Shop-a-holic topic deel 7

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 23 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    als ik weg ben (niet zo vaak hoor) dan leg ik niks klaar. Mijn man vraagt dat wel altijd (ook of ik de tas in wil pakken naar mijn moeder) maar dat weiger ik pertinent. Kom op, hij is toch geen debiel. Dan maar iets minder florrisant.
    Ik mocht vanmorgen uitslapen en emma kwam in een vingino broek en v&d shirtje thuis van de psz. Niet slecht, maar ik doe dr eigelijk nooit een broek aan.

Net eindelijk eens mijn h&m pakketje opengemaakt. Lag er al de hele week, maar nog geen puf gehad.
    Ik heb 2 polootjes gehouden (al leken ze me groot maar goed hij groeit nog), 2 singletjes en een shortje voor emma en een badpakje.
    1 leuk broekje voor sam moest helaas terug (86 is echt te groot deze zomer) en 2 polootjes want ik vond 4 dezelfde te veel...

2. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Mijn man had haar vanmorgen aangekleed, wel de kleren aangetrokken die ik had klaargelegd, maar haar shirt had hij achterstevoren aangetrokken :D.
    @Debby, die H&M broekjes zijn altijd zo achterlijk groot, ik heb die zomerbroekjes in maat 86 van afgelopen zomer nog eens bekeken laatst en die kan hij gerust dit jaar weer aan.

Ik hoef voor mijn werk nooit naar het buitenland.

3. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Heb een mail terug van Humpy.nl.
    Ze hadden de hele Z8 collectie op de website gezet omdat ze verwachtten dat de hele collectie in 1 keer uitgeleverd zou worden.
    Pas bij het uitpakken bleek dat er een aantal items nog niet meegeleverd waren en helaas pindakaas zaten daar precies mijn 2 jurkjes bij...
    De rest van de collectie word donderdag verwacht dus dan versturen ze ook direct mijn jurkjes en ze hadden begrip voor de teleurstelling :D
    Geen nood dus...Z8 kan gewoon mee op vakantie ;)

4. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Hier liggen altijd vijf setjes klaar op de kast. Manlief bakt er echt helemaal niets van en ik zal nu maar ineens naar het ziekenhuis moeten... ;)

5. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Setjes klaarhangen, goed idee, maar doe je dan ook legging, romper, shirtje etc erbij? Want dat levert vaak problemen op....meneer pakt gewoon de bovenste legging ofzo, geen combi!

6. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Hey vanaf vandaag mag je bevallen!! rommelt het al een beetje?

7. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Nee joh, ben zo bang voor de bevalling dat het vast nog wel even op zich laat wachten ;). Blehhhhh bevallen!! :(

8. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Jo79: Ik vandaag naar de Jola voor die bolero hadden ze alleen de knalroze hier dus moet nog even geduld hebben. Ik heb eventueel ook een andere gezien wat kortere met knoop maar wacht nog even af.

Debby: Leuk hoor die reactie, was goed bedoeld maar snap dat je schrik

Tesske: Leuk hoor die reacties over fotomodel, stiekem wel een beetje trots zeker!

9. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    madeliefke o vindt je het zo eng? Wat naar voor je meid...
    van de 2e gaat het meestal wel makkelijker he!
    Hopelijk heb je het snel achter de rug!

10. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Ik heb er ook een hekel aan maar je zal zien dat de tweede wat vlotter ga.

hier worden er trouwens kleren klaar gelegd voor manlief, want de combinaties zijn echt verschrikkelijk.:D

11. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Wat vervelend dat je er zo tegenop ziet... hoop dat het reuze meevalt en dat je snel een prachtig klein kindje in je armen hebt!

12. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
  13. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    Dat heb ik ook gedaan! alle dure kleding in de kast.. zodat hij niet de supersets naar het KDV aan gaat trekken!! uiteindelijk kwam het allemaal goed.

o, ja ik even van andere topic. Ik sleep T ook overal mee naar toe.. Ik heb ook geen zin om thuis te zitten. Ritme heeft hij niet echt. Hij slaapt,wanneer hij moe is. Krijgt het alleen op z'n heupen als hij de maxi cosi ziet!! moet ik weer stil zitten, omdat mama weg wil!!:D:D

14. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
  15. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik hou er niet zo van, het is het nét niet gewoon (voor jongens). Stropdassen vind ik al helemaal stom voor kleintjes. *sorry

Madeliefke, komt vast goed! En achteraf ben je het zo weer vergeten. toch? :D

16. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    c&a vind ik mwa... krijg er geen wow gevoel van.
    Stropdas vind ik wel leuk maar dan alleen voor een bruiloft ofzo.

17. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    over ritme: in het begin wel gedaan omdat dat hielp met het overmatig huilen van sam. Maar ik ben er langzaam steeds meer van af gestapt. Ik ben gewoon geen rimte mens. Ik word stapelgek van al dat geplan. Nu slaapt ie gewoon om onze activiteiten heen of in de kinderwagen of in de maxi cosi.

18. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Haha die man van mij weet niet eens waar de stapels leggings liggen, als ik voor hem niet klaar leg heeft ie echt geen idee wat ie haar aan moet doen, dat laat ie haar de hele dag in pyjama met ongekamfde haren ;)

19. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Ik hang alles klaar, dus ook de legging en sokken dr bij. het ondergoed mogen ze zelf uitzoeken want dat ligt toch in setjes in de kast.

Als ik het niet klaar hang dan krijg ik hele vreemde creaties, man is werkelijk kleurenblind en heeft totaal geen gevoel voor mode.

20. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Madeliefke; och meis wat heb ik met je te doen, ik hoop dat je een soepele bevalling hebt. Kun je geen ruggeprik krijgen of is het niet de pijn waar je tegenop ziet?

Klinkt maf maar ondanks dat ik 2 kinderen heb weet ik niet wat weeen zijn en wat bevallen is. Beide keren een geplande KS gehad en eerlijk gezegd vond ik dat helemaal niet erg ( ik ben nogal een control freak en wist nu dat er geen onverwachte dingen gingen gebeuren)

Tesske; is toch altijd fijn om te horen dat ze je meisje als fotomodel zien. Ze hebben mij gevraagd of R modeshows mocht lopen, maar ben er nog steeds niet over uit.

Diadeem, voor de jongens vind ik wel aardig, jurkje vind ik wat minder.

Deel Deze Pagina