Tja eigenlijk....zeggen ze altijd bij twijfel niet doen (shoppen) en dus zou ik het niet moeten doen dus...
@lynn, maar twijfelde je zelf al, of omdat een aantal meiden zeggen dat het niks voor Danique is? Want ik denk dat het wel leuk zal staan. Je wilt toch ook wat sportievere setjes voor Danique in de zomer? Nou, ik ga je niet ompraten hoor. Als je twijfelt kun je het misschien beter niet doen. Of anders eerst in het echt kijken?
@zo79: ja ik twijfelde zelf al gelijk hoor, ik vind de rokjes erg leuk maar ik twijfelde dus idd omdat ik niet zeker weet of het in haar garderobe past...daarnaast vind ik die mexx labels die erop zitten ook lelijk dus als ik ze al koop dan wil ik die eraf slopen. Eigenlij wil ik ze gewoon even in het echt zien misschien dan ik het dan beter kan inschatten. Misschien even naar 't Paddestoeltje, weet niet of zij ook mexx verkopen, maar ze hebben wel z8 dus dan kan ik daar ook even naar de maten kijken want ook daarover twijfel ik (short) welke maat ik moet nemen.
@lynn, ja bij het Paddestoeltje verkopen ze Mexx. Ook bij Vanilly in Oud Beijerland verkopen ze de babylijn van Mexx. En anders in R'dam centrum bij de Mexx store of V&D. V&D Zuidplein verkoopt geloof ik ook Mexx. Z8 wil ik inderdaad ook eerst in het echt zien, dus dat wordt volgende week even een tripje naar Hellevoetsluis
@zo: oke dankjewel! Heb jij dit rokje gisteren bij Vanily gezien toevallig? Ik vind winterkleding zoveel makkelijk shoppen dan zomer...pffff
@zo79: wanneer ga jij denk je? Ik zou dinsdag middag even kunnen gaan, dan is mijn man thuis kan ik ff zonder kind...is makkelijker...
@Lynn, ik weet niet meer of ik dit rokje bij Vanilly heb gezien. Ik heb niet bij het babyspul gekeken, maar alleen bij de kleding vanaf maat 92. Ik durf het dus niet te zeggen. Ik ga donderdag of vrijdag denk ik, ik werk ma-di-wo! Zonder kind shopt inderdaad wel het makkelijkst. Vind het altijd jammer dat ze geen koopavond hebben bij het Paddestoeltje, nou moet ik mijn jongste altijd meenemen.
ja dat is best vervelend inderdaad! maar snap het wel, het ligt niet echt centraal natuurlijk, hun winkel...
Nee dat is waar, je moet er wel echt speciaal heen rijden. Een aantal jaar geleden werkte ik daar niet zo heel ver vandaan, dat was echt ideaal wat dat betreft
Grappig ik juist voor de zomer!! Ik vind ze wel leuk hoor de rokjes, maar ik hou bijna overal van dat is nou juist het probleem Wat vind jij van die stippenshirtjes van de V&D vind je dat weer te heftig? Dan heb je ook veel kleur met een simpel rokje erbij!! Of een knalroze polo van benetton bijv??
sorry, maar rood staat haar super!! weet je nog de mim-pi rok van vorig jaar. Ze was een plaatje in die rok.. Ik zeg gewoon wat rood kopen. Vind het mim-pi rokje met die hartjes toch ook danique hoor!! Ik de zomer is vrolijk toch leuk...
@ Tukker, leuk dat noppies setje! @ Madeliefke, ojee niet fijn om nu nog ziek te zijn ook. Gaat het nu weer? Puck ziet er weer erg leuk uit, mooi vestje! @ Tesske, ben benieuwd naar de foto @ Noonoo, erg leuk jurkje maar ik vind de combinatie maillot/shirtje ook niet zo leuk. @ Wonderteam, stoere Fay in dr broek!
@otm, ohh moeilijk is dat dan hé namen verzinnen!!! zeker als je er 2 tegelijk moet. @miekje, geweldig rokje!!!!
Gaaf rokje! Wil ik ook! Kom even binnenvallen, twijfel over dit jurkje van bomba...doen of niet? Bekijk bijlage 219034
@emmamick, leuk jurkje ,maar wel wat druk. Ik denk wel dat het jurkje je dochter erg mooi zal staan. @diddl, thnx