bloempje> verschillend vallen ze. Vond ze groot vallen. Maar kan beter met hm altijd even kijken hoe en wat. Me = vrij vandaag Is er ergens sneeuw??
Hier sneeuw!! Zit te twijfelen of ik naar buiten ga of niet. Heb een gescheurde meniscus dus moet erg opletten. Maar vindt t voor D. zo leuk om even naar buiten te gaan. @Lynn, erg leuk!
au dat klinkt pijnlijk red! mooi lynn! hier heel lichte sneeuw. Nog lang niet genoeg om te sleeen. We gaan zo schaatsen...
Ik bied weer kleding aan op MP! met o.a Jottum, S&D le chic en Bomba maat 86. jongenskleding 62 Mijn Marktplaats - Marktplaats.nl
de link klopt niet miekje. Je moet even uitloggen en dan naar een van je advertenties gaan en op alle advertenties van deze verkoper drukken en die link moet je hebben.
thnx debbie. Ga de link voor 2e keer plaatsen. Wie interesse heeft in leuke 2e hands merkkleding. Marktplaats.nl - Advertenties van Miekje uit Elst gld
Babynieuws!! Vanmorgen om 03.28 en 03.50 zijn onze 2 prachtige dochters F.eline N.oralie & N.oëmi en N.adine geboren. Met 33wk en 4 dagen dus. Allebei in stuitligging. F.eline woog 1810 gr en N.oëmi 1860 gr. Ze maken het super! Ze liggen wel in de couveuse maar hebben geen zuurstof nodig. Wel infuus met suikerwater en F.eline krijft AB ivm 20 uur gebroken vliezen. Ff kort verhaal: Gisterochtend gebroken vliezen bij het opstaan. Gelijk zh gebeld, en mochten komen. Longrijping en weeeenremmers gekregen. Weeeen zakten af. Savonds tegen half 12 kwamen er gelijk heftige weeen binnen de 10 minuten. Om 2 uur nagenoeg geen ontsluiting. Vanaf half 3 heftige weeen binnen de 4-5 minuten. Ik moest naar de wc, maar ik voelde de kleine al drukken, gauw weer op bed, aan de ctg om de conditie te bekijken. Moeilijk te vinden... Ik weer heftige weeen, ik moest ze maar wegzuchten... maar dat ging niet meer. En floep daar werd F.eline geboren. Gyn was er niet eens bij! Ze ademde goed, mooi roze dus super. Weeenremmers werden verwisseld voor opwekkers, en binnen 20 min en 1 keer persen werd N.oëmi geboren. Dus supersnel gegaan.
Heeeej otm! Toch een natuurlijke stuitbevalling! Fijn! hopelijk magen ze snel mee naar huis! Lekkere ukkies zeg! Gefeliciteerd!
o jeetje otm! gefeliciteerd met de geboorte van je meisjes! heel veel sterkte de komende weken met heen en weer rijden naar het ziekenhuis...