@wonderteam, o jee, helemaal je laarsjes over het hoofd gezien! Heb snel even gekeken, leuk zijn ze! En maar 29 euro, echt een koopje zeg! @jingels, ja herkenbaar hahaha. Ik kan ook nooit wachten, moet dan echt op mijn vingers zitten. Beter dat je een kortingscode hebt van CC, heb je die via de nieuwsbrief gekregen? Zit nog te azen op een LoFff jurk maar ik heb geen zin om de volle mep te betalen
@zo, nou dat hebben we allemaal wel eens ,want ik zie gewoon ook nu pas je onwijs leuke vestje van chaos & order. Zou vast geweldig staan!!
@jingels, haha, zo'n vaste-klanten-moeten-we-houden kortingscode dus. Dan wacht ik gewoon en hoop dat een webwinkel waar ze LoFff verkopen snel met een korting komt. @wonderteam, thanks! Ja pff er wordt zoveel geschreven. Maar we doen ons best
Lees wel eens met jullie mee en zie de mooiste creaties voorbij komen. Vind het zelf ook heel leuk om leuke kleding voor me meisje te kopen ben nu inspiratie aan het opdoen voor ons jochie in wording Iemand tips.
Ze hadden hem ook in wit en fuchsia Jingles, ik denk dat we hier allemaal je shopdrang herkennen... We schrijven hier niet voor niets Sidmick, heb helaas geen code voor je. Aan de shop voor de kleine man? Ik ben weer netjes gestart met het maken lijstje met in en verkoop. Kan ik de balans gaan opmaken voor januari
Owwww, thanks!!! Hmmm zal ik dan toch...heb die jurk met die sterren vanochtend in het echt gezien en hij is erg leuk. Hmmm zal ik??
Diddlmouses; dankjewel. Zie dat je precies op de helft bent nu. Krijg je nog een 20 weken echo of heb je die al gehad en heb ik er over heen gelezen met alle geklets? Jingles, moeilijk he kiezen Ik heb intussen de vinrose jas maar besteld voor R. Het name it rokje was al uitverkocht. Bedankt voor de adviezen
haha irritant he.....en dan komt Lynn ok nog eens met een kortingscode voor Loff aanzetten, ik ga dus ff kijken of ik nu overstag ga of niet
@jingels: code kleding4kids 10% = 0112 voor de nieuwe loff collectie @foto in album de set van jottum is binnen (jurk plus vestje) @lees straks ff de rest krijg nu visite
@glimalchje: fijn dat je band met je moeder nu weer beter is door je therapie, echt super te horen! @Jingels en Miekje: herkenbaar, er is zoooooo veel leuks te koop voor meisjes, als ik idd 1000 euro per maand daarvoor had had ik het ook zo opgemaakt...heel erg
@lynn: ja die 10% hebben ze vanochtend naar iedereen gemaild. Het leuke is wel,dat ze de complete LoffF lijn hebben. Dat heeft CC, nou weer niet. Ik ga toch wachten tot Porto Azul online is bij CC, dan heb ik in ieder geval de verzendkosten erbij eruit. Die 15% wil ik gewoon ff pakken. Even in je album kijken.
Otm, de bezichtiging was goed gegaan.. Is nu afwachten was een jong stel, waren met de ouders komen kijken. Hadden geen negatieve punten, maar gingen nog naar andere huizen in de buurt kijken.. Wachten is spannend... Morgen hebben we weer een.bezichtiging.. Dus opnieuw duimen Mila is ziek, heeft vanmorgen twee keer achter elkaar overgeven.. Kwam er als een golf uit... Verder is ze wat hangerig, maar wel vrolijk...
@jingels: ja gaaf he dat ze daar echt de hele collectie hebben! maar het begint daar pas vanaf 104 en dat is hier nog veel te groot dus ik heb bij stekels en staartjes besteld, ook omdat ik daar mijn waardebon van 250 euro in kon leveren.
Je hebt gelijk! Laat ze verdorie nou eens op schieten daar bij CC, zit er al anderhalve week op te wachten. Bij www.kleertjesonline.nl hebben ze trouwens veel basis dingen van LoffF uit de oude collectie´s en heel leuk geprijsd. Misschien heeft iemand nog interesse. Catimini ahhhh meteen ff kijken Gezien, vind het op zich wel leuk, maar niet voor mijn dochter.