o ik had trouwens vandaag iets raars moet ik even met jullie delen hoor... Ik kreeg natuurlijk weer veel complimentjes over emma bij dirk scheele. Maar ze had ook een mooie jurk aan. Altijd leuk om te horen. Maar goed ik ben bij de bushalte. Duurt nog even voor de bus komt. Dus ik ga zitten met emma op de grond (geen bankje daar aanwezig). Komt er een man aan met zijn vrouw (jaar of 40 zeg maar). Dus hij loopt naar me toe, kijkt me heel indringend aan en zegt : mevrouw mag ik u iets zeggen? Dus ik kijk om me heen of mijn veter los is, mijn pasje op de grond ligt etc (gebeurd me vaak). Ik zeg ja en hij loopt naar emma toe "jij hebt zo een mooi haar! en je bent net een prinsesje met die jurk" op een heel indringende manier. Ik schrok er eigelijk een beetje van. Mijn hart bonste ervan. Stomme reactie misschien? Wel lief van die man natuurlijk.
Debby dat snap ik, zou het ook wel raar vinden. Wel lekker even zo'n mama dochter moment of niet.. even snel weet iemand nog waar je mim pi baby online kan bestellen? kleertjes.com heeft het jurkje wel wat ik zoek maar niet meer in de juiste maat, balen..
Debby kan me voorstellen dat het raar over kwam maar denk dat het gewoon aardig bedoeld was. Tess krijgt dagelijks meerdere keren per dag te horen dat ze zo'n mooi meisje is (en dat ze mooie kleren aan heeft. ) En bij sommige mensen voel ik me daar ook wel eens ongemakkelijk bij. Wat ik ook wel raar vind is de opmerking ' ooh wat ben jij een mooi meisje, je lijkt als twee druppels water op je mama' Heb wel eens gekscherend bedankt voor het compliment dat ze mij ook mooi vinden, wat dan resulteerde in een rood hoofd hahaha! Twee keer hebben we in de stad de vraag gekregen van iemand die fotograaf bleek te zijn of ze modellenwerk mocht doen en twee weken terug kreeg ik een mail van een fotograaf die Tess ergens op een feestje had gezien en via via mijn mail adres had verkregen omdat hij haar graag wou gebruiken voor een shoot. Nou als ze dat al zou willen zoek ik zelf wel een modellenbureau op en hoef je me niet aan te spreken in de stad, vind ik echt raar & vervelend.
Goedemorgen Zo wordt je hier wakker en ligt er gewoon een pak sneeuw. Zoonlief is helemaal happy haha. Ik vind het wat minder ,want moet zo naar mijn werk. @debby, super zeg at je de jurk toch hebt! Ik kan me het het vreemde gevoel voorstellen, toch enk ik dat de man het aardig bedoelde @glimlachje, ik vind het 2e setje erg mooi! @zo79, erg leuk die jurk @slc, leuk dat Disney on ice. Leuk vooruitzicht! @silvana, thnx voor je reactie. Huhm lastig ,als het zo groot valt zou ik dus ook 74 kunnen doen...... Dat is weer het nadeel van online kopen. Wacht nog even af hoe die bij diddl valt. Leuke zomerdingetjes al! @jo79, leuk! @shannen, hier hadden ze bij v&d ook amper benneton binnen.
Net eens je album bekeken, leuke kleertjes, zag weer wat van Claesens voorbij komen wat ik ook heb. Dat jurkje ervan was uitverkocht in haar maat, vond ik ook leuk. Eerst hadden ze ook kortingscodes die je bovenop de afgeprijsde artikelen kon gebruiken, dat zie ik ook nooit meer. @Silvana, leuk geshopt. Ik ga even een schooltasje vullen met fruit en drinken en dan de kou in op de fiets. Hoop dat ik niet omval.
@DEBBY: Dat hij dat zo indringend zei vind ik wel raar ja, maar toch ben je er niet al een beetje aan 'gewend'? Ik inmiddels wel, als ik met haar ergens ben vind iedereen haar altijd mooi, schattig en ze heeft altijd zo'n mooie jas of laarsjes aan (zegt iedereen) haha je raakt er gewoon aan gewend! Mijn tante was zaterdag even met Danique naar de winkels en die wist dat natuurlijk niet, haha ze werd door iedereen aangesproken! Ik zag een leuk jurkje van s&d le chic is het de babylijn
jawel, ik ben het wel gewend, ik glimlach meestal en zeg "dank u wel" komt tig keer op een dag voor dus ja... (erg eigelijk, zou er kapsones van krijgen). Maar deze man deed het gewoon op een vreemde manier. Kan het ook gewoon niet zo goed uitleggen. Kreeg er echt de kriebels van (en niet op een goede manier).
ik vind deze leuk uit de babylijn van s&d S&D Le Chic Jurk 22017757430 - Detailgegevens van Kinderkleding, babykleding en feestkleding online ik denk dat er nog wel zoiets komt in de grote lijn...
Ik vind die rode dus leuk debby, die andere versie van die jij hebt aangelinkt... Ja ik zeg ook altijd netjes dank u wel, haha erg he we zijn echt verwend!
lynn haha ja erg Ik vind die kleurtjes erg leuk. S&d komt volgens mij meestal eerst met het zwart/witte (beetje feestcollectie) en daarna met de kleurtjes... z8-baby heeft trouwens nog steeds 25%... maar ach als de zomercollectie komt zal het restant wel naar de aanbiedingen verhuizen.
Debby, goed gedaan met de jurk, heeft ze alweer gereageerd? Ik heb hier net voor het eerst een ebay aankoop gedaan met paypall, tjongejonge voor je zoiets kunt doen ben je 3 dagen verder. Kheb voor R een pettyskirt besteld, zij vind ze helemaal super en die dingen kosten daar werkelijk niets. Verder wel bijgelezen maar niet onthouden....sorry
pcootje ja ik heb het geld overgemaakt en heeft het ontvangen en zou het vandaag posten. Dus ik lig morgen voor de deur (kan niet... man heeft morgen sterrilisatie ) maar ik krijg morgen binnen: -broekje voor sam -shirtje voor sam van just small -DE JOTTUM JURK -sandaaltjes voor Emma. leuk altijd!
Super, DE jurk zal je meisje vast mooi staan. haha ik ken het, ik lig morgen naast je want ik verwacht ook een bestelling binnen met de spullen die ik vorige in mn album had gezet. Een deel is zaterdag al binnen gekomen en ziet er super uit. Kheb nu een shopverbod van mezelf, eerst wat verkopen voor dr weer nieuwe mag komen
@ Ise, ja ik heb de z8 kimberly besteld in 86. @ Debby, fijn dat je de jurk nu toch hebt!! @ Glimlachje, leuke dingen van kiezeltje! @ Z079, jij bent ook lekker bezig he Leuk jurkje!!! @ SLC, gaaf hoor. Wij gaan ook Wij zitten ook ergens vooraan. En wij gaan ook naar k3 (2e rij) en daartussen nog naar Jip en Janneke (1e rij) ik doe erg graag dat soort dingen met mn meiden!! @ Debby, ze vond het zeker weer helemaal geweldig? Kiezeltje is er nog genoeg in de sale hoor. Erg leuk jurkje van S&D le chiq!
het goede (?) tshirt is al bezorgd! Ben alleen niet thuis, en ze verzenden altijd aangetekend. Bieden het ook maar 1 keer aan. Kan ik dus weer naar het DHL punt.... Hm, mss vanaaf nog.
Hier zal er weinig geshopt worden vandeweek, want ik ben de rest van de week voor mijn werk in Praag. Hebben jullie dat ook wel eens, dat je een paar dagen weg bent? Hoe doe je het dan met kleding, leg je het klaar? Ik heb setjes voor dochter klaargelegd, voor zoon zoekt hij het maar uit (hoe moeilijk kan het zijn, een spijkerbroek en een willekeurige trui/blouse). Ik heb wel expres KDV setjes klaargelegd....want als er vlekken op komen zal hij het heus niet met vlekkenspray inspuiten ofzo en het is me wel eens gebeurd dat het er dan na 3 dagen niet meer uitgaat. Nu hoef ik me daar geen zorgen over te maken
ja, ik zit ook vaak in het buitenland. Ik leg dan setjes klaar, anders komt mijn (kleurenblinde) kerel er niet uit.
Leuk zeg dat jullie voor je werk in het buiteland zitten, wat voor werk doen jullie dan? Ik heb alleen 1 beurs in duitsland en een leverancier, maar daar hoef ik niet zo vaak heen. Met de beurs gaan we vaak een weekendje in een hotel, kunnen we werk en uitje mooi combineren Ik hang altijd setjes in de kast klaar, vind ik zelf ook wel gemakkelijk