Shop-a-holic topic deel 7

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 23 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @babel; Mimpi heeft turquoise in de zomercollectie, moet je even op zyzou.nl kijken of even googlen

@Tess: is het voor jullie dan al definitief dat het bij alleen Tess blijft?

@Momo: oei das wel moeilijk lijkt me als jij wel wil en hij niet meer, hebben jullie het er nog weleens over samen?

@Ik weet dat ik niet de enige ben (mirell en sweetlake hebben ook 1 kindje, en jullie dan tess en momo) maar als ik dan weer iedereen zwanger zie/lees dan voelt het zo... raar... ja ik weet niet hoe ik het anders moet noemen, ik voel me compleet als gezin met ons drietjes, en voor mij hoeft er echt geen kleintje meer bij, maar kweetniet hoe ik het uit moet leggen, het voelt gewoon vreemd als ik anderen dan weer zwanger zie, of hoor dat ze toch nog een kindje willen...gek he?

2. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Lynn & tesske; knuf :)

Ik heb mn bestelling van vorige week intussen allemaal binnen.
    Super leuk allemaal. Ik ga het allemaal inpakken en dan heeft ze met dr verjaardag een heleboel kadootjes extra :p

Ik zit nu alleen nog te wachten op de pettiskirt, hoop dat die er ook nog voor dr verjaardag is.

hier zijn we met zn allen snipverkouden, dr is de hele dag wel iemand die snottert of niest :x

3. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Loff heeft veel turquoise : LoFff zomer 2012 | classicclothesforkids.nl
    Misschien zit er iets bij ?

4. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Dat is misschien wel het handigste

5. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Lynn ja het is hier al sinds de miskraam in 2010 duidelijk dat het bij 1 kindje blijft.
    Tess was 1 van 2 waarvan beide een gen defect waardoor de 1 al in de zwangerschap overleed en waardoor Tess het ontzettend zwaar heeft gehad en ik zelf letterlijk dood ziek was.
    Lang getwijfeld over een 2e zwangerschap en onderzoek laten doen waarna de uitslag was dat we gewoon dikke pech hadden gehad en er geen indicatie zou zijn dat het weer zo zou gaan.
    Ik werd zwanger en vanaf dag 1 weer doodziek en dit eindigde ook in een miskraam.
    Na onderzoek van het vruchtje bleek hetzelfde gen defect aanwezig te zijn.
    De artsen verwachten dan ook dat een 3e zwangerschap wederom zo zal verlopen en eindigen in een miskraam of weer vrezen voor mijn leven en dat van het kindje.
    Ik wil niet (nogmaals) een kindje verliezen en ik wil ook niet dat mijn man en dochter zonder mij verder moeten.
    Daarnaast hebben we natuurlijk al 1 kind met een ziekte waar we heel erg druk mee zijn en veel zorgen om hebben en een 2e die dan mogelijk ook ziek zal zijn trekken we echt niet.
    Daarbij ben ik van mening dat we geen kindje op de wereld moeten zetten waarbij verwacht word dezelfde aandoening te hebben als Tess, dat doe je een kind niet bewust aan (en jezelf ook niet trouwens)

6. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    @ Miekje voel me al een stuk beter!! Ik weet nu wathet is en het geeft mij echt een hoop rust.. Ik snap waar het vandaan komt. Ben net ook even lekker naar de kapper geweest even me time heerlijk! Ik kom mijn meisjes snel weer een keer showen hoor.. Nu ook heel druk bezig met de verbouwing.. Maar t gaat heel mooi worden... En ik moet nog steeds iets voor de verjaardagen van mijn meiden.. Twijfel over Mimpi iemand anders nog een suggestie?

Over wel of geen meerdere kindjes wij willen ooit nog wel een derde en misschien ook wel vierde ik weet het niet we zien wel..

@ Ise beterschap!

7. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    DJ momo wat irritant dat je weer de verkeerde kleur geleverd hebt gekregen!

8. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Dit lijkt me nog moeilijker... want wiens wens weegt het zwaarst in de beslissing he.

9. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Tesske, klinkt heel erg heftig als je het zo verteld. Lijkt me ontzettend zwaar en begrijp helemaal dat het risco van een zwangerschap teveel risico's met zich mee zal brengen.

10. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lynn, ik laat het nu even. Mss over een maand of twee weer eens over beginnen. Ik kan voor mezelf niet voorstellen dat ik nooit meer een kindje zal dragen en baren. Heel stom gevoel (mss zelfde gevoel als jij hebt, maar dan andersom, richting mensen die wel graag nog wens hebben). Zwangerschap van Sjaak ging super, bevalling ook, en was ook een hele makkelijke baby (en nu een gezond kind). Geen krampje gehad. Alleen lukte het niet goed uit borst te drinken, wat mij 2x een borstontsteking met 40 gr koorts opleverde. Logistiek gezien vind ik 1 kind wel een stuk makkelijker. Alle aandacht, die nu gedeeld moet worden met drukke baan waarbij ik elke paar maanden naar buitenland moet. 1 kind neemt makkelijker mee/brengt makkelijker onder als je samen eens iets wilt ondernemen. Heb een lieve moeder die dolgraag vangnet zou willen zijn, maar fysiek daar niet toe in staat is. Sm is al 75, en heeft uiteraard ook niet het eeuwige leven. Om constant op haar een beroep te doen gaat me ook te ver. Qua kinderopvang kosten zou ik ook moeite hebben met 2.. Heb toch een behoorlijk salaris, maar ook gewend aan een bepaalde levensstandaard. Nieuwe baby zou ook als overnieuw beginnen voelen. Weer gedoe met nachtvoedingen en niet doorslapen. Sprongetjes en tandjes...
    En toch kriebelt het bij mij.

11. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tess: zou embryoselectie niet een optie zijn voor jullie? Ach ja, is daarbij maar net hoe graag je wilt denk ik.

12. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sja, ben iig blij met wat ik heb ;) vent riep nl altijd dat ie uberhaupt niet wilde...

13. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Dat is snel :)

Ik zoek iets met lange mouwen, en ben niet zo'n fan van lief, eerlijk gezegd :), vind het een beetje saai ofzo? Maar de kleur is wel super!

Ik vind deze ook wel super trouwens, maar te groot en wel iets anders dan ik hierboven omschreef:
    Molo shirt met lange mouwen | Meisjeskleding=

Deze vind ik ook leuk, maar te klein (en het is een pyjama, maar dat vind ik dan weer niet erg ;):
    Need4Kids | Babyartikelen, Speelgoed, Kraamkado, Beddengoed, Kindermeubeltjes

Deze vind ik ook schattig, wat simpeler, maar toch leuk, maar te klein. En het blauw mag best iets meer turquoise dus:
    Little Feet shirtje - Shirt lange mouw, Shirts -v.blue

Nou ja, voor het idee :)

14. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
  15. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Ik val met mijn onbelangrijke vraag wel in een serieus gesprek, sorry!

16. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    welneeeee! de shopaholics zijn ook nogal kletsaholic, dus we gaan nog wel eens OT.

OT: c&o meer concrete datum: rond 8 feb staat het online.

17. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Haha geeft niets joh... in dit topic lopen wel vaker verschillende onderwerpen door elkaar :D

18. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Lynn, snap jouw gevoelens ook hoor! Het kriebelde hier toch nog ondanks alle praktische bezwaren en ik weet ook niet zeker of we nog een rondje in de mmm hadden gemaakt. Het was gewoon ineens raak ondanks de PCOS.

Tesske, echt een heftig verhaal draag je met je mee. :(

Djmomo, wat stom van die polo :x Hoop dat je het ze aan hun verstand gepeutert krijgt...

Ise, leuk een derde! Zie in onze omgeving ook dat er dan tussen nr 2 en 3 wat meer leeftijdsverschil zit.

Future, wat fijn om te horen dat je je weer wat beter voelt! :)

Pcootje, heb jij voor je meiden ook in de mmm gezeten?

19. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Gelukkig!

Dank voor de tips van de collecties, maar het zat er niet bij.

20. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @Babel44: wij kletsen hier altijd alles door elkaar hoor en idd soms hele serieuze gesprekken en daartussen door vliegen de shopvragen gewoon heen, haha best grappig, kan allemaal hier!

Mim-pi Mim 573 - Zyzou kinderkleding

is dit een leuk shirtje voor je?

Deel Deze Pagina