future: Zeg dat meen je niet zeg, wat sneu voor je man zeg!! Je stond zeker toch wel te trillen op je benen !! Dillmouses: Trouwens echt een super gave kast is de babykast geworden, had ik gisteren nog niet op gereageerd. Sweetbel: Net nog vergeten maar echt een super leuk dekbedovertrek van lief.
haha meiden, thanks voor de lieve reacties! Maar als iedereen weer zo enthousiast gaat zitten posten houd ik het never nooit meer bij haha! Ik ga een poging doen @wonderteam, leuk shirt met die apen voor Mason! Blouse is niet mijn ding (maar heb helemaal een aversie tegen kleding met knopen en kraagjes...) Jeugdtrauma haha @Lynn, lekker een jas geshopt! Leuk hoor! Desigual is ook helemaal mijn ding! Jas zoet ik "aan zien" denk ik. Wat voor stof is het? @Pcootje, haha wat een geruil met kamers zeg! Maare roze hoogpolig tapijt.... klinkt goed! (lees wil ik ook) haha. J &C liggen hier ook samen, en ze hebben dikke schik! Wordt wat als ze nog ouder worden! Hier is mn man ook al helemaal gewend aan al het roze in huis! Maar ik had alles al roze met grijs toen we hier kwamen wonen (en nog geen kinderen hadden) Hij vind alles best. Zolang het maar beetje binnen budget blijft, en de bank lekker zit @Leoschepje, leuk nieuwe plantjes! Moet hier ook nodig gebeuren, maar met dit baggerweer... nog maar even uitstellen. @SWl 1 of 2 eiig..geen idee. Kon de gyn niet zien. Gaan we dus voorlopig niet achterkomen. Wij zien wel duidelijk verschil tussen beide, maarja dat schijnt erbij te horen, ookal zouden ze 1 eiig zijn. @diddl, las bij jou ook heftige dingen! Hopelijk gaat alles goed met je kleine meisje (echte shopahollic baby haha, aan de kast te zien! Geweldig!). Weet je inmiddels al meer? En ben je nooit bang voor weer zulke zorgen als met Lotte? @bloempje, lekker ventje zeg! Staat ook leuk bij hem dat shirt! @mirell, ziet er super leuk uit jullie "nieuwe" keuken! En leuk plannen voor de tuin! Hier ook verbouwkriebels... maar eerst ff sparen! Wel is onze voordeur aan vervanging toe, dus dat gaan we eerst maar es doen! rest volgt...
uiteindelijk toch nog effe wezen shoppen! Erg veel bij de benneton vandaan even kijken of ik het kan vinden: Voor Mila: Setje wat Lynn heeft met het blauwe en geel/groen! (kan geen foto`s vinden) Benetton Jurk V&D En nog een jas donkerblauw trenchcoat model en een jurk. Voor eef ook 1 setje van Benneton, jurkje lief! | lief! lifestyle Welcome! | kleertjes.com Name it - baby rok? Bestel nu bij wehkamp.nl Met een suoer leuk shirtje kan ook geen plaatje van vinden!
Future, OMG :x Wat een toestand! Hoe is het nu met je man? En met jou? Je zult wel ontzettend zijn geschrokken *knuf* Ps wat een heerlijk vrolijke kleertjes heb je gekovht!!
@madeliefke, hier al een week of 4 maar 5 voedingen van 150cc (aangemaakte melk). Ze slapen hier snachts gelukkig erg goed (klopt even af) op een onrustige paar nachten vorige week na! Vanmorgen tot 7.00 (vanaf 22.30). Heerlijk! Super gave kamertjes zeg! @djmomo, ja de meiden doen het nog steeds erg goed! Zijn allebei alweer ruim 4,5 kilo! Ben zo trots op mn moppies! Kan niet wachten tot ze gaan lachen... @mariomama, lenen mag, alleen wel als je de andere 2 ook komt lenen haha! Het is alles of niets (zeg ik altijd als mensen zeggen, ach ik zou ze zo meenemen haha.) Zijn ze gelijk stil! Bedjes laat ik voorlopig naast elkaar, totdat ze elkaar wakker gaan houden ofzo. Heb niet echt veel keuze, of we moeten de zolder op korte termijn verbouwen. We zien wel haha. Met zn 2en in 1 bed is erg gevaarlijk, dus daarom allebei een eigen bedje. Maar nu kunnen ze elkaar wel zien, horen en ruiken, ook erg fijn voor een tweeling! Jou kindjes hebben ook al van die geweldige kamertjes!! Helemaal leuk! Als ik een jongen zou hebben, ook helemaal mijn keuze! Dat behang, met die lijstjes vind ik zo cool. @debby, ook helemaal leuk! Ik hou zo van Pip (en heftige printjes enzo hihi) @future, wat een heftig verhaal zeg! En nu? Hebben jullie kenteken opgeschreven? Dan schrik je je echt de pleuris! Wel leuke vrolijke dingen geshopt!
Thnx Madeliefke lief! Ja we zijn erg geschrokken te meer ook omdat de kindjes ook in de auto zaten. Mila zei toen ik de meiden naar mijn ouders bracht papa werd zo geslagen en lag hij zo op het fietspad rare man he mama! Ja echt heel bizar ben er echt ontdaan van en heb knallende koppijn! Mijn man is een beetje stijfjes van het vallen op de stenen en zijn lip is mooi dik en blauw!
Die man is opgepakt mijn man heeft de politie gebeld! Mijn man zei tegen die man of je rijdt nu weg en dan wordt het wegrijden na een mishandeling of je wacht gewoon netjes op de politie! Maar ja half lekkerkerk stond buiten echt zo`n 100 man ofzo echt heel bizar!
Zo hier vandaag reünie gehad van middelbare school! Zo leuke middag gehad! Lekker lang weg kunnen blijven, dankzij mijn topmannetje die zijn hand niet omdraait voor de zorg van onze 4 meisjes!!! *applaus voor mijn kanjer* Verder al 3 keer in kledingwinkels geweest, maar niets gekocht! Heb nu echt genoeg, en heb ff genoeg van shoppen (dat heb je soms haha). Volgende week zaterdag houden we het kraamfeest voor de twins, dus ben benieuwd wat voor leuke dingetjes mijn meisjes mee verwend worden! Er komt bijna 100 volw. en ruim 40 kids, dolle boel dus haha. Volgende week zondag wordt de tweeling gedoopt... ben eigenlijk nog op zoek naar 2 witte jurkjes (voor weinig...).
Fututre, wat een verhaal joh! Lief sample sale: mag ik ook details? Kan op ipad jiet pb'en, en vegeten wie het zei.....
@otm: als je op de site op het plaatje inzoomt zie je de stof, het is heel mooi met een reliefje erin geweven, zo'n gave stof! Wat fijn zeg dat je man dat zo makkelijk doet! heerlijk! En fijn dat je een leuke dag had! @futuremama: jeetje zeg wat schrikken!! Niet normaal zeg...hoe gaat het nu? @tnx iedereen: als ik kamertje klaar heb krijgen jullie foto's hoor! @debby: oh dat dekbed van pip vind ik ook mooi! @mariomama: wat een gave kastinhoud zeg! Ik had vnml witte en paarse dingen die veeeel stretch bevatten want danique vond aan en uit kleden echt verschrikkelijk, ze werd dan hysterisch...helaas had lief babycollectie echt weinig stretch dus ik had daar niks van...
@hier, reunie heeft nogal indruk gemaakt... vriendschap met mijn hartsvriendin uit mijn jeugd (van mijn 5/6e tot 16e) die een paar dagen voor mijn bevalling zelfmoord heeft gepleegd kwam uitgebreid ter sprake... Ik heb mij jarenlang maar een schaduw van haar gevoeld.. zo heeft zij ook de vriendschap beëindigd. Hier loop ik al ruim 10 jaar mee rond, beïnvloedt mijn leven nog steeds... Fijn om er dan na jaren achter te komen dat anderen dat nooit zo gezien hebben! Ik was gewoon El, en dat mocht ik zijn! Voelt zoooo fijn, ik kan er wel van janken... Ik hoop dat ik ook dit weer een plekje kan geven...