Shop-a-holic topic deel 7

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 23 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    En dan krijg ik hier te horen dat ik al veel heb! 4 jurken, 4 broekjes, 4 rokjes....... :D

2. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

@mariomama, ja haha ik had ruimte nodig daarom zijn de foto's alweer weg.

3. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou ik wordt wel erg nieuwsgierig hoor...... kun je ze niet pb-en? :p

4. wonderteam

Haha, met pb kan geloof ik niet. Ik wil ze wel mailen ,als je mij je mail adres pb-t :D

5. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    wonderteam, had jij nou een jurkje van mimpi? Hoe valt die?

6. wonderteam

@ise, ja had de zomercollectie besteld in maat 80. Eerlijk gezegd heb ik hem nog niet gepast. ik kan hem haar vanavond wel even aandoen en een foto maken als je dat wil?

7. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind hem te.......
    Ik ben gek op kleurtjes, maar zoveel verschillende printjes is niet mijn ding....

8. Glimlachje

Glimlachje Niet meer actief

Op Kktk de zomercollectie van Sd le chic! zie wel wat leuke dingen... ga er eens ff voor zitten.

En vreeeeees dat ik gezwicht ben voor 2 setjes van Kiezeltje...zal later foto's plaatsen. Ga aan mijn couscous beginnen heb eters vandaag.

9. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik sla mintgroen zelf over.....en heb de kimberley ook op mijn lijstje staan dus ik zou het wel weten :)

10. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maatadvies welkom. Ik zal wel 92 moeten hebben? :D Reuzin....

11. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Ik had de Kimberley ook besteld maar nog niet binnen... heb de 98/104 besteld.

12. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    @Emmamick, oh heerlijk naar Australiƫ, zou wel met je mee willen? Zijn jullie er vaker geweest? Ik ben er 2 x een aantal maanden geweest, denk zo'n 9 maanden in totaal. Geweldig land, we willen er met zijn allen nog wel een keer naartoe over een paar jaar. Het is alleen zo verrekte duur om er heen te vliegen, dat je dat niet voor 2 weekjes vakantie kan doen.
    @Glimlachje, ben benieuwd welke setjes van Kiezeltje je wilt, ik vind het ook zo'n leuk merk!
    @Jurkjes, ik vind die van Beelove juist weer wat minder leuk, maar ik hou gewoon niet van dat harde groen. Dat eerste jurkje vind ik erg leuk!

13. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Ik heb net een kiezeltje broek besteld voor bij het geblokte hemdje dat ik heb, meebesteld jottum kniekousen en een longsleeve van jottum die ik ook in donkerblauw heb..

14. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    emmamick:Ik vind het jurkje wel heel erg druk, terlwijl ik sommige dingen van bomba best grappig vind. Veel plezier in Australia.

Wonderteam: Ik vind ze alledrie leuk dus daar heb je niet veel aan.:D

Shannen: Die bloemen voor in het haar van h&M zitten daar elastiekjes aan of speldjes?? Ik vind ze erg leuk namelijk.

15. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    emmamick dinsdag al! Ik vind het echt stoer van je dat je toch nog gaat! Hopelijk is je vakantie toch nog relaxed!

Ik heb nog wat verkocht op marktplaats. Loopt goed. Nu wil ik echt die jurk hebben. Ik hoor het einde van de dag...

16. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Ik heb ook een warrige vraag, een tijd geleden in dit topic was er een site ik dacht iets met pomme waar het opruiming was en hoop van jullie besteld hadden. Een paar hadden een ballonrok spijker en jingels had alle broeken in maat 128 (dat herinner ik me ervan dat zei ze voor de grap). Ik heb terug lopen zoeken maar kan het niet meer vinden en die site ook niet!!grr. Ik wil kijk of ze wat leuks voor de zomer hebben wie weet welke site ik bedoel ben al 2 dagen aan het zoeken.:)

17. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    pom de lux (ff googlen)

18. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    thanks je ben geweldig, werd er gek van.;):D

19. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Nou moet mijn geduld nog bewaren per 1 maart is er pas nieuwe collectie!

20. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    oh dat is best laat zeg!

@ik heb de bestelling geannulleerd hoor (die van de rokjes van mexx)

Deel Deze Pagina