Shop-a-holic topic deel 7

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 23 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik zou voor een niet al te opvallend exemplaar gaan, anders gaat alle aandacht naar je meisje terwijl je mannetje de jarige jop is.

2. Heb je al een verjaardagsoutfit voor Sam?

3. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Dit blousje Debby:

Bekijk bijlage 219799

@bloempje: schattig vestje maar idd voor dat kleine maatje is het wel duur ja...ik heb taille o pas gekocht toen ze langer met een maat deed.

4. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    lynn mooi zeg!

verjaardagsoutfit sam:

een polo van lief lifestyle en een vingino

5. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ik vind hem niet bijzonder voor dat geld! Ik zal het dan in 62 nemen, kan ze vaak na een paar weken ook al aan.

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    bloempje nou ik vind hem ook erg prijzig zeg...
    62 hebben ze vaak maar 2 maandjes ofzo aan.

7. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Ise en DJmomo, beterschap voor jullie!

@ Tesske, het 1e jurkje vind ik niet zo (kleur van het rokje erbij niet), 2e jurk vind ik super en echt Tess, dus ik zou alleen voor de 2e gaan!

@ Debby, fijn dat het goed is gegaan met je man
    Erg leuk dat jurkje!!
    hier krijgt de ander niet speciaal een extra mooie jurk aan maar wel wat leuks en bijpassend (uiteraard :p)

@ Ise en Wonderrteam?, ik heb het Z8 jurkje Kimberley binnen en hij valt dus heel wijd (zoals altijd met z8 dus).
    Qua lengte kan ze hem best hebben (ze is dus 80 cm nu en het is maat 86) maar hij is dus echt te wijd.
    Maaaaar hij is wel echt helemaal leuk, dus deze gaat terug en ik ga een 80 proberen.

8. Wil graag een heel lief pakje voor de eerste dagen. Wit of heel licht roze. Gewoon heel baby-achtig zonder veel poespas maar wel mooi ;) Beetje moeilijk omschreven, maar wil het wauw gevoel hebben.

Wil geen standaard noppies pakje, maar echt iets moois.
    (niets mis met noppies overigens ;))

9. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik had voor sam als eerste pakjes 2 setjes van feetje. Heel mooi lichtblauw. Ik viel gelijk voor de kleur.

10. Feetje heb ik idd ook al leuke dingen van gezien, maar dan meer voor als ze iets ouder is, deze bv [​IMG]

11. Glimlachje

Glimlachje Niet meer actief

@Debby...... kiezeltje valt hier wisselend : rokjes lijken wat klein voor een 92....de leggings zijn wijd..shirtjes echt op maat...
    heb dus een 92 genomen en moet zeggen dat de rokjes en shirtjes echt nu al goed zijn...terwijl dochter echt nog geen 92 draagt.
    Ik twijfel of ik het ga houden...

12. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    bloempje ja ook heel lief!

13. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @bloempje: heb je de babypakjes van koeka al gezien? Die had ik, zo'n lief pakje, in wit, zacht roze, lila of grijs melee. Wikkelpakje pearl is het, je kan het hier niet zo goed zien, even voor je zoeken

Babypakje pearl - Koeka - Kids Rebellion

14. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @glimlachje: ik denk dat je het terug moet sturen, ik denk dat je je er aan gaat irriteren

15. Die zijn idd ook heel lief en mooie details! Maar dat wijd uitlopende broekje, kruipt dat niet de hele tijd omhoog dan?

Wel precies zoiets als wat ik zoek. Ik bewaar deze even.

16. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    '
    Heb de jurk net vandaag binnengekregen. Ik heb hem voordat ze naar bed ging even snel gepast maar geen foto kunnen maken. Ik heb een maat 134 besteld en hij is nog aan de ruime kant, maar ze past 'm over 3 maanden wel. Hij valt wat ruimer dan het cheerleader halterjurkje (daarvan staat al een foto in mijn album), dus vooral niet te groot kopen!

Mijn dochter draagt overigens op dit moment maat 128/134.

17. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @bloempje: nee dat viel wel mee, ik vond dit hele fijne en lieve pakjes, ik had hem in wit en lila en die twee pakjes heb ik ook bewaard, kan er geen afstand van doen.

18. Glimlachje

Glimlachje Niet meer actief

@lynn..jA PRECIESSSS wat ik dus al dacht...sowieso is de maatverhouding zo stom..leggings te groot, rokjes goed..en het moet nog zomer worden...
    denk achteraf zo een aankoop geweest om maar iets te kopen omdat ik zo baalde van t RL shoppen zo een fiasco was

19. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    @ bloempje ik vond gymp leuk!

20. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    zoooooo herkenbaar!!! Ik heb dat ook weleens, dan is een bestelling heel erg tegengevallen of het echte shoppen en dan móet ik zonnodig iets shoppen dus koop ik maar wat en dan achteraf vind ik er niet eens zoveel aan. Ik vind kiezeltje hier ook zo raar zitten, nu meerdere malen meegemaakt dus ik ga het niet meer aanschaffen...heb alleen het 3/4 broekje gehouden die zit wel goed maar de rest niet dus.

Deel Deze Pagina