ik was de kleine man aan t voeden en toen sprong me dochter op de bank en kwam heel erg hard met haar schoen tegen zijn hoofd , je hoorde t dudelijk , hij begon heel hard en zielig te huilen . maar zou t erg zijn ?? omdat ie nog zo klein is en zn fontanel nog niet dicht is ???
Ik denk het niet, ze kunnen (meestal) wel tegen een stootje. Hou hem anders vandaag in de gaten, voor het geval zijn gedrag veranderd.
Ach, wat sneu... Kan vast geen kwaad, hoor. En als je twijfelt en het eng vindt, kun je buiten kantooruren altijd even de huisartsenpost bellen, die kun je ook gewoon voor advies bellen, zonder er meteen heen te hoeven. Succes en geen zorgen maken, hoor!
Dat hangt ervanaf waar het voetje van je dochtertje terecht is gekomen. Als het voetje echt op de fontanel is gekomen zou ik even bellen met de huisartsenpost, maar als hij gewoon tegen het hoofdje is gekomen, dan in de gaten houden of je kindje allert blijft en goed reageert. Zo ja, dan is er niks aan de hand, maar wordt/is je kindje suf of niet zichzelf, dan wel aan de bel trekken. Maar meestal valt het erg mee hoor, alleen omdat de fontanel nog niet gesloten is dat natuurlijk wel een plek die extra kwetsbaar is, maar zolang die niet geraakt is is er waarschijnlijk niks aan de hand.
Dan zit het goed lijkt me! Schrikken OS jet zeker, maar die kleintjes kunnen heel wat hebben gelukkig.
gvd vanmorgen weer zoiets , nu was t mijn schuld . ik haal m uit bed loop de kamer uit stoot ie zn hoofd tegen t kkozijn van de deur !!!!!!! omg wat heb ik zitte janken . moet zo gaan werken heb me vriend gezegd dat ie m in de gaten moet houden , ook heb ik er gelijk een nat was handje op gedaan en kon er net niks aan zien . vind t zoooooo zielig dadelijk houd ie er iets aan over. hij huilde wel weer gelijk
Lieverd, Ik denk niet dat het kwaad kan en hij zal er zeker niets aan over houden. Het duurt bijna een jaar geloof ik tot ze dicht zijn. En als je een vroege loper/kruiper hebt zal ie vaker zijn hoofd stoten. Verder zit er nog een stevig vlies om dus zo snel raak je de hersentjes niet.
moet stiekem wel lachen. het zit je niet mee he? Maar zoals mijn voorganger ook zegt: wanneer ze gaan optrekken en dat soort stunten gaan uithalen, zullen ze nog wel vaker hun koppie stoten, en hard ook! kwestie van goed in de gaten houden, en altijd arniflor bij de hand te hebben. Succes!
Zit zeker niet mee, heb net me vriend gebeld en hij is vrolijk en je ziet er niks van.maar voel me nog steeds klote