Shop-a-holic topic deel 9

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lynn77, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    jeetje knuf voor je meisje.. hopelijk valt het allemaal mee.

2. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Mijn 3e zoon woog 4kg en ik had achteraf heel graag een keizersnede gewild:D

3. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Diddl, gave lamp!! Ben benieuwd naar de rest van de babykamer. Je grote meiden hebben in ieder geval al een mooie kamer!

Future, waat vervelend voor Evi! Arm moppie.. Heel veel sterkte alvast.

Debby, leuk geshopt. Ik wilde ook nog naar Bussum, maar moest helaas werken..

Wonderteam, wat zei de dokter over Fay haar pokjes?

Glimlachje, leuk die hennes aankopen.

Miekje, gaaf dat jullie de keuken al gekocht hebben.

4. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Jingels, het lijkt me vreselijk om de geboorte van je kindje niet echt te beleven. Maar ik denk dat het de enige optie was voor jullie gezondheid? Gelukkig is het helemaal goedgekomen met jullie! :)

Debby, wowwww, Reno gewoon meegekeken? Ik en mn zusje zijn ook met keizersnede geboren, maar denk niet dat mn vader wilde meekijken haha.

Mijn dochter woog met de geboorte 4220 gram, maar ging prima. Vk zei aan het kraambed dat de volgende meestal zwaarder is, maar dat ze denk dat ik dat ook wel trek.. Nog niet teveel aan denken!!

Nou, gister dus het blauwe knofje jurkje geshopt. Ben zoooo benieuwd hoe het gaat staan!

5. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @keizersnede: Ik vond natuurlijk bevallen helemaal niet belangrijk, ik had maar 1 doel: mijn kind op de veiligste manier op de wereld zetten. Mijn gyn liet me de keuze maar vertelde achteraf wel dat ze heel blij was dat ik voor een ks koos omdat ze het idee had dat ik veel te gestresst was voor een stuitbevalling (was ik ook haha, ik heb 9 maanden lang heftige angst en paniekaanvallen gehad) en ze was erg bang dat ik voor een stuitbevalling zou kiezen, dus ze was opgelucht!
    Ik vond de ks een prima ervaring. De ruggenprik ging prima (daar zag ik eigenlijk meer tegenop, niet tegen de pijn ofzo, maar omdat ik het een gek idee vond dat de onderkant verdoofd zou zijn en mijn hoofd dus niet) maar de ruggenprik is mij allezins meegevallen, de ks zelf ook alhoewel ik bij het hechten erg ongeduldig werd, vond het telang duren :D

@Jingels dat kan ik me voorstellen, als het ongepland is én ook nog eens volledige narcose dan ben je daar gewoon niet op voorbereid en mis je een heel stuk inderdaad, dat is rot!

@kijken bij ks: Maurice mocht ook niet kijken, die stond naast mijn hoofd. Maar hij mocht direct mee met D. toen ze haar gingen onderzoeken en daarna mocht hij haar als eerste vasthouden...

@Natja: pfff 4 kg!!

@sweetbel: wel foto showen hoor!

@debby: haha grappig van die Co ass.!

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ja reno was zooo benieuwd naar die kleine.
    Vind het trouwens ook niet heel eng hoor.
    We hebben daar ook fotos van (wel grappig om fotos van je ingewanden te zien ;)) en ik vind er niks vies aan. Ik vind het prachtig om die kleine meid te zien terwijk ze nog eigelijk in mijn buik zit.

7. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Lijkt mij idd ook mooi om te zien zo

8. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Wow, 4220 gram!
    Knap dat dat je zo goed afging!
    Hier ging het niet zo lekker, terwijl het toch echt de derde was
    De 4e was gelukkig maar 2850 gram
    Dat de derde zo zwaar was was echt een uitzondering bij mij:)

9. Emmamick

Emmamick Bekend lid

24 okt 2009
    814
    0
    16
    Ff tussendoor @futuremama jeej dat is niet leuk nee, je kleine meid die onderzocht moet worden! Had ze als baby reflux en is dit een nasleep daar van eventueel? Of is het een ander soort spugen? Heeft ze het altijd als ze lacht of af en toe? Veel sterkte iig!

10. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    ik ben als de dood voor haar tanden met die dingen

11. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    en die kwam ook in onvolkomen stuit?

12. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0

voor mij was dat ook het belangrijkste dat ze goed ter wereld kwam

ze is om 7 over half 3 geboren en ik mocht pas om half 6 naar boven
    ik moest op de vercoever kamer blijven
    alleen hadden ze andre wel even mogen inlichten waarom ik niet naar boven kwam
    die zat echt in de zenuwen waarom ik niet gebracht werd
    en ik kon alleen maar huilen omdat ik naar Amy-lynn wou
    en ze vertelden mij ook niets alleen dat ik nog moest blijven en rustig moest liggen

heel slordig als je het mij vraagt kan er nog boos om worden
    (mijn bloeddruk en mijn bloedwaardes waren niet goed maar waarom zeggen ze dat niet even)

13. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    pff al die bevallingsverhalen, ik krijg het gelijk weer spaansbenauwd sorry.:) Beetje trauma aan overgehouden ik roep ook altijd hard ik wil er nog eentje maar dan in een mandje voor de deur.:D

Volgens mij kijken ze bij een stuit hoe zwaar je kindje is volgens mij mag je het maar tot een bepaald aantal proberen en anders verplicht keizersnede.

Debby: Hier op vakantie neem ik een setje per 2 dagen mee dus gaan we 14 dagen weg dan neem ik 7 setjes +een reseverve dus 8 setjes en dan hebben ze er ook een schoon setje aan dus dat lukt hier bijna altijd en anders was ik iets met de hand.

14. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Ze had idd als baby heel erge reflux! Het is eigenlijk altijd als ze lacht en druk doet als de hik komt is het al te laat! Ben net bij de huisarts geweest doorverwijzing is binnen en hopelijk volgende week een afspraak onze kinderarts is nogal populair dus heeft het altijd druk!

Bedankt allemaal meiden voor de lieve reacties!!

15. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    fijn! Heb je nog geshopt of is het rustig in shopland??

16. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Bloempje, hoe is het gegaan??

@ Mirell, whaha ben je benieuwd naar mij :D
    In mn album staan nog wel fotos van mij op mn paard maar is wel al van 5 jaar geleden ;)

Barbiehuis is van Kidcraft, de Amalia

Ik bedoelde ook niet dat het knap is met 4 jaar losfietsen hoor maar dat ze het dus gelijk doorhad en dus eigenlijk al eerder gekund had als ik me niet een te grote fiets had aan laten smeren.

Lisa heeft van die Hello Kitty rolschaatsjes, maar die gaan niet zo hard ;)

@ Jingels, nog gefeliciteerd met je grote knul!!

@ Sweetbel, ik laat wel een foto vd babykamer zien als ze geboren is. Dan hangt ook dr naam dr en lijstjes gevuld, zo is het erg kaal (ok zeker zonder gordijnen en opgemaakt wiegje)

17. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

futeremama> nee dat klinkt niet goed. Ben benieuwd wat eruit komt. Ook al eens de osteopaat geprobeerd?

Shoppen...doe ons topic geen eer aan. Neee wij hebben de domper van de week gekregen. Koop een foto canvas schilderij, zit een vlek op en kan en dus terug. Heb ze foto's als bewijs gestuurd en ben benieuwd. Manlief komt gisteren aan dat zijn squash raket van 3 weken oud kapot is na het sporten. Nee hij mepte hem niet kapot. Hij komt in de kleedkamer en zijn ze schoenen van borjn borg (dat onderbroeken merk hahaha) gepikt die maar 110 euro waren. En kreeg ik daarnet even van me verzekering door dat ik me eigen risico terug moet betalen want ik had vorig jaar een moedervlek weg laten halen in het ziekenhuis omdat de huisarts het niet durfde omdat het ander een lelijk litteken wordt! (neeee nu is hij mooi? en klein is hij niet)
    GRRRRRRR....
    wist ik veel dat zulke dingen niet in je basispakket zit. Ik kom bij de osteopaat wat ook klauwen vol met geld kost. En zou als hij me niet kan helpen een MRI scan laten maken want hij wil een middenrifbreuk uitsluiten die onstaan is na de bevalling (over leuke bevallingen gesproken)
    Nee ik heb t zuur!

18. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Effe knuffel zeg wat vervelend allemaal.
    Maar van die moedervlek dat gaat toch gewoon van je eigen risico af? Er word toch niks meer vergoed tot je eigen risico op is??

19. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Poeh zeg, gaat lekker bij jullie!
    Dara wordt je echt niet vrolijk van allemaal.
    Hele dikke knuf vanaf hier!

20. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

ja maar je eigen risico was vorig jaar 170 euro en laat die moedervlek weghalen wel meer dan dat zijn. Dus ik moest geheel me eigen risico terug betalen :-s Dus in principe heb ik nog geluk zei DSW.
    Alleen heb voor dit jaar me eigen risico gezet op 400!?!?! euro want nee ik wordt nooit ziek en naar het ziekenshuis ga ik amper. Ahum..MRI scan die ik graag wil uitvoeren omdat ik al 3 jaar ergens pijn heb.

Deel Deze Pagina