ik had een mail gestuurd naar hummbee over die knoop. Geen antwoord gehad. Dus ik heb hem maar gewoon teruggestuurd. Ik hoop niet dat ze lastig gaan doen.
ik vind deze leuk: Bengh summer dress blue GIRL - Kinderkleding maar ik vind de prijzen van bengh niet in verhouding staan tot hoe bijzonder ik ze vind. Zelfs met korting vind ik hem erg duur.
@Madeliefke...dat had je nou niet moeten zeggen van Hummbee en Bengh... Heb het rode knofje gekocht.... Ik vind bengh hier wel helemaal super. heb deze zomer ook echt veel bengh..enige waar ik &*&*& zijn die maten...maar goed als je dat eenmaal weet!
mirell, hof van saksen. Fam weekend. Ojaa me week is goed. Werk van me man zat diep in de shit. Daarnt goed nieuws gehad. Dusss....onze verre reis komt er mss toch aan.
Helaas, net uitverkocht. Had het rode jurkje ook nog wel willen hebben... Kreeg wel een berichtje dat m'n blauwe knofje onderweg is. Misschien maar beter dat de rode er niet meer was, anders heeft ze straks alleen maar knofjes. En ik heb al een rode Bengh jurk.. Jingels, erg leuk jurkje. Ik heb zelf ook een paar jurken van Derhy, zooooo gaaf!
@Sweetbel... ik heb nu 6 knofjes. Donkerblauw, grijs, fuchsia roze, (zonder mouwen)en dan nu de rode die ik net besteld heb. En heb 2 met 3/4 mouwen (rode en blauwe) en 2 knofjes rokjes @SLC Enjoy girl!!!
madeliefke, wachten op sale bij amazingkids, daar hebben ze echt nog veel. glimlachje, leuk van je knofjes! ik wil er toch ook eens een proberen. wil ook graag een rode. debby, met je eens dat het erg duur is maar het is ook wel echt mooi hoor, stofjes en kleuren. Ik koop het ook graag op MP ik reageer niet zo heel veel meiden want heb weinig tijd en mag even niet shoppen. haha, vul alleen maar verlanglijstjes, ook leuk maar volg jullie wel! mama32, van harte gefeliciteerd!
lekker geshopt meiden! @glimlachje: haha jij hebt al veel van bengh! Ik heb nu alleen 2 rokjes voor de winter... Maak eens een foto van de klerenkast van je dochter!
geke blijft het meestal wel goed? Want het jurkje dat ik heb is licht gepild. Weet niet of dat typisch bengh is maar bij jottum gebeurt dat nooit
jurkjes die ik heb zijn wel goed, niet gepild. Zou best eens kunnen dat Jottum wel betere kwaliteit is. Maar ik heb wel een paar tweedehands jurkjes en rokjes en die zijn echt nog wel mooi. Mirell had toch ook een keer dat het echt slecht genaaid was ofzo? ik heb 1 Bengh jurkje, 3 Bengh zomerrokjes 2 tuniekjes en nog een wikkeljurkje in de kast liggen. oja, en krijg nog een longsleeve van MP. ik vind gewoon de bedrukte stofjes die ze gebruiken met bloemen enzo echt fantastisch!
@Debby...nou sorry maar ik heb veel jottum en er zitten absoluut kledingstukken die na 2 keer wassen gewoon echt niet meer mooi zijn. De knofjes blijven heel goed. Ze krimpen in de was, daar moet je dan ook rekening mee houden bij aanschaf. En ach de ene keer koop ik ze van MP, krijg ik ze, of koop ik ze in de sale en brengen ze op MP echt nog goed op. De echt leuke dingen van jottum zijn ook gauw aan de prijzige kant. @Lynn...ja knofjes zijn hier echt favo...haha. ik ga van het weekend opruimen die kast en dan ga ik foto maken..nu zit er zoveel door elkaar Probeer straks wel foto te plaatsen van haar rode bengh jurk in album! moet ze wel stil gaan staan. @geke...kijk hier ook al uit naar de wintercollectie...., ben behalve wat verlanglijstje spul wel uitgekeken op het zomerspul
glimlachje, welke maat knofje draagt jouw dochter nu? De mijne draagt nl van een ander jurkje maat 98/104 maar van dat wikkeljurkje kan ze de 86/92 nog niet aan En zag in jouw album ook nog een mooi rood jurkje maat 86/92 maar vraag me daarvan dan ook af of ze dat nog zou passen.
@geke...mijn meisje draagt ook 98-104 hoor van de knofjes. Dit jurkje wat ik nu te koop heb, past dr niet meer.