Wonderteam, dikke knuf. Schrik er best wel van hoeveel meiden in dit topic het al zonder moeder/vader moeten doen. Gave laarsjes, blijf zilver altijd mooi vinden. Lynn; dankjewel. Fijn om te lezen dat jouw moeder haar ziekte heeft overwonnen, hopelijk mag je nog lang van dr genieten. Zijn je kleren ook binnengekomen??? ***fotootje*** Tuttie; sorry, door het geklets had ik nog niet gegroet...HOI Mirell; vind het al stoer dat je 1 maand hebt durven bijhouden. Meestal weet ik wel wat er is verkocht en wat ik dan nog weer kan besteden....de rest vergeet ik snel. OTM; wow heftig tijden meid met je moeder, zal voor je vader ook erg zwaar zijn (geweest) Grrrr, nu loop ik de hele dag het liedje van wonderteam te zingen:x Haha kan me er wel wat bij voorstellen hoe druk het in jouw buik moet zijn. Bij mij lagen beide meiden in stuit en had ik dan ook meer het hoofdje onder mn ribben draaien dan stampende voetjes. Ben trouwens wel benieuwd naar je buik. Ik was al mega van een eenling en kreeg telkens de vraag of het er 2 waren en met 6 maand dachten ze dat ik uitgerekend was Tesske; dankjewel. Ik zeg ook wel eens uitgeshopt te zijn en vervolgens sta ik een week later weer te shoppen, knap als jij het wel vol kunt houden Ik sla tijdens de sale nog even sd le chic in. Jas; Ik vind de rechtse ook leuker maar vroeg me af of het niet te popperig is voor iemand van 5. Het is wel wit en besmettelijk, maar daar draait de wasmachine wel voor. Zal het dr alleen niet aantrekken naar school want dan is hij binnen een halve dag zwart met groen.... maar ach voor nog geen 30 euro val ik me daar ook geen buil aan. Tis wel een aardig verouderde collectie als Tess het in 2008 al droeg. Haha blij dat ik in het noorden woon, daar lopen ze toch niet voorop met kleding
@otm: ik heb een close-up foto van je dochters´gezichten nodig, en dan wil ik best even voor je *analyseren*
Zeuren: manlief zeurt in die zin dat hij net als ik weet dat ze echt teveel kleding heeft. Hij ziet wanneer hij op zijn papa dagje in de klerenkast kijkt ook wel dat er ongedragen kleding in hangt met prijskaartje en al..en hij ziet ook dat ze dagelijks wat anders aan heeft! Hij zal nimmer wat zeggen over de bedragen die ik spendeer maar heeft dan zoiets van als je wat minder koopt dan zie je het ook vaker voorbij komen dan dat het na 1 keer dragen al op MP staat. Hij is meer van de minder kopen voor veel geld dan andersom .. @verstoppen/ verbergen ach hij krijgt de kleding echt wel te zien en weet echt wel wanneer ze weer wat nieuws aan heeft (om de dag wel) @verkopen/ weggeven: Weggeven doe ik alleen bij H&M kleding en andere nonmerken en dan geef ik het niet aan bekende maar gaat het naar een goed doel. Merkkleding verkoop ik altijd door, wat debby ook al zegt: mensen kwijlen wel bij kleding van mijn meisje maar kopen zelf allemaal matige nonmerk kleding terwijl ze toch liever merk dragen en het ook kunnen kopen, tjah moet een ieder voor zich weten natuurlijk maar dan moet je niet op mij gaan zitten wachten tot je mijn kleding krijgt. En daarbij krijg ik vaak de opmerking/commentaar dat ik teveel geld aan kleding uitgeef enz, nou die mensen gun ik dan niet in dat ze diezelfde kleding door krijgen van mij. @bestedingen: wij sparen hier net zo hard voor haar, de kinderbijslag hoef ik hier niet te sparen want wat we per maand opzij zetten is toch echt wel meer dan de KBS per maand omgerekend. Ze heeft een groei spaarrekening die vast staat tot haar 18e... en acht zolang we er hier niet minder om eten en alles betaald wordt en er lekker gespaard wordt..blijf ik lekker shoppen. Ik kan er heerlik van genieten als ik weer wat nieuws gekocht heb en als zij het draagt net zo goed!! @meiden zonder mama: een dikke knuffel voor jullie. Ik heb ook geen geweldige tijd met me moeder gekend veel ups and downs...nu ik aan mij zelf gewerkt heb, kan ik haar weer echt zien als moeder, mijn EMDR therapie heeft er bij mij voor gezorgd dat ik weer voor mijn moeder ben gaan houden om wie ze is.
heb nu wel een aparte rekening geopend voor alles wat ik via mp verkoop gaat daar op vanmorgen haar vend jurk verkocht gaat naar belgie voor 13,50 geloof zelf 12,95 voor betaald
Ik ga mijn stopshop nog verbreken.. Erg toch! Carnavalsoutfit voor de kleintjes kopen. Dit jaar niet zwanger, dus dat wordt party time!
@mirell, haha leuk zaken doen. Echt grappig wat sommige mensen nog betalen @miekje, maar carnavalsoutfitjes is noodzakelijk. Dus een goed excuus! Ik ben hier toch gezwicht voor het Bomba shirt met hockey ster er op. Kwam hem hier in een winkeltje tegen en heb 'm gewoon gekocht. Ik weet zeker dat dit het favoriete shirt van mijn oudste gaat worden Bekijk bijlage 217609 Verder nog een legging en een vestje van Chaos and Order gekocht. Vestje past bij een rokje wat mijn jongste al heeft, en met 70% korting kan je het niet laten liggen. Dit vestje is het: Chaos-and-Order.com | Hét hippe merk voor baby's en kids! :: GIRLS :: Kleurgroep purple :: Silke purple
Hier op een oude niet meer in gebruik zijnde rekening ( nu wel weer in gebruik dus ) en bij afhalen in een potje. haha leuk he, zo is verkopen nog eens grappig! Vind het nogal een bedrag trouwens voor een vend jurk. Heb hier net het name it magazine binnen gekregen, vind dr niet veel leuks in staan. Heb net 1 leuke tule rok gezien en toen ik dr op googelde vond ik het 9 euro goedkoper online....die ga ik dus ff bestellen
Miekje; ben benieuwd hoe jullie gaan! Hier doen we niet aan carnaval....en geloof ook niet dat ik dat erg vind Zo79; persoonlijk niet mijn shirt, maar ik heb dan ook helemaal niets met hockey. Kan me wel voorstellen als je oudste dat wel heeft dat ze die shirt helemaal te gek vind. C&O leuk!
@glimlachje: meid, iedereen doet ´t zoals zij denkt dat goed is, en wat past binnen de mogelijkheden. En wat je man zegt, heeft íe ook wel een punt,maarja...ze snappen gewoon niet hoeveel leuks er voor meisjes te koop is he, daar is ´t een man voor. Ik snap prima dat je nog ongedragen dingen in de kast hebt Ik moet eerlijk zeggen: als ik 1000 euro per maand te besteden zou hebben aan kleding.. zou ik het gewoon uitgeven . Het is maar goed dat ik dat niet heb, tis alleen voor de Nederlandse economie wat minder
Wij doen nu ook wat we leuk vinden!! Blijven ook twijfelen over een nieuw huis! We zouden het zeker kunnen, maar vinden de tijden inderdaad erg onzeker. Daarnaast wonen wij in een super buurt... Dus telkens zien we een mooi huis, dan wordt het toch een nee!! Wanneer we gaan verhuizen, zal ik ook echt moeten stoppen met shoppen.. Maar wij houden gewoon van geld uitgeven voor wat we leuk vinden..
Zo79, leuk geshopt! Bomba shirt is erg leuk! Miekje, ga jij gewoon carnavallen, terwijl ik lig te bevallen, das ook niet eerlijk verdeeld Mirell, goed verkocht. ik heb dat ook al een aantal keer gehad, dat ik iets voor delzefde prijs of zelfs nog meer heb kunnen verkopen. Hier vandaag even bij V&D binnengelopen, kan erg slecht live shoppen op het moment, lijf is erg gammel, maar toch even gedaan. Dacht dan kan ik de maat goed inschatten. Maar snap dan meteen weer waarom ik normaal gesproken online shop. Van de 4 dingen die ik op mn lijstje had staan hadden ze er maar 1 in de de goede maat. En dat is dan nieuwe collectie. Volgende keer gewoon weer online bestellen
thnx voor de reacties op de laarsjes @lynn, oh jij had ze ook al in de handen Ja ze waren normaal 70 euro en ik had ze nu voor 29 euro. Goede deal dacht ik @otm, hahaha mooi opgeschreven Daar komt de naam idd vandaan @mirell, kijk dat is leuk verkopen @glimlachje, super zeg dat je er doormiddel van emdr zo goed uit bent gekomen met je moeder. @madeliefke, leuk shirt!!
@ OTM, ik vond de shoeby jas niet zo leuk. Te druk en model niet zo. maar ik ben ook wel heeel moeilijk wbt een zomerjas @ @ PCootje en Mirell en wonderteam, knuf voor jullie, moeilijk hoor! @ Wonderteam, leuke laarsjes!! @ Zo79, leuk shirt voor je hockey-dochter!
Ik vind mezelf een ontzettend verwend nest. Op www.kleding4kids.nl hebben ze de complete loffF -lijn van deze zomer. Nu heb ik mijn zinnen gezet op een donkerblauwe set, rok,shirtje en wikkelvest. Maar bij CC- heb ik nog een kortingsbon van 15%. En die wilde ik eigenlijk gebruiken, als ze nu ook eens eindelijk Porto Azul gaan plaatsen daar, want daar heb ik ook een prachtige set van gezien. Het is echt erg want eigenlijk wil ik nu gewoon bestellen, terwijl hoogstwaarschijnlijk eind van de week CC, porto azul, wel online zal hebben staan. Erg eigenlijk... wat een zeurpiet ben ik toch *zucht*