Shop-a-holic topic deel 7

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 23 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Pfff balen, zal je altijd net zien dat het dan weer niet voor de baby jongetjes te krijgen is :( Hoop dat je snel nog wat leuke dingen tegenkomt! Je vond Just Small toch ook leuk? Hier hadden ze volgens mij al aardig wat nieuwe dingen hangen. Misschien zit daar wat tussen?

2. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    @ lynn, mijn jongste draagt nu 92/98. Steeds meer richting 98, 92 wordt aan de korte kant. Kan wel kloppen, want ze is 94 cm. Maar maat 86 van Bakkaboe zit dus nog prima. Ook shirtjes enzo. Echt heel raar :(

3. ontzettendtrotsemama

ontzettendtrotsemama Fanatiek lid

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    @debby, ik liep vandaag even bij de Brouwersmode (just small) en ik wierp even een blik op de jongenskleding (voor het geval er toch een jongen geboren wordt haha).. en vond er echt wel hele leuke dingen bij hangen! EN de ter stal had ook wel wat leuke dingetjes! Echt dat fel en aqua blauw en appeltjes groen! Staat Sam vast erg leuk!

@budget.. trotseman roept het elke maand, moet je niet eens budgetten gaan maken (ben assistent accountant, maar mn eigen administratie is een bende. Ik shop met het motto op=op haha) Maar nu kom ik de deur nog uit, en heb ik nog tijd om te shoppen, komende maanden zal daar weinig van komen denk ik. Dus voor zover het er nu uitziet kom ik het voorjaar wel door (voor de oudste 2).

Morgen niks op de planning, meisjes zijn bij de gastouder dus ik ga eens even op mijn gemakje inventariseren wat ik nog heb, en wat ik nog "denk" nodig te hebben hihi!

Deze jas van Shoeby vind ik echt heel erg leuk! Heb hem vandaag zien hangen.. vind 40 euro wel veel voor een jas die je niet overal mee kan combineren. Stof is mooi stevig, echt een jas voor het frisse dagen..
    http://shoeby-cdn.imageserve.nl/large_image/1030770-99.jpg

4. ontzettendtrotsemama

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
  5. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee

SAME HERE:D

ik heb de eerste schoentjes pakje eerste kerstjurk/speentje enz
    ik heb wel echt een leuke voorraad
    (ik wil niet zielig doen maar ik heb maar 1 ding over van toen ik klein was en dat is wat op amy-lynn haar nek zit
    mijn eigen apie Joekie:)

6. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    ik denk ook zo!

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    haha zo lief mirell!

Ik heb emma dr eerste pakje bewaard en van sam ook natuurlijk.
    En de jurkjes die ik zelf gemaakt hebt. Verjaardagsjurkjes heb ik wel verkocht.

just small is leuk ja.
    Maar is zo een pokke-eind weer hier vandaan.
    Als de kinderbijslag komt zal ik er eens heenrijden en een berg kopen. Heb ik vorig jaar ook gedaan, kon het bijna niet meer dragen ;)

8. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Ik wil ook niet zielig doen, maar ik heb ook niets meer van mn babytijd. Van mn kinderjaren nog wat knuffels en poppen en heel weinig foto's.
    Verder alleen maar mn eigen herrinneringen want mn beide ouders zijn al overleden.
    Als je ziet hoeveel foto's ik nu van mn meiden heb, tis net of ik probeer iets in te halen wat ik zelf niet heb.

9. ontzettendtrotsemama

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mirell, ik heb het meeste ook nog wel bewaard, en doe ook niet alles weg. Wel een schattig aapje heb je nog van vroeger! Bij mn dochter in bed ligt mijn oude beertje (zoon roze troetelbeer die je in 1 handje kon knijpen en dan gaf het hartje rood licht...)
    Gelukkig heb ook veel foto's van Amy-Lynn! Ik heb maar 20 foto's van mijn eerste jaren.. en mijn ouders zijn het meeste van mijn jeugd vergeten (door ziekte van mijn moeder, die is haar geheugen kwijt door shocktherapie). Vind ik soms erg moeilijk, juist omdat mijn schoonmoeder elke keer met verhalen over mn man zn jeugd komt.. Mn schoonmoeder kan wel een boek schrijven zoveel weet ze nog! Is best wel eens confronterend..

10. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    reno had trouwens ook een aapje van zijn kindertijd.
    Die had ie ooit eens bij emma gelegd... nou dat is nu dus haar apie en zonder die kan ze niet slapen. Ze is weg van dat ding.

Ik hou ook boekjes bij van de kids.
    mama en papa vertellen over jou heet dat geloof ik. Met elk jaar allemaal leuke vragen en fotos en andere dingetjes plak ik er in.

11. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    he meiden, ik mag ook graag in dit topic lezen en ideeën opdoen voor ons meisje wat nog geboren moet worden.
    ze heeft dan ook al een behoorlijk volle kast maar het is ook allemaal zo mooi!
    als ze straks geboren is dan ga ik haar hier ook showen, kan niet wachten!

@otm: dat mooie spijkerrokje van Dirkje hebben ze in de sale van Hummbee.com. ik heb daar ook al heel wat besteld en ik heb het elke keer heel snel binnen gekregen, vind alleen de bezorgkosten van 4 euro altijd zo zonde!

12. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    okeey januari....

Amazingkids (7 artikelen) 135,86
    bomba shirt
    vingino top
    carbone tuniek
    vingino jurk
    name it jurk
    name it jurk
    vingino bikini

omoda schoenen 2 paar 84,00

milou kids kort broekje 14,95

bengh rokje 34,50
    giletje 16,00
    bomba setje 41,00

ter stal 60,00
    2 rokken
    1 zomerjurk

kixx-online 36,95
    mim-pi jurk halter

piraten prinsessen 95,00
    mim-pi jurk grijs
    mim-pi jurk rood/wit .blauw

uitgaven 518,31

kbs 190,00
    marktplaats 173,00
    eigen bijdrage 155,31

13. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Stelletje kletskousen !
    Hier nog een verslaafde, ik stap achter op hoor :D

MIjn man zeurt eigenlijk zelden over wat ik koop, en als ik wat hoor dan is het over iets wat hij *toevallig* een keer gekocht heeft, en wat mijn kinderen dan niet aangetrokken wordt. Ehm... dat klopt...soms :D
    Ik betaal alle kleren van mijn salaris. Af en toe krijg ik van mijn man wat geld, eens in de paar maanden ofzo, en daar ga ik dan ook van shoppen. Meestal is dat 2-300 euro.
    Ik koop altijd een paar mooie sets voor allebei, die ik dan echt graag wil hebben.
    Net als vele anderen hier, koop ik veel in de uitverkoop.
    Kinderbijslag sparen we voor de kids, dat wordt hier niet voor kleding gebruikt. Ik denk dat ik gemiddeld 250 euro per maand aan kinderkleding besteed. Ligt een beetje aan de maand .
    Zelf vind ik het ook een sport om zoveel mogelijk leuke dingen in de uitverkoop te krijgen.

Dure kleding zet ik altijd op marktplaats, dingen die ik het niet waar vind om te verkopen, die geef ik weg.
    Een vriendinnetje van mij haar jongste dochter scheelt een half jaar met mijn Minke, en zij is er altijd heel blij mee.
    Dat vind ik zelf erg leuk, dat een ander er ook weer plezier van heeft. Maar de echte dure dingen verkoop ik, die geef ik niet weg.

14. ontzettendtrotsemama

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
  15. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    en nu dus heel februari even rustig aan doen he!
    ik ga volgende week op vakantie en tja wil daar ook wel wat geld besteden......
    ben gek op schiphol.....
    daar moet ik een fles Angel kopen(de mijne is bijna op)
    en ik koop wel altijd wat chanel make-up
    en heb mooie YSL lipstift gezien die wilt ik wel...
    kost altijd al veel op schiphol

16. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Mirell, lekker bezig geweest dus!!
    Maar vind het knap dat je het allemaal nog precies weet!

Wij sparen de kinderbijslag ook helemaal voor de meiden, loopt al flink op!

17. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    ik geef de ééne maand meer uit dan de andere maand.
    Ik verkoop ook op MP en daar kan ik ook lekker van shoppen spaar het meestal een beetje op tot een leuk bedrag en dan weer ff flink shoppen hahaha.
    kinderbijslag
    ongeveer 100,- p. maand soms meer soms minder
    Ik koop veel in de Sale, maar vindt de nieuwe collectie erg leuk van BFC en Beebielove.
    ben erg in 2strijd moet ik het kopen of niet? ff wachten tot Sale? maar dan is haar maat misschien uitverkocht en baal ik weer, maarja welke maat zal ze van de zomer hebben.....denk aan 80. heb nu wel iets liggen voor het voorjaar en zomer maar nog niet veel.
    heb wel voor volgend jaar winter in de sale de jas van Z8 gekocht. vondt ´m voor dit jaar al zo leuk maar er zit een capuchon op die mijn dochtertje nu nog niet op kan ivm redressiehelm dus heb dit jaar een jas van LIEF gekocht zonder capuchon.

Maar een rem? tja ik beheer het geld hahaha...geen rem dus maar weet van mezelf wel wanneer ik moet stoppen hoor dus loopt nooit uit de hand.

18. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ OTM, jurkje vind ik super, bolero vind ik iets te.
    Dat rokje van feetje vind ik trouwens ook super.

19. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
  20. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    o mijn man is zelf kleding verslaafd
    vandeweek zag hij die rode mim-pi jurk en toen liet ik hem het model met halter zien en toen zei hij jaaaaaaaaaaaa die moet je ook bestellen
    dus gelukkig ben niet ik het alleen

maar wij hebben 1 rekening en ik doe de geldzaken regelen
    hij vind daar niets aan:D
    en hij zegt altijd zolang we eten hebben en spaargeld klaag ik niet
    en ik koop niet boven mijn kunnen....dat weiger ik
    mijn salaris sparen we altijd en daar kom ik dus niet aan voor kleertjes.
    we hebben gelukkig een lage hypotheek(huis met guldens nog gekocht)

Deel Deze Pagina