Ik heb hem ook op het oog (in de sale). Mijn meisje is anderhalf en ik dacht in 92 te kunnen van de zomer maar het blijft nog even 86. Daar zitten ze lang in blijkbaar! Maar 92 kan hopelijk wel in september, dan is ze jarig.....
@ Miekje, Balen van je nachtje! Nee, deze is veels te wijd (zie je niet zo goed op de foto maar e kan er owat 2x in ) maar het ging even om de lengte dat een maatje kleiner waarschijnlijk ook nog wel lang genoeg is. En nu al dragen doe ik niet want dan ben ik hem vd zomer zat en e heeft nu nog meer als genoeg @ Silvana, leuke jas!!!
Sta nu in de karwei te zpen hahahahaha. Heb net nieuw via marktplaats geboden op een shirtje van bomba en een legging van amor Lola geel plaats vanavond een foto! Erg leuk lekker vrolijk! Wilde eerst iets van Mimpi maar twijfel weer wil iets stoers maar toch ook feestelijk! Hahah snappen jullie me nog! Leuk diddle maar idd wel te groot waar is hij van?
Dit is maat 86 maar hij valt echt heel wijd. Deze is dus terug en heb nu ergens anders een 80 besteld. (Ze zit nu in maat 80) @ Futuremama, z8
Die blauwe jurk,die ik je eerder heb gespamt. Vind ik in het echt tegenvallen. Bij mijn meisje gepast,maar stond haar niet leuk..Ik vind de rokjes van muy Malo leuk! Ook bomba heeft hele leuke rokjes!
@ miekje balen van je nacht!! Hier zijn ze ook weer verkouden en Eef last van haar astma! Tot nu toe nog goede nachten... Ok dus Mimpi hoed ik niet te doen ga van de week effe kijken voor bomba of iets in die richting maar vind het wel duur 70 euro voor een rokje..
Combi, bij kixx 10 procent korting. Bloem is roze. Roze Hema basic met evt spijkergilet! Die roze mim-pi rok uit de Babylijn is wel leuk! Ik vind moodstreet ook leuke dingen hebben.
Wat is er weer veel gekletst zeg.... Ff vraagje...is er een kortingscode voor classicclothesforkids.nl ?
Bedoel je die Mim Pi jurk met die stroken en stippen? Want ik vind die in het echt namelijk nog mooier dan op de plaatjes en dus juist helemaal niet tegenvallen. Als je nog wilt kan ik wel even mijn dochter charteren om een foto te maken
Ja, duimen dat ze het dan in september aan kan. Kun je hem ook mooi in de uitverkoop scoren. Maat 92 is er meestal nog wel in de sale
iemand enig idee wanneer de collectie´s compleet zijn? heb nog wat leuks van Feetje gezien op internet maar het is nog niet in de verkoop.