Wow, ik heb me er nooit in verdiept, maar inderdaad, vond het wel leuke basicjurkjes hoor en vrolijke kleurtjes, maar ik heb zelf nooit de behoefte gehad om er eentje te kopen. @Pyjama's, weet niet meer wie het zei, maar ik heb inderdaad bij de Zeeman een aardige jongenspyjama kunnen vinden, gewoon met leuke visjes en een krabbetje erop.
@bengh: ik vind de jurkjes wel heel gaaf (juist de saaiere, effen jurkjes) maar hier geen succes dus met die maten en dat krimpen, ik had er 2 en heb er 1 verkocht en dus 1 weer terug naar de winkel waar ik een tegoedbon kreeg en daar vervolgens iets voor heb gekocht wat ook nog niet heel erg mijn ding was omdat ik niets anders leuks ertussen vond. Dat vond ik dus eerlijk gezegd niet zo geslaagd......dus ik weet nog niet of ik daar nogmaals zoveel geld voor over heb. Ik heb wel twee hele mooie rokjes van bengh, voor 50% korting gekocht anders koop ik ze niet (90 euro p.s. normale prijs) @Ik heb na de verkoop van bengh jurkjes, de B&L jurkjes gekocht en die bevallen me perfect, en prijs-kwaliteit verhouding is wel 10 x beter dan bengh, want alle stofjes blijven mooi in de was!En duur, nee bepaald niet. Dus ik denk eerder dat ik nu lekker bij B&L blijf met mijn jurkjes... Oh hier nog kastfoto: rechterkant hangt allemaal B&L stuff in midden shirtjes en hemdjes en vestjes links. Onderaan rokjes en een paar shorts en 1 capri broek. Dat zijn alle onderstukken, best weinig he? Ik geloof dat ik maar 10 rokjes heb en 2 zachter shorts en 1 spijkershort en 2 wintershorts. onderste foto is dus rechts een bescheiden stapeltje leggings. Verder 1 badpak en 1 bikini en 1 zomerpyjamaatje. Netjes toch?
Leuk Lynn! Heeft B&L nog wel eens kortingscodes? Ik weet dat ze dat een jaar of 2 geleden wel hadden, ging nog bovenop de korting die ze al hadden, scheelde behoorlijk. Ik ben er tegenwoordig helaas eens stuk meer aan kwijt, ze zijn ook wat duurder geworden. Een kastfoto, oooh, misschien maak ik er nog wel eentje straks, maar momenteel puilt hij uit, alles zit door elkaar met dat achterlijke weer, ik heb de winterspullen er nog steeds bij.
Ja ze hebben af en toe wel kortingscodes de code nu is viva10 Ik heb nu behoorlijk wat van de wintercollectie gekocht, korting plus de code, dan is het leuk hoor, als ik bij elkaar optel heb ik 8 jurkjes, 5 shirts, 1 capri en 2 rokjes en 3 leggings voor nog geen 300 euro bij elkaar. Vind ik niet duur...
Oh, dan ga ik misschien straks nog wat bestellen, dank je! Dat is zeker 10% korting? Ik moet ook zeggen dat ik die B&L dingen op MP ook zo weer kwijt ben voor een mooi bedrag meestal, dat scheelt ook.
@Lynn...kiest ziet er netjes en wel goed gevuld uit hoor. Snap wel wat je bedoelt met Bengh.., B&L gaan hier ook wel wat dingen komen, het jurkje wat ik nu heb is echt super! alleen heb ik wel gemerkt dat mijn dochtertje geen wikkeljurk meisje is...op een of andere manier vindt ik het dan net niet ofzo..kan het niet uitleggen! Lekker vaag. maar de gewone jurkjes zijn wel top alleen is daar veel minder keus is in Misschien de najaarscoll. heb nog wel de turqoise geshopt! Verder wacht ik ff op de jottum sale want dat is eigenlijk alles wat nog op me verlanglijstje staat...
Lekkere volle kast Lynn! Billy en Lilly is erg leuk, helaas zit moppie hier tussen twee maten in.. Bengh, ik ben er weg van! Gelukkig groeit ze er nu in. Knofjes past ze 98/104 van, de rest 86/92. Het is wel duur, maar supermooi! Ik heb net nog een geel vestje en een gele maillot gekocht, en heb wat dingen van Glimlachje overgenomen. Mag nu officieel NIKS meer kopen...
@glimlachje: ja die is gaaf, die wilde ik ook! Ik baal zo dat ze nu net met dat jurkje tussen twee maten in valt. Misschien koop ik ze volgende week anders als mijn geld binnen is toch in 98/104 en dan kan ze ze volgend voorjaar misschien aan, of het najaar... @B&L foto in album incl Bersteintjes! Ze vond ze gelijk mooi, ik had ze op de tafel gezet toen ze binnenkwam zei ze gelijk: ohhh regenlaarsjes ik ga ze aandoen!
grrrr. van een nieuwe noppies broek is bij het passen de knoop al afgevallen. de keus tussen de twee olijfkleurige is dus voor me gemaakt (uiteraard is de maat nu uitverkocht). hoop dat ze met retour niet moeilijk doen!
@Lynn, welke maat heeft ze dan nu? Ik vind dat blauw wit gestreepte jurkje met mouwtjes van B&L leuk, en het blauw wit gestreepte shirt voor jongens, alleen vind ik het zo vaag, als je op dat plaatje klikt, krijg je een jongetje te zien dat een truitje draagt dat toch net wat anders is en wat ik juist niet zo mooi vind. Heeft iemand dit truitje voor zijn zoontje en ziet het er uit zoals op het plaatje of is het zoals die jongen aan heeft? Billy & Lilly: Tops, Longsleeve Chuck, Longsleeve Chuck Stripe navy-white
@jo: inderdaad ik zie het ook, even mailen anders? danique heeft wikkeljurkjes 98/104 maar rokjes en truitjes past ze 86/92 nog prima dus. Dat jurkje met 3/4 mouwtjes die is 98/104 te groot, maar de 86/92 is weer te kort...
Ja, ik heb ze inderdaad net even gemaild. Oh, ik ben dan bang dat mijn dochtertje die 110/116 ook te groot zal zijn voor Robin. Die leggings, shirtjes en ook rokjes past ze wel van B&L in die maat, 98/104 heb ik afgelopen winter allemaal verkocht, want dat werd te kort. Ze heeft eerder 110 dan 116. Nog even over nadenken dan of ik het een bestelling doe.
jingles, wauw mooie jurk. @bengh, vind het zeker super leuke kleding maar niet bijzonder genoeg voor wat het kost glimlachje, vind die van billy en lilly erg leuk!! Hier 2 nieuwe foto's in mn album gezet van gister en vandaag.
tnx iedereen voor de leuke reacties! @madeliefke: de bergsteinlaarsjes vind ik best smal maar ze zijn hier ook nog te wijd, ze schopt ze zo uit hoor. Ach ja ze hoeft er geen marathon op te lopen, als ze ze soms aanheeft is het wel oke denk ik.
iedereen bedankt voor de leuke reacties in mn album! sweetbel, ja leuk he die bolero, ik heb hem ook in het roze en wit
Dankjewel voor het doorgeven. Was toevallig deze naar Hoelahoep aan het kijken en daar dragen de kindjes ook Bergstein laarsjes en ik zag wel dat het echt laarsjes zijn voor af en toe. Misschien voor volgend jaar. Spaar ik nu nog even door voor een paar Koel4 kids net als Miekje. Ik denk groen of rose Glimlachje, mooie kniekousen vind je bij HEMA, Br@nd, maar hier ook van Ter Stal