Shop-a-holic topic deel 7

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 23 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ging jij niet naar australie? wanneer ga je?? Lijkt me echt super. Wij denken er ook weleens over om er een jaar tussen uit te gaan...

2. Emmamick

Emmamick Bekend lid

24 okt 2009
    814
    0
    16
    Ja we vertrekken dinsdag! Ben de laatste dagen best zenuwachtig (die vliegreis!) dus probeer mezelf af te leiden door alvast te shoppen voor de zomer :D

3. Emmamick

Emmamick Bekend lid

24 okt 2009
    814
    0
    16
    @Wonderteam ik vind het jurkje dus ook erg druk, daarom twijfel ik!

Zoals Lynn net al zei: bij twijfel niet doen??

*twijfelt lekker verder..*

4. Emmamick

Emmamick Bekend lid

24 okt 2009
    814
    0
    16
  5. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ik vind 2 dingen leuk!! beebielove erg schattig. Bovenste jurk van z8 ook super!! die zal er hier misschien ook nog wel komen.
    Dat mintgroen vind ik minder. Dat is nou een kleur dat ik neit zo snel zou komen. Maakt zo snel flets.

6. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    hoe lang gaan jullie in totaal naar down under?? veel zomerspul kopen. Of is het daar nu winter?? dan kan het ook erg koud zijn..

7. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

@emmamick, ja dat zeggen ze wel bij twijfel :D ja het 1e z8 jurkje doe ik sowieso. Alleen het groene laat mij twijfelen.
    @miekje, ja precies ik ben heel bang dat het mintgroene te flets maakt. Het groene van beebielove vind ik een stuk warmer, maar aan de ene kant weer zo'n groot groen vlak.

Pfff moeilijk die twijfel

8. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL

9. Emmamick

Emmamick Bekend lid

24 okt 2009
    814
    0
    16
    als je twijfelt over de kleur zou ik gewoon nog even verder zoeken..misschien vind je wel iets anders wat je wel meteen WAUW vind.

@Miekje, we gaan 2 maanden! Nee het is daar nog zomer. Temperaturen tussen de 25 - 30 graden in en rondom Melbourne (waar we heen gaan) :D

10. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Zie nu dat mn reactie in het verkeerde topic staat ;)

@ Wonderteam, 1e z8 jurkje heb ik ook voor Lotje besteld.
    Verder ben ik niet zo vh groen.

11. wonderteam

@miekje, ja rokje is idd erg leuk ,al vind ik die zonder sterretjes nog leuker.

NOu ik ben eruit. Ik ga niet voor groen haha. Ik bedacht mij net dat ik voor Fay vorig jaar een heel leuk rokje van de hema had met het zelfde groen als z8 en dat ik hem haar niet 1x heb aangedaan. Deze past ze nu nog ,dus laat ik het eerst hier maar eens bij houden haha.

Ik ga wel het z8jurkje bestellen. Hoe valt z8?

@diddl, welke maat heb jij van dat jurkje gedaan?

12. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Ik heb maat 86 besteld, maar ik heb hem nog niet binnen hoor, dus kan niet zeggen hoe hij zit.
    Maar vaak vind ik dat je van jurkjes wel iets groter kan nemen.

Alleen wat ze vandaag draagt van Z8 (voor het eerst deze winter had dezelfde set vorig jaar in 68 en 74, was weer iets te enthousiast geweest met maat 74 kopen dus toen 68 nog bijgekocht) maar goed dit is dus 74 en past nog.
    Dus hoop nu maar dat die 86 toch niet echt te groot is.

13. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel leuk vestje/bolero! Wil ik ook wel. Maar ja, kom nooit bij Van de Ven..... ach, goed voor de portemonnee...

14. wonderteam

Oh nou ik wacht even af tot jij hem binnen hebt. Wil je mij het dan l laten weten? Ik zat te denken aan maat 80 voor FAy ( ze is nu 75 cm)

15. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    ahhh...plaatje is alweer weg!!!

16. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Diddl, ik heb laatst een jurkje van z8 gekregen in maat 86 en die valt klein!! Ik vind de jurkje van z8 vaker kort of als tuniek vallen.. Ik heb een jurkje op het oog (van z8) maar twijfel ook zo over de maat, 92/98 zal ze weer veel te groot zijn

17. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Klopt Ise, vind ik dus ook.
    Ik laat het jullie weten vd week ;)

18. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    diddl had je de kimberly besteld? dan wil ik wel heel graag weten hoe hij valt :)

Deel Deze Pagina