Senk joe!! Krijg van een vriendin van mij zoveel leuks van haar eigen jongens dat ik even wat leuks wil shoppen voor haar mannen. Niks voor Puck of onze kleine man dus (als dat lukt... )
otm, gefeliciteerd met je 2 prachtige dochters, en wat een mooie namen!! geniet ervan!! En wat een vlotte bevalling.. lynn super die blazer, vind ik ook heerlijk zit die blazers van sweat stof en staat netjes. ben benieuwd naar de foto's debby wat een flinkerd was sam zeg.. lekker mannetje.. couvouse baby's lijkt me echt heel erg als je kind daar in ligt..
lynn plaatjes??? ik vind wel 2 dingen mooi maar te duur shannen ja een dikkie dik... 2 keer zo groot als emma
@OTM, gefeliciteerd met je twee meiden, leuke namen! Fijn dat alles goed gaat, haha, ze zijn wel in winterwonderland terecht gekomen, geniet ervan!
Kan geen plaatjes meer kopieren van de site, maar het is ook teveel om allemaal te linken...pffff ik moet die lotto nou eindelijk eens winnen! welke 2 dingen vind jij mooi? ik heb al 3 jurkjes die ik leuk vind, een tuniek-shirtje, een rok, een bolero, nog een bolero, een rokje, een tshirtje, een blousje....
Ik heb vandaag nieuwe snowboots van Barts gekocht, voor mn jongste bij kleertjes.com. Had verwacht dat ze morgen al bezorgd zouden worden aangezien ik het meteen betaald heb. Maar heb nog geen bevestiging gehad dat het verstuurd is. Dus die gaan weer retour als ik ze dinsdag krijg, mits het nog zo koud en er sneeuw ligt.
Debby die vind ik ook super die jottum jurk! En ik heb ook nog 2 andere jurken van jottum gezien die ik mooi vind van jottum.. wil trouwens nog mim pi bestellen bij kleertjes heb nog een bon. En zag dat er ook nog 10% kortingscode is..
je kan bij haar ook via facebook bestellen volgens mij hoor, of via de site. Dat stond er wel bij nml.