O ja, Debby: ik was vandaag nog even bij Terstal en daar hing een trenchcoat zomerjasje dat heel wijd uitliep. Ze hadden hem in wit met hardroze en wit met donkerblauw. Met een achthoek-achtig motief. Ze zijn 35 euro. Weet niet of het wat voor je is, maar het is volgens mij wel het model dat je zoekt!
@ik heb die trenchcoat ook gezien van Ter stal, maar c&a had trouwens ook een mooi model trenchcoat in d.blauw en roze. Vond die niet verkeerd @debby: bij c&a zag ik ook diverse 'emma' jurken en echt ik vond ze eerlijk gezegd best heel mooi, wit met grijze motieven (verschillende) en nog wat andere, best de moeite waard eens te gaan kijken!
zo79 oke ik zal eens kijken! thnx voor de tip! lynn c&a kom ik echt nooit... zal eens een kijken binnenkort.
deze? C&A - bolero + jurkje + tanktop? Bestel nu bij wehkamp.nl vind hem best leuk idd!
Debby: C&A - bolero + jurkje + tanktop? Bestel nu bij wehkamp.nl C&A - bolero + jurk? Bestel nu bij wehkamp.nl C&A - jurk + shirt + vest? Bestel nu bij wehkamp.nl
die andere 2 zijn ook leuk, maar dan wel met een petticoat eronder... jij hebt ze in het echt gezien toch? Geen flut (lees h&m) kwaliteit?
Benetton Rok V&D ik heb hem toch ook maar besteld, eerst in handen gehad en teruggelegd en nu alsnog toch nog maar besteld...
Leuk Lynn, volgens mij had nog iemand hier dat rokje, maar ik weet niet meer wie. C&A heeft inderdaad zo nu en dan best aardige dingen hoor, valt vaak wel een halve tot hele maat kleiner. Vooral broekjes vind ik fijn van C&A, die zijn tenminste niet zo achterlijk breed. Alleen is het soms even zoeken naar het juiste model.