Amy-lynn kijkt er ook niet naar om maar haar vriendinnetje(bijna 5) en nichtje(bijna 6) zijne er gek op dus mischien komt het nog
pcootje en ik maar denken dat jij alles wist van computers, maar zelfs jij hebt dus wel eens hulp nodig??
@sweetbel, ja dat keukentje is gaaf! Maar 165 euro pfff vind ik wel een beetje veel! Ja, ach ze branden ook in mijn handen hoor , maar moet nu even mn vestand gebruiken . En moet eerlijk zeggen dat het er van t weekend ook niet van gekomen is om even te shoppen, vrijdagavond dodenherdenking (winkels dicht) en zaterdag planten gehaald, mn vader en mn man hebben de tuin zomerklaar gemaakt. En met de twins kom ik de meeste winkels niet eens fatsoenlijk in . En heb er gewoon ff geen puf voor. En had ook weer veel te veel maat 56, waardoor de helft bijna ongedragen in de kast ligt, en ik het moeilijk kwijt kan (zodat ik nog wat overhoud om te shoppen) @tullip, klopt, Feline heeft een wat langer hoofd, Noëmi was ook de zwaarste bij de geboorte, maar het meeste afgevallen omdat ze haar infuus eruit had getrokken en meer vocht verloor. Ze scheelden op een gegeven moment 150 gram! Maar Noëmi heeft dat helemaal ingelopen, en woog de laatste keer zelfs 5 gram meer dan Feline, en ik denk dat ze verder aan het uitlopen is hihi. En ze krijgen toch echt precies evenveel! @debby, ja zul je net zien . Hopelijk kun je hem nog bemachtigen! @Hummbee, heeft 35% op beebielove... vind dat roze en groene jurkje zo leuk, maar als ik voor allebei een setje wil met legging ben ik weer 60euro armer.. gaat m ff niet worden .
@OTM, oooh, wat een poepies, ze zien er goed uit! @Ikeakeukentje, hebben wij ook, hij is zo nu en dan ook in de aanbieding, maar dat verschilt per filiaal. Wij hebben hem voor 50 Euro nieuw gekocht. Op MP lopen die keukentjes ook goed. Lekker stevig en daarnaast past hij tenminste in ons interieur.
OTM, wat een snoepjes!!! Bergstein, willen willen hebben hebben..... maar Puck heeft zo''n smal voetje dat ik haast niet kan geloven dat ze daar fatsoenlijk op kan lopen Ikeakeukentje, lag hier onder de kerstboom en wordt dagelijks mee gespeeld, zeker nu met de AH mini's Woezeltje, leuk hoor! Altijd leuk om een nieuw merk te "ontdekken",
Otm, ja je hebt gelijk hoor! Met vier van die snelgroeiende moppies met overvolle kasten kun je beter even wachten! Ik vind het keukentje ook wel prijzig, maar voor een verjaardag moet het kunnen. Volgend jaar! Ik Ben op zoek naar een leuk EK shirtje. Feetje heeft een leuk jurkje, maar helaas niet meer de goede maat!
Hier is de kogel door de kerk we gaan verbouwen! We hebben een nieuwe keuken gezien! Die gaan we in het weekend shoppen. Jippie met kookeiland. Heel gaaf is een showroom keuken met 60 procent korting.
Sweetbel: Is je meisje alweer beter?? Gave keuken hoor al zou hij hier in de kamer denk ik te groot zijn. Lynn: Hoe gaat het met de pokjes alweer minder last?? Woezeltje: Leuk merk zeg, nog meer shoppen. Wonderteam: Hoe gaat het met Fay? Shannen: Vanacht beter geslapen?? Miekje: gaaf zeg verbouwen wel je nieuwe keuken showen als het af is. Glimlachje en Mirell: Leuk hoor bergsteintjes gekocht!! JO79: Wat vervelend zeg baan kwijt, hopelijk vind je gauw wat anders. Mariomama: Leuk toch een cars pyama en wacht maar die fase gaat echt weer over! Sandraske: ik heb je uitgenodigd ben benieuwd naar je foto. Madeliefke: Super leuk zeg die shirtjes, heerlijk nog van die mini maatjes! tullip: Leuk dat knalroze met kobaltblauw!! DJmomo: Ik vind die pyama gaaf!! Pcootje: balen van je pc hopelijk doet hij het gauw weer. Debby: Leuk het taarten in de magnetron hier zit de pizza er vaak in en stukken fruit. oztm: Wat een super foto zeg en ze groeien goed zeg, prachtig om te zien.
Hier vandaag bodywamer geshopt voor mijn zoon gewoon donkerblauw met grijs gedaan, moet wel overal bijstaan. Benetton Bodywarmer V&D
Diadeem, lief dat je het vraagt! Het gaat wel redelijk, vannacht nog koorts, net een beetje verhoging. Denk dat het morgen wel weer gaat. Ik Ben ook weg van het keukentje! Miekje, wat leuk! Wat voor keuken is het? Foto?
@diadeem: lief dat je het vraat! Het gaat goed, pokjes zijn ingedroogd ze heeft er nu eigenlijk geen last meer van! @OTM: mooie foto van meisjes hoor!!! @miekje: leuk! spannend! @madeliefke: als ik ze binnen heb laat ik je weten hoe ze bij danique zitten die heeft ook zulke smalle voetjes natuurlijk!
@sweetbel, hopelijk knapt je kleine meid snel op! Beterschap! @lynn, fijn dat de pokken op zn retour zijn! Dan heb je t ergste gehad! @diadeem, haha, nu moet ie wel zuinig op zn nieuwe bodywarmer zijn! @iedereen, bedankt voor jullie lieve reacties! Het gaat gelukkig erg goed met ze!
@miekje, leuk verbouwen! Lijkt me zo leuk... voorlopig eerst nog maar flink sparen (voor zover dat gaat)...
waarom is iedereen toch zo een fan van de ah minis? bij de intertoys koop je voor minder een winkelwagen/mandje inclusief boodschappen. En dan hoef je niet te rennen om er op tijd bij te zijn...
hier: boodschappenkarretje vol boodschappen. 10 euro Lekkerdoen.nl - Dirk, Bas en Digros - Aanbiedingen ben ik nou zo dom dat ik het verschil niet zie tussen dit en die van ah?
gmorgen allemaal.... OTM wat een beauty's en wat gaat het hard zeg!! Geniet er van!!! @bergstein...hier een die op grote voet leeft...madam heeft brede voetjes (heeft ze van dr mama) als het goed is komen de bergsteintjes vandaag binnen....ze gaan hier niet kapot gedragen worden hoor, maar zo af en toe naar buiten is het wel een leuk gezicht en met weer zoals vandaag (valt hier met bakken uit de hemel) is het geen overbodige luxe! @Keukentjes..hier heeft kleine meid een plastic klein keukentje gekregen van oma en ze speelt er echt al uitbundig mee...alles moet in de oven en dat doet ze met de grote oven wanten... Maar willen als ze wat ouder is wel het ikea keukentje..., als oma ons niet weer voor is @Lynn...lekker aan de verkoop/ koop haha! b&L is idd. heel gaaf. Heb het gestreept jurkje ontvangen, ga het vandaag aan doen.. het stof is echt heerlijk. Hier hoop ik het weekend de kast op te ruimen en wat bengh, vingino en jottum op MP plaatsen... alweer veel dingen waar ik op uitgekeken ben of die nu echt te klein zijn.