Shop-a-holic topic deel 7

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 23 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Pff ik wil de jurk van Loff maar ook de jurk van IKKS en beide zijn ze 60 euro + de ballonrok van 34,95 die ik so wie so wil.
    Ben ik weer bijna 165 euro kwijt incl. verzendkosten (2 verschillende shops), wil natuurlijk ook nog de tv voor mijn man kopen, over 3 weken gaan we op vakantie en ik heb in 4 weken tijd al 520,00 euro uitgegeven aan kleding.
    Vind beide jurkjes super leuk en ben zo'n muts die bang is dat 1 van de 2 uitverkocht zal zijn als ik wacht met bestellen :)
    Beide merken zijn niet veel te verkrijgen volgens mij.
    De Loff jurk gaat so wie so niet mee op vakantie want ik ben er al over uit dat ik die wil bewaren voor 1 juni, we zijn dan 5 jaar getrouwd en geven een etentje voor de familie, ceremoniemeesters en getuigen en vind die jurk wel lekker feestelijk!

Wat zou ik nou toch doen...beide of 1 van de twee en welke dan wel/niet ;)

2. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Thx, deze had ik ook gezien nav de eerdere tip. Alleen dit is met korte mouwen, en ik vind het ook meer lichtblauw eigenlijk. Ja ik zei al dat het lastig was ;)

Ahum, ik ben aan het werk, ga nu weer aan de slag en kijk vanavond nog of jullie nog tips hadden, thx.

3. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @tess: moeilijk meis, wat een verhaal, wat een jaren hebben jullie doorstaan zeg...tja het lijkt me wel heel moeilijk dat je eigenlijk niet echt zelf de keus hebt nu, want je zou best voor een (gezond) kindje willen gaan alleen weet je dat die kans klein is. Maar wel een moeilijke weg die je dan moet bewandelen voor acceptatie

@Momo: ja ik begrijp al jouw 'tegens' ook heel goed, maar je wens ook wel. Nou wie weet, ik weet niet hoe je met je leeftijd zit maar misschien is het toch nog mogelijk over een tijdje?

@madeliefke: ja klopt maar jij was wel iets zekerder van je zaak dan ik. Ik zag er eigenlijk als een berg tegenop, zwanger worden/zijn, die eerste 6 maanden babytijd, en wat momo ook zegt, ik ben prima in staat overal naartoe te gaan met 1 kindje, maar met 2 word ik wel een stuk beperkter omdat ik vaak niet kan rekenen op mijn man hierin en daarnaast heb ik bijna niemand als achterwacht, dus ja , dan is het ook niet makkelijker om voor een tweede te gaan.

4. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb dit vandaag in het echt gezien (mimpi) maar het is wel turqoise hoor, het is niet zo blauw als op de site. Eventueel een bolero vestje eroverheen?

5. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    help me eens even met herinneren, het was die loff geruite grijze jurk toch? en wel andere jurkje bedoel je, en welke ballonrok, oja die van quapi, nou quapi loopt niet zo hard en ik heb een boel websites voor je die het verkopen mocht je nog op zoek moeten. Dus dat rokje zou kunnen wachten...

6. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Oh het gaat om deze jurkjes :

7. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Oja wacht ik weet het alweer, ik zou die van IKKS ook niet doen nu...die vond ik eerlijk gezegd niet zo heel leuk/bijzonder.

Dus dan kan je het beste die van lofff bestellen nu :D

8. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
  9. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb vandaag baker bridge in het echt gezien (nieuw merk) en dat is leuk spul, ook wel jouw smaak Tesske!!

En ik zag mimpi in het echt, nou ik vind het dus allemaal niet geweldig en zeker niet voor die prijzen dus hier gaat het niet komen, scheelt weer geld!

En heb z8 in het echt gezien en dat gaat hier dus ook niet komen vond het niet zo interessant eigenlijk...

Sevenoneseven in het echt gezien, erg leuk, maar alles weer blauw wit dus tja, wil ik dat wel want daar heb ik al heel wat van...

10. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Lynn ik was Baker Bridge ook tegen gekomen op internet.. idd wel mijn smaak :D
    Sevenoneseven vind ik ook erg leuk!

Mimpi ben ik geen fan van, Tess vind zelf een van de cheerleaders jurkjes leuk ;)
    Héééél misschien dat ik over mijn hart strijk en toch zo'n jurkje koop omdat ze het zo mooi vind. (hééél misschien :D )

11. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Tesske ik zou misschien die onderste doen maar eerlijk gezegd zou ik het allebei niet doen. Maar ja ik wacht altijd tot de uitverkoop. Ik neem het risico wel (en heb nog nooit misgegrepen). En vaak als ik een paar weken wacht vind ik al weer wat anders mooi en vergeet ik de eerste...
    Ik vind die bovenste jurk wel wat voor jou trouwens, maar ik denk niet dat er een hele grote markt voor is.

Mijn man is nu onder het mes en ik zit hier een beetje zenuwachtig te wezen

12. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Debby sterkte... is wel heel definitief zo.

Ik denk dat ik toch voor de IKKS jurk ga en de LOFF even in de wachtrij zet aangezien ze die toch pas 1 juni zal dragen.
    En dan maar hopen dat ie er nog is, en anders zie ik misschien inderdaad wel iets anders tegen die tijd (vind de SD le chiq collectie ook erg leuk!)

13. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Tesske misschien een domme vraag maar is embryo selectie niets voor jullie? Of kan dat niet of wil je dat niet?

14. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @debby: *dikke knuf*

@tesske: ja nou zo'n mimpi jurkje voor Tess moet ook wel kunnen hoor, ik denk dat het voor haar wel heel leuk is als ze zoiets aan mag (al vind ik haar geen mimpi type haha)

@ik heb van jottum wat jurkjes gezien, effen rood of blauw en eentje met een blauwe bloemenprint, ze zijn niet zo heel duur dus effe denken...

15. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    We hebben over R 6 jaar gedaan zonder mmm, we hadden ons er bij neergelegd kinderloos te blijven. De mmm wouden we niet zodat we niet met een vinger naar elkaar konden wijzen tijdens een ruzie of breuk. ( dit hadden we namelijk bij vrienden zien gebeuren)
    Toen mijn B12 waardes goed waren was ik een half jaar later zwanger (achteraf logisch want b12 zorgt oa voor celdeling)
    Voor ons wat dit de hoofdprijs uit de loterij!
    Toen R iets meer dan 1 jr oud was raakte ik tijdens de BV periode wederom zwanger en kreeg ik helaas een miskraam. Wel beseften we ons toen dat er misschien ook voor ons wel een kans was op een "normaal" gezin en hebben we de stap in de mmm gezet. Na ruim 2 jaar mmm raakte ik in de vakantieperiode van het ziekenhuis zwanger van Y, achteraf maar goed ook want ik had voor mezelf het besluit al genomen om te stoppen met de mmm, het werd me te zwaar.

16. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Dikke knuf!

17. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    dikke knuf voor debby!

18. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Heb je al iets van je man gehoord Debby?

Jeetje Pcootje 6 jaar... :( En dat terwijl je met hormonen heel snel een groot deel van de problematiek onder controle kunt krijgen. Wij hebben in onze omgeving verschillende mensen die ook pcos hebben en die hebben allemaal mbv clomid/Gonal/Puregon binnen 1-2 jaar toch wel een kindje mogen krijgen. Respect als je 6 jaar geduld en vertrouwen blijft houden!

19. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @pcootje: zeker, 6 jaar knap hoor, ik vond de 3 jaar van ons al een lange weg en het duurde een eeuw leek het wel voor ons.
    Fijn dat je toch twee kindjes hebt mogen ontvangen!

20. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier liet Sjaak trouwens 14mnd op zich wachten, stonden op drempel MMM. Ook dat speelt wel beetje mee, ben mss dan nog geen40, maar ons trackrecord is niet heel goed. Vond 14mnd al lang, en weet niet of ik bij 2e nog zo geduldig kan zijn. Al is dan de druk er mss af omdat je al een kindje hebt mogen krijgen.

Deel Deze Pagina