag wel. Probeer wel zoveel mogelijk te kopen wat door te dragen is. Glimlachje, mooie spulletjes van Quapi voor je meisje! Lijkt me heerlijk comfortabel spul.
Ik heb in de zwangerschap pas na 30 weken eindelijk iets gekocht en dat was nog met dwang van mijn man en moeder. De zwangerschap verliep zo slecht en de artsen verwachtten allemaal dat ze zou overlijden in of net uit mijn buik dat ik niets wou kopen waar ik later weer mee geconfronteerd zou worden. Toen ik bevallen was en de artsen , ondanks de opstartproblemen , licht positief waren is mijn moeder de stad in gegaan om meisjeskleding maat 44 te kopen zodat ze iets had toen we thuis kwamen. Glimlach leuk wat je besteld hebt van quapi! Madeliefke beterschap !
@Debby, leuke sandaaltjes! Ik denk dat die Mim Pi jurk Emma leuk zal staan hoor! Het is niet zo'n superstraks model en hij valt precies mooi op de buik waardoor het niet zo'n strak jurkje wordt wat jij niet leuk vindt staan bij Emma. Verder loopt hij dan wat wijd uit en is hij wat langer. Als je wilt kan ik wel een foto van mijn oudste dochter plaatsen met de jurk aan, heb 'm net gisteren binnengekregen. en ja, ik heb wel veel, maar er zit ook nog aardig wat van vorig jaar tussen dus dat is al gedragen. En alles wordt wel meer dan 1 keer gedragen hoor Superleuke dingen heb je voor Emma voor de zomer. Je hebt inderdaad nog wat te shoppen voor Sam. Maar wat ik van Just Small heb zien hangen voor de zomer, moet dat vast wel goedkomen De Jottum jurk met de stippen is echt super! Wat raar dat die vrouw ineens af wil wachten @tesske, leuke dingen heb je op het oog. Vind het blazertje érg leuk. Heb je het na een nachtje slapen nog gekocht O haha, lees nu dat Tess hem zelf niet mooi vindt Zo leuk dat ze een eigen mening krijgen. Als mijn jongste hier iets niet mooi vindt, trekt ze het ook echt niet aan, wat ik ook doe Vervelend dat Humpy er niet even bij had gezet dat het nog niet leverbaar was en dus een pre order is. Kun je je geld niet terugkrijgen? @miekje, leuk rokje van Muy Malo. @lynn, ik vind de rokjes van Mexx best ruim vallen, vooral de babycollectie. Mijn dochter draagt 98 en rokjes maat 92 zijn nog ruim en lang zat. Ik denk dat Danique 86 wel moet passen. Dit in tegenstelling tot de shirtjes ed, die vallen wel klein en smal. @sweetlake, leuk dingen heb je voor de zomer! Ik zeg: er kan nog meeeeeeer bij Persival in de buurt van R'dam Zevenkamp: volgens mij zit er een vd Ven in de Beverwaard. Kijk even op de site van Persival voor verkooppunten! @glimlachje, balen dat je niet geslaagd bent met IRL shoppen! Wel leuke dingen geshpt bij Debby en van Quapi. @tuttie, leuke dingen van Vingino geshopt. Rokje is heel leuk. @shannen, leuke dingen geshopt hoor! @madeliefke, vervelend dat je ziek was! Gaat het weer een beetje beter?
richting rdam weet ik t niet maar ik koop t zelf bij vd ven in sgravenzande. Is voor jou ook niet heel ver
@zo79: dankje! Nou ik heb een bestelling gedaan nog even denken of ik hem ook echt doorvoer (betaal dus) Het gaat om deze rokjes: Bekijk bijlage 218979 Bekijk bijlage 218980
Ik had me voorgenomen niet veel te shoppen voor de zomer maar kom toch hele leuke dingen tegen!! Glimlach heel leuk dat quapi, heb wel wat gezien wat ik wil hebben weet jij hoe het valt? Als 86-92 klein valt zou ik wat kunnen kopen..
Lynn vind ik niiets voor jou, die rokjes! Tess, heftige verhalen toch altijd over je zwangerschap en meisje *knuf* Bloempje, doe eens foto van je voorraad! Hahaha
Oh en heb zelf nog een fotoalbum van marktplaats afgeaald. Vanavond even laatste jaar foto's bestellen (350 stukes!!!!) Dan kan ik plakken.
@quapi: lijkt mij ook heel draagbaar en lekker zitten. Ben benieuwd. Ise ik weet niet hoe t valt, lynn heeft er wel wat van. Ik moet t hier nog binnen krijgen. @lynn vind t zelf niet echt bij dan passen. Hier geen mexx fan ..heb er weleens wat gekocht voor broertje in t verleden en nichtjes maar kwaliteit viel vies tegen, zeker voor die prijs @zomergarderobe: in me shopaholic album foto van zomergarderobe: Op plank liggen van links naar rechts: shirtjes. Rokjes. Leggings.. Broeken. Broeken zijn ook aantal vingino die net zo goed in najaar kunnen
Lynn, vind de rokjes erg leuk! Wel een sporty look DjMomo, leuk he, een fotoboek maken. Heb er ook nog een gepland staan om te maken tijdens mijn verlof. Tesske, je hebt echt een heftige tijd achter de rug met je meisje. Hoe is het nu met haar longetjes? Zijn jullie er al uit mbt de schoolkeuze? Ise, voor ons hoef je je niet in te houden Zo79, heerlijk is dat om lekker een voorraadje te hebben. Mijn eigen winkeltje op zolder noem ik het. Als mevrouw een groeispurtje krijgt, trek ik gewoon een curverbox open vol met leuks Hier niks gekocht, wel een hoop verkocht, dus misschien toch eens gaan neuzen als Puck op bed ligt vanmiddag. Eerst even bij vrienden op de koffie. Tot later!
@lynn, superleuke rokjes!!! @tesske, wow wat ontzettend heftig zeg @djmomo, leuk fotoboek. moeten we hier ook nog steeds doen.
Haha grappig, de ene vind de rokjes heel leuk en de ander vind ze niet bij danique passen. Ik twijfel nog (zelfde reden dus) omdat ik ze aan de ene kant ook niet echt bij danique vind passen maar aan de andere kant ik het wel leuk vind wat rood in de kast te hebben voor de zomer....ik heb nu nog heel weinig kleur, het is vnml. wit en blauw en wat grijs en klein tikkie roze maar meer heb ik nog niet...
@ lynn ben benieuwd of je ze nog gaat shoppen. En uuuh bedankt ik vind nu na je reactie dat ik nog best mag shoppen voor zomer....maar dat doe ik in de sale hihi
O wat is er weer veel gekletst hihi! Lekkere volle kasten al voor de zomer! Ik dacht dat ik nog relatief weinig had haha. Heb ik dus voor nu echt een shopstop . Heb ook even uitgerekend wat ik in december en januari aan kleding voor de meiden heb uitgegeven, ruim 700 euro (oeps). Dus ik heb voorlopig even de hand op de knip. Zoals jullie nu twijfelen over wel of niet dit of dat kopen.. ben ik weer in dubio over de namen van de tweeling.. Wie o wie wil me even helpen (wel even via pb, vanwege de vele meelezers in dit topic). Misschien heeft een van jullie nog DE naam, of net ff anders.. @lynn, ik vind de rokjes wel leuk, en denk dat die rode toch wel bij Danique past! Ik zou dan niet voor grijs gaan, maar voor wat kleur! Ik denk dat als je er een bloesje op doet of een chique shirtje met bolero/vestje (een witte van jottum, die heb je vast wel) krijg je al weer een echte Danique set. Dus ik zeg doen. Maarja als je zelf twijfelt.. hihi lastig he?! @madeliefke, wat balen dat je je zo rot voelt! K denk aan je! Echt nog maar een paar weekjes te gaan! Hopelijk knap je gauw weer op! Sterkte met de laatste loodjes (o o wat zijn dien zwaar he ?) @tesske, wat een heftige verhalen zeg... krijg er de rillingen van. K kan me indenken dat je niet durfde te shoppen. Bij mij was er ook wel even die angst vanwege de tweeling, en goede vrienden van ons zijn vorig jaar hun dochtertje van nog maar 6 weken verloren.. Dus kan me er wel iets bij voorstellen. En nog steeds durf ik niet echt veel te kopen voor de tweeling. Voelt voor mij een beetje de goden verzoeken *sorry als ik hier iemand mee voor het hoofd stoot*.