Tsjah dat groeien kan opeens heel snel gaan he! Maar hier zit ze al sinds december in dezelfde schoenmaat en sinds haar verjaardag in maat 86 dus ik verwacht ook wel een spurtje.
Ja hiervoor heeft ze ook heel lang stilgestaan. Ze loopt wel weer een stuk vlotter nu met grotere schoenen, echt errug, heb haar gewoon op te kleine schoenen laten lopen een paar weken..
Een gedeelte is binnen, het Mijn rokje is echt hartstikke leuk en zit goed! Leggings zijn ook mooi driekwart dus die staat ook leuk! Zaterdag krijgt ze het setje denk ik aan hoor! Zo leuK!
ben benieuwd! vind het wel een leuk rokje voor het najaar! Ik ben ook aan het veranderen. vind mijn meisje blauw ook erg mooi staan!!
Zo, wat ontzettend balen ... In welke branche werk je? Hier nog even geshopt van een bon die we als kraamkado gekregen hebben. 2 shitjes van Feetje uit de Hollandse nieuwe lijn
@madeliefke:gave shirtjes zeg!! @miekje, ik vind dat felle blauwe S. ook mooi staan hoor!Kan ze goed hebben!
Madeliefke, wat een leuke shirtjes!! Vooral die met 'boy'! Geniet van je laatste dagje, snap dat het dubbel is.. Miekje, heb net je album nog bekeken, en vind je dochter er erg leuk uitzien! Geef maar een gil als je dingen gaat verkopen! Bergstein laarsjes, helemaal leuk! Van het najaar koop ik ook wel een paar, als ze loopt. Bengh jurkje is binnen, 98/104 zit gewoon goed! Zit nu in de machine. Even kijken hoe ik het ga combineren.
Ohhhh *schaam* ik blijf bestellen bij B&L Heb nog een kobalt blauwe longsleeve met legging geshopt voor bij het grijze rokje, en een d.blauw wikkelvestje voor bij het blauwe rokje... Billy & Lilly: Winter '11/'12: Hoge kortingen, Longsleeve Oehoe (met bies), Longsleeve Oehoe (met bies) Blue Billy & Lilly: Winter '11/'12: Hoge kortingen, Overslag shirt, Overslag truitje Navy
heb ook heel mooie rafblauwe shoesme laarsjes maat 24 in de verkoop...met spekzool, onverwoestbaar, en ook leuk voor de zomer vanwege de lichte kleur, iemand daar interesse in?