Shop-a-holic topic deel 7

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 23 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goffer weer verkeerde kleur polo

2. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    meen je :$, je was dr al bang voor.

3. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    @Emmamick. succes in Australie, wel een mooie herinnering als afsluiting.. geniet er nog even van met z'n 3 en.

@future, hoe gaat het? hopelijk goed. Mis je meiden en aankopen wel op het forum!!

@madelief!! geniet gewoon nog even van de rust!!!

@ debby, ach hoop dat je mannetje, vandaag niet zielig is, en anders eigen schuld dikke bult toch?? van jou hoefde hij het niet te doen.

hier niks geshopt. Ik zie wel wat, maar mag niet van mezelf. misschien wel wat z8 in de sale voor T

4. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
  5. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Ik vind ze wel geinig, maar ik snap dat je twijfelt
    Heb je niet zo veel aan dus;)

6. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    ik vind ze wel leuk hoor

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    natja dank je wel. Het is pas om kwart voor 4 vanmiddag dus we hebben nog even.

De post is geweest. De jurk zat er bij. Ik ben er blij mee!
    De achterkant is ook super.

8. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    fotootje???

Succes vanmiddag!

9. Glimlachje

Glimlachje Niet meer actief

@debbyL Succes vandaag....

Heb gister vluchtig effe gekkene en zag dat het ging over bevallingen en aantal kinderen en ben gelijk afgehaakt, hier nog een gevoelig onderwerpen....

Verwacht vandaag mijn kiezeltjes bestelling en jurkje van Debby (als t gister gelukt is ;) ) ...verder geen shopdrang, veel te druk met werken nu ik 4 dagen werk....

Gister wel leuk nieuws, krijg mijn eigen lease auto terug die vorig jaar is ingenomen ivm langdurig ziek zijn, nu ik weer op me eigen plek zit komt diezelfde auto terug, rij nu een tijdelijk huurauto van de baas,...maar dat ding is verschrikkelijk.... (beetje verwend klink ik nu he :( )

10. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ja heb hem gisteren op de post gedaan hoor maar je moet hem wel echt even strijken anders kon hij niet door de brievenbus.

laat je weten hoe kiezeltje valt?

11. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ OTM, dat hoop ik dus ook echt dat ik dalijk wel het gevoel heb dat we compleet zijn. manlief wil sowieso geen 4e en ik eigenlijk ook niet.
    Bij manlief gaat er na de geboorte ook een knoop in ;)
    Wij zijn nl. ook errug makkelijk zwanger. (wel allemaal gepland maar als we er voor gaan is het alle keren ook direct raak, dus ongelukje kan ook zo gebeuren)

@ Debby, ik vind ook dat manlief nu wel eens aan de beurt is. En dat bij hem de ingreep makkelijker is. En hij wil het zelf ;)
    Al snap ik de redenatie van OTM en Tesske ook heel goed.

@ OTM, ik heb dat Feetje setje ook besteld maar nog niet binnen (hoop vandaag). Tja om nu te dragen zou ik het toch ook echt met een donkerblauwe legging doen, of maillot eventueel. Wit vind ik nu ook nog niet leuk.

@ Silvana, ik vind hem ook niet zo leuk.

@ Emmamick, jeetje wat rot dat jullie uit elkaar gaan.
    Maar wbt je vraag. Ik denk niet dat ik dat zou doen, al is het nieteens zo'n heel gek idee. Voor mij zou je leeftijd er ook een hele grote rol in spelen.
    Fijne vakantie, en goed dat jullie nog zo goed samen gaan voor de kleine!! Hopelijk houden jullie dat vol ;)

@ Wonderteam, ik vind ze hartstikke leuk!!

@ DJmomo, Balen!!!!

12. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Vandaag binnengekomen, kiezeltje broek voor bij het hemdje, jottum longsleeve en kniekousen. Niks gepast nog, ben vanochtend ziek naar huis gegaan van mijn werk :( lig lekker in mijn mandje nu.

Debby, succes vanmiddag!

Emmamick, sterkte voor jullie!!

Madelief, gelukkig dat je nu wat positiever tegen de bevalling aan kijkt..

Bevallingen, wat een heftige verhalen!! Ik mag in mijn handjes klappen als ik het zo lees. Ik heb 2 goede bevallingen gehad. Eerste thuis in 10 uur (vliezen al eerder gebroken, en heb 2 uur geperst), 2e in het zkh vanwege langdurig gebroken vliezen en in 3,5 uur.

Eerst vond mijn vriend 2 kinderen prima, hij had het zelfs al over sterilisatie, maar dat trekt nu bij en wij willen wel een derde, maar niet zeer binnenkort.. Als het voor ons allebei goed voelt. We hebben een hectische tijd achter de rug met zieke kinderen plus een verhuizing en het faillissement van vriends werk (gelukkig heeft hij zijn baan behouden!), nu komt er land in zicht en als het weer stabiel is en voelt is de tijd er rijp voor! Wat mij betreft is dat wel sneller hoor, maar ik geef manlief de tijd..

13. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Ise; beterschap.

14. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @Jingels: als je een jottum bolero bij Aaltje koopt meet je hem wel even voor je op hoor! ik vind dat de bolero's verschillend vallen, zo heb ik er eentje die heel klein valt en dat is een 104 en die past danique nu al, en heb er ook een die gewoon 92 is en gewoon op maat valt.

@Ise: beterschap meis...en fijn dat je nu toch straks voor een derde gaat *voelt zich stiekem een beetje alleenig nu ik het maar bij 1 kindje laat...*

@madeliefke: kop op meis, ik weet zeker dat het goed gaat hor, je bevalling!!! Sterkte en anders toch maar lekker dat zomerjasje shoppen *ik ben eigenlijk nu ook wel benieuwd*

15. Ik heb net via mp nog wat geshopt voor de baby. Een lief roze setje van taille o en een donker blauw jurkje van Feetje.

16. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Lynn hier ook maar 1 kindje hoor...dus zijn we samen alleenig ;)

17. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, heb nu maar een email gestuurd naar de klantenservice, met foto's erbij. Praat toch wat makkelijker als je het over kleur hebt...

18. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aantal kinderen hier ook gevoelig, vent wil er geen meer. Ik zou liefst nog 1tje willen. Wellicht schaar ik me dus bij Lynn en Tess.

19. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Hee meiden,

Ik lees hier regelmatig mee in de hoop op veel leuke plaatjes :D

Misschien kan een van jullie mij helpen: ik zoek voor ons schatje een turquoise shirt met lange mouwen in mt 86, liefst met iets meisjesachtigs, bijv pofmouwtjes, of een ruche ergens langs oid. Iemand zoiets al tegengekomen?

Ze had ooit een super lief shirtje van de hema, en sinds ze die niet meer past kijk ik steeds om me heen, en soms op internet, maar er is zo weinig turquoise voor meisjes!

Thx alvast als iemand een tip heeft!

20. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL

Deel Deze Pagina