@lynn...ben benieuwd...heb van de winter n jurk/ tuniek gehad en na 1 keer dragen verkocht...ben benieuwd hoe dut gaat staan. Bovenste rokhe had ik in meisjeslijn gezien en was vrkocht maar die dame van de winkel zei dat ze die niet hebben in babylijn en probeerde me andere dingen aan te smeren...ff goigle en ik tref m toch echt aan. Zo een winkel kom ik dus ook niet meer.....
Ja dat rokje hebben ze overal in de babylijn op de webshops, heb hem al op meerdere sites gezien! Ja ik heb dus alleen het broekje nu van kiezeltje, die vind ik wel leuk en handig voor nu en voor de zomer, maar ik heb de rest allemaal retour gedaan. Het is toch niet helemaal mijn ding, hoewel ik kiezeltje heel leuk vind, vind ik het bij danique vaak raar zitten en tja nou heb ook al vaker gekocht en snel weer verkocht omdat het me toch tegenviel als ze het aan had. Dus ik koop het maar niet meer, probeer een beetje trouw te blijven aan mijn vaste merken, want ik koop soms heel impulsief, vind ik het achteraf toch tegenvallen en verkoop ik het wel weer, maar is wel zonde van mijn geld natuurlijk...dus ik probeer/wil langer nadenken voor ik iets aanschaf, en ik probeer nu ook wat meer dingen te kopen waar ze het hele jaar mee kan...
slc ik wilde die rode jurk ook maar zag hem in het echt en ik vond hem maar gewoontjes. Niet gekocht dus (ze hadden hem ook maar vanaf 104 daar maar toch).
leuk disney on ice! Dat soort dingen vind ik gaaf! We zijn vandaag naar de show van Dirk Scheele geweest... was zo leuk! Ik was alleen met Emma. Is toch wel heel stoer zo alleen met mijn grote dochter op pad.(We gingen met de bus) Hele gesprekken onderweg. En natuurlijk moest ik weer janken toen ik zo in dr handjes zag klappen tijdens de show... pfoe het is wat met mij zo de laatste tijd... 10 maart gaan we naar k3
gaaf zeg! Ik ben geen kiezelte fan maar wow!!! waar waar waar??? (ben niet echt op de hoogte van kiezeltje webshops...)
Leuk!!!! Die wil ik ook zo graag! Welke maat heb jij? Ik vind alleen 60 euri veel te duur dussuh.... wacht wel tot de sale (is dat voor september bij mim-pi?)
pcootje ik heb gezegd dat ik het vandaag wilde weten omdat het voor een feestje was. Misschien doe ik hem bij sams verjaardag aan...
voor de mamas met een babyjongetje: dit supergave vingino broekje in 62 en 68 voor 18 euro (ik heb er in maat 80 30 euro voor betaald)
@SLC, leuk, wanneer gaan jullie? @Debby, wow, wat een leuke jurk! Ik heb nog wat Billy & Lilly dingen besteld van afgelopen zomer. Vind het altijd wel lekker spul met een beetje elastan erdoor, blijft lang mooi.
@Debby.... amazingkids heb ik m gehaald @Lynn...heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel herkenbaar. het blauwe is redelijk safe hier en dat rozenrokje is wel echt heel leuk...maar goed ik laat het thuiskomen en hou wel de retourtermijn in de gaten...want t gaat terug als ik een mwah gevoel heb
Ik heb maat 134, maar dat is voor mijn dochter van 7 Ik heb 'm nu gekocht voor 50 euro incl verzenden. @jo79, waar heb je Billy en Lilly van afgelopen zomer gekocht? Staat dat nog gewoon op de site van Billy en Lilly? @sweetlake en debby, raar dat sommige kleding dan tegenvalt in het echt he? Ik had echt gedacht dat die rode jurk ook super zou zijn, maar valt dus tegen. Gelukkig vallen de jurken die ik nu heb niet tegen!
Ik zoek z8 kimberley in roze/navy maat 86..... Wie weet een site met korting? (staat niet op kixx helaas in deze kleur)
ik vindt Z8 groot vallen, mijn dochter is 10 maanden en een jurkje in maat 68 zit haar nu pas goed. de longsleeve´s in maat 74 zijn nog iets te groot. vindt de rokjes vaak wel goed op maat vallen maar de jurkjes en longsleeve´s vindt ik groot.
@debby...ligt ook aan het kledingstuk....ik moet het bij deze nog zien. de dingen die ik vorige week gepast heb, was 92 hier wel goed te doen...dus voor aankomende zomer goed... dochter hangt heel erg tussen 80-86 lees neigt meer naar 86....