@Lynn...ja dat is ook zo...! ik heb het nu ook aangezien en heb er geen wow gevoel bij. Even retour aanmelden dan maar.....!
debby> gossie...tja dus echt een lekker dag zo. Kogel door de kerk en niets anders dus. emmamick weg?? Ik heb even bijgelezen. Maar 2 maanden weg?? Praat iemand me eens bij over zo lang? djmomo> nou daar heb je veel aan dan :-s Go Gap! NOT
@debby: dat doe ik dus wel, ik kleed beiden altijd tiptop aan voor de verjaardag. Geweldige jurk trouwens voor Emma, staat heel mooi. Hopelijk knapt je man snel op. @momo: dat is rot zeg! WEl netjes dat ze ´t zo oplossen, maarja je wilde dat shirtje natuurlijk hebben. @tesske: als je ze alelbei mooi vind en echt graag wil, zou ik ze allebei doen. Dan weet je zeker dat je ze hebt, vaak in de sale vis je toch achter het net. Met bepaalde merken heb je dat toch . IK heb dat met Porto Azul, sinds ik dat merk ontdek heb. En als ik dan echt iets zie, wat ik hebben wil,dan koop ik het.
@ Bloempje, lief dat feetje pakje, feetje heeft toch echt leuke baby-dingetjes. Hier krijgt ze een shirtje met dr naam aan als 1e pakje, net als mn andere meiden. En voor Lot had ik ook zo'n superschattig setje van imps&elfs Hier zit Kiezeltje wel goed bij Lisa maar ze draagt er nogsteeds 86-92 van, 98-104 is echt nog te groot.
slc emmamick gaat met haar man en dochter naar australie . Daarna gaan ze uit elkaar. Ik heb de schoentjes toch maar geruild voor deze: https://www.kleertjes.com/changefacet.html?searchQuery=&childSelected=&trail=base_type&trail=brand_group&selectedChild=&facets=categories.kleertjes_type_s_sandalen_31&facets=brand_group.braqeez&facets=base_type.shoes Een maatje kleiner. Dan kan ik de slofjes houden Ik heb de cakewalk jurk ook opgehaald en ik vind hem leuk. Maar hij valt idd erg klein. Ben blij dat ik een 98 heb.
@allemaal, wat een leuke plaatjes zie ik weer voorbij komen! Over babypakjes.. ik vind gymp ook echt leuk voor die hele kleintjes (alleen nu voor de tweeling te duur) en feetje inderdaad. Noppies vind ik ook vaak erg leuk, moet wel zeggen dat ik de collectie van 2009 erg mooi vond met veel wit en licht roze. Ik vind die hele knalkleuren voor de eerste weken niet zo super mooi. Verder ook nog niet zo veel kunnen vinden. Verder even een ego berichtje , ben vandaag bij de gyn geweest.. allebei nog is stuit. De kans dat ze draaien (of dat nr 1 draait) wordt elke dag kleiner. Meisjes groeien wel goed, maar liggen allebei met kun hoofd onder mn ribben... heb dus heel erg veel pijn, ook de huid waar hun hoofdjes liggen "slaapt" en heb ik dus geen gevoel in. En dan heb je ook nog een hork van een gyn, die je doodleuk verteld dat het ws wel een kz wordt, en dat als ze met 35 weken nog in stuit liggen, ze een kz gaan plannen met pas 38 weken.. Nou dat kan er ook nog wel bij (had me ingesteld op 37 weken). Ik was alleen en kon echt wel janken. Ben het nog een beetje aan het verwerken. De gyn zag mijn hoofd vertrekken toen hij zei dat het ws een kz zou worden, ik zei daar zit ik niet echt op te wachten. Zij reactie, ik moest het maar gewoon over me heen laten komen, ruggeprik stelde niks voor (tuurlijk?!) was hetzelfde als prikje bij bloedprikken (nou dat maak je mij niet wijs hoor!!) en dan waren ze er binnen een minuut of 5, nog ff 20 minuten mij weer fatsoeneren en klaar is klara... Nou was het maar zo eenvoudig! Ik heb er ook nog 2 rondlopen hoor! En je mag hopen op eeb voorspoedig herstel maar volgens mij mag je daar echt niet zomaar vanuit gaan!! Zoooo wat ben ik pissed! *sorry voor mijn ego berichtje, maar moest het even kwijt... ik kan wel janken!!!*
otm nou je gyn heeft wel gelijk in wat hij zei... ruggeprik stelt geen bal voor (ik heb er 3 gehad, zelfs 1 tijdens weeen en ik heb het 3 keer amper gevoeld). En idd na voorbereiding (infuus, ruggeprik, catheter etc) zijn ze er binnen 5 minuten, daarna 20 minuten dichtnaaien en dan is HIJ klaar. Maar dan begint het pas voor jou. Ik weet niet of je kindjes op de uitslaapkamer bij je mogen komen (bij mij niet, ook niet als ze niet naar de neo hadden gegaan) Je moet 4 dagen in het ziekenhuis liggen. De dag erna mag je je bed uit en heb je best wel pijn. Maar het gaat elke dag beter. (Echt waar!). Op dag 2 ging al met de rolstoel naar beneden en op dag 3 lopend. Maar goed daarna is het idd nog best zwaar. Ik heb er denk ik 2 weken last van gehad. Ik weet niet of een gewone bevalling makkelijker is. Kan je ook een hoop zooi van krijgen. Ik zou kiezen voor een stuitbevalling maar ik weet niet of dat kan bij tweelingen. 1 tip: laat niemand naar het ziekenhuis komen voor je weer terug bent op je kamer! Ik heb wel een aantal keer gehoord dat opas en omas de baby eerder echt hadden gezien (en vastgehouden) dan de moeder daardoor.
@otm: debby heeft gelijk, zo'n ks is echt peace of cake, ik zag er eerst ook onwijs tegenop maar het is me zo erg meegevallen!!! ik zou nniet voor stuitligbevalling kiezen hoor, het gevaar dat je dan alsnog een spoedks moet is te groot bij stuitlig en het is gewoon veel veiliger voor je kindjes, een ks. Hier ook een stuitbaby en ben erg blij met de ks geweest!
Debby: die jurk is echt super gaaf zeg van Jottum. Hier met een verjaardag meestal alleen de jarige wat nieuws, maar de andere hebben dan wel iets leuks aan!! Gewoon doen waar je je goed bij voel. otzm: Ik snap dat je het even niet meer zie zitten. Ik heb wel dan geen keizersnede gehad maar wel een operatie met ruggenprik. Ik had een hoop verhalen gehoord maar ik vond de prik echt meevallen, voel net zo als een infuus inbrengen ongeveer. Vond het alleen een heel raar dat ik niet meer op de operatietafel kon klimmen mijn benen het niet meer. Hier een set kleding voor mezelf geshopt voor trouwerij in april.
@OTM, dat is wel een tegenvaller dan! Hopelijk draaien ze nog. Ik kreeg wel een ruggeprik bij de bevalling van R., viel me reuze mee, echt net een speldenprikje, had wel anders verwacht. Maar ja, ik kreeg geen keizersnede hoor, gewoon als pijnstilling. Sterkte! Ik wist niet wat voor geslacht het was, dus ik had neutrale pakjes, bij R. van Prenatal, voor L. van Bampidano. De verpleegster had alleen wat reservekleertjes die ik extra had meegenomen uit de tas gepakt en toen ik niet oplette die aangetrokken , had ook geen zin meer aan gepriegel om hem weer om te kleden, dus niet helemaal de bedoeling wat hij droeg, maar zo maar gelaten.
otm, he bah niet leuk!! Kan je niks vertellen over een ks.. knuf voor jou.. Bloempje, begrijp wel dat je een 'bijzonder' eerste pakje wil. Ik had voor de oudste een (te duur ) setje van imps en elfs, en de jongste had ook de koeka pakjes waar lynn het over had (die paarse stond haar echt prachtig veel complimentjes over gehad). Maar ik vind dat vestje van taille 0 mooi hoor, en dat merk heeft zeker wel mooie pakjes/vestjes.
@OTM, je kunt misschien moxa therapie proberen om te draaien? Weet niet of dat bij tweelingen ook lukt? Stuitlig.nl | Stuitligging.nl - De acupunctuur behandeling bij stuitliggingen
Debby, dat lijkt me echt verschrikkelijk wat jij zegt, dat andere mensen (bezoek) je kind eerder vast hebben dan jijzelf!!
@meiden, bedankt voor jullie lieve reacties! Wat zijn jullie toch schatten! *pinkt een traantje weg*. Ik hou vast aan jullie woorden, en laat het maar over mij heenkomen. Stuitbevalling is alleen nog mogelijk als ze zich binnen nu en 2 weken aandienen (en de situatie het toelaat). Daarna wordt het sterk afgeraden vanwege de risico's (en zeker omdat het er 2 zijn). Dus we wachten nog 2 weken rustig af. Ik hoop alleen niet rond te lopen tot 38 weken.. Maar ach 5 weken is misschien nog te overzien. Zo nu wil ik SHOPPEN!! Maar ik kan niet echt iets vinden naar mijn zin. *gaat nog even verder zoeken*