en schoentjes van Fitzkids voor 10 euro ( nog wel iets te groot ,maar die bewaar ik wel even) Bekijk bijlage 244540
@slc: veel plezier! Derhy kids uit Parijs online bij Hummbee.com Verliefd.... op deze jurk....voor volgend jaar.... met extra10, 10% extra korting....en GEKOCHT. *ZITGELUKZALIGTEKIJKENNAARDEJURK*
@jingels: haha grappig die jurk had ik ook bekeken en bedacht me dat ik dat een Emma jurk vond! En nu heb jij hem geshopt! hihi @wonderteam: die laarsjes waren van de wintercollectie, ik heb toen in januari 3 paar laarsjes, alle drie voor de helft van de prijs gehad, shoesme's 2 paar en 1 paar clic. Ik vind het eigenlijk nogal raar dat deze laarsjes nu weer voor de vole prijs te koop staan!
Toen ik hem zag moest ik ook gelijk aan Emma denken. Ik vind dit een mooi alternatief voor de Jottum jurk, en ik dacht, die is voor mijn meisje. Donkerblauw staat haar zo mooi...ik ben blij dat ik hem gekocht heb.
Leuk Jingels, plaats je even een foto als ze hem aan heeft? Hihi hebben we allebei zo'n mooie jurk bij hummbee vandaan... @even offtopic: ik heb net een film gezien Gone baby gone heet de film en ik vond hem echt heftig en aangrijpend...Regisseursdebuut van Ben Affleck en zijn broertje speelt de hoofdrol maar dit is echt een goede film zeg... Het gaat over een meisje van 4 wat wordt ontvoerd en ik vertel je, ik heb momenten gehad dat ik gewoon echt misselijk werd... maar het verhaal is wel heel bijzonder en het zet je echt tot denken...Oh er gebeuren geen rare dingen met haar ofzo hoor! Dus is veilig om te kijken
Oh ik heb extra10 gebruikt, die geldt ook nog. Ik dacht dat zomer2012 niet meer gold. @lynn: ik heb hem ook gezien. Moeilijke keus, slechte moeder of goede vreemde.... Het eind was ook zo typerend, je krijgt toch het idee dat de detective het gevoel heeft, de verkeerde keus te hebben gemaakt.
@jingels: ja inderdaad, lastig he? Hij had gehoopt dat moeder zou veranderen natuurlijk...maar helaas deed ze dat niet.