erg leuk die dingentjes miekje. ZOwel de jongens als meisjes dingen. Ik vind dat groene jurkje echt wat voor jou!
Heeft de hennes een kortingscode?? Dan kan ik wat rompers bestellen!! die met de kraagjes zijn mooi voor jongens. @madelief die zijn echt een musthave, voor als je kraagjes leuk vindt ? @ verzendkosten ik weet het niet..
@ debby, ik google op next kinderkleding online. Dan de eerste hit! Ik dacht ook aan de blauwe.. Die roze misschien qua model! vind de de roze kleur ook niet sprekend hoor!!
hahaha hier hetzelfde jurkjes genoeg, maar heb pas 3 zomershirtjes met korte mouwen en 4 met lange mouwen 1 korte jeansbroek en een 3/4 jeansbroek mag voorlopig nog wel shoppen Ik vindt de zomershirts van S&D Le Chic erg mooi had ze vorig jaar ook en blijven zo mooi. wachten tot sale!!
@miekje,leuk die NeXT spulletjes! Wij hebben hier al heel vaak NeXT setjes gehad en bevallen goed. Mijn schoonfamilie neemt het dan mee uit schotland.
@debby: beide jurken zijn erg leuk. En rood is ook een mooie kleur voor je dochter. Als het echt hoogzomer is, zou ik de linkse kiezen. Die andere kan ook heel goed met een lang mouwtje eronder. @miekje: leuk zeg, dat next, ik had er nog nooit van gehoord. Dat groene jurkje, echt super leuk! Hoe valt dat kledingmerk qua maat?
M´n LoffF set is binnen gekomen, mouwloos topje met bijbehorend rokje, van de anemonen-lijn.Het is een beetje aan de donkere kant ,donker navy, maar het is een superleuke set. Ik houd hem, en vindt het het geld wel waard.Het is een 104,maar het ziet er niet supergroot uit, het rokje ook niet. Geen peil op te trekken die maten.
Dit vind ik echt super mooi! Ik weet niet hoe next valt! Ben er op gestuit via de bengh hyves. Ik moet zeggen vind de prijzen nog wel Ok!! Ik ga als mijn salaris binnen is iets bestellen!!
Debby, ik vind t jurkje met de helpjes leuker... Ik vind ze wel beide erg leuk!!! weet ook zeker dat ze emma prachtig zullen staan!! Jingels, super leuke set..