Thx voor de codes, scheelde mooi 20 euro op wat boxers voor manlief! Ik hoe ook echt geen grote cadeaus voor moederdag, maar idd een x uitslapen (zou voor het eerst in 4 jaar zijn....) zou heeeeeeerlijk zijn. Zelfgemaakt ontbijtje, mooie tekening.... Maar nee, dat zit er hier niet in. Lisa heeft wel een mooie theepot op school gemaakt. Ze had hem al uitgepakt voordat ik mn jas uithad @ Lynn, Fietsje heb ik via internet besteld, Yipeeh Rose 12 Meisjes Rn Licht Roze Wit - 12'' leeftijd 2 t/m 4 jaar lichaamslengte 87cm t/m 120 cm - Kinderfietsen meisjes - Internetbikes was maar 90 euro. Ze heeft vorig jaar een mooie Loekie gehad maar een 16 inch, te groot dus om te leren fietsen zonder zijwieltjes. Nu weer hier naar 2 fietsenwinkels geweest en bij allebei wilden ze me weer een 16 inch aansmeren..
Ik ben benieuwd wat mijn vriend gaat doen zondag... Ben natuurlijk ook net jarig geweest... Het is stil vanavond hier!
Ja stil he, allemaal een weekendje weg! @diddle: heeft ze op dit fietsje eerst wel met zijwieltjes gefietst? of gelijk zonder?
Oh, haha, mijn man zei net al zo 'romantisch'. Schat, verzin maar wat voor je moeder, een praktisch cadeau ofzo, ik heb geen tijd gehad om wat te kopen . Aaaah, lekker zo'n man hè, nou ja, in ieder geval denkt hij er aan en ik moet zeggen, ik kom niets tekort en hij verrast me nog wel eens met cadeautjes. Nou, ga ik eens een praktisch cadeau voor mezelf bedenken . Fietsjes, mijn dochtertje heeft deze
@ Lynn, op deze fietst ze gelijk zonder zijwieltjes! @ Jo79, die is ook leuk!! Lisa had eigenlijk deze: Bekijk bijlage 244821
@diddle: nou eens kijken dan of er nog wat over is aan het einde van de maand misschien dat ik dan ook dat 12 inch fietsje ga kopen!
Puck heeft deze van de HEMA en sinds een maandje fietst ze er vrolijk op rond ( wel met zijwieltjes natuurlijk )_
Jo79, haha, iets praktisch... Mannen! Haha. Ik vind de fietsjes van Lief! Zo leuk! Ze hebben er ook een gave step van, zag ik in de etalage van de fietsenwinkel hier in het dorp!
Sweetlakecity: Veel plezier zeg lekker hoor effe weg? Natja: Erg leuk setje zeg!! Wonderteam: Leuk zwempakjes zeg en gympen zijn ook top!! Jingels: Prachtige jurk!! Glimlachje: Leuk zeg die kleur blauw, i love it!! DJ Momo: Irritant zeg van die knoop, maar kan gebeuren toch denk niet dat ze daar moeilijk over doen. Jo79: Dat is inderdaag vaag dat kleurverschil met dat shirt!! tullip: Leuk zeg fruitboompjes!! Sweetbel: Succes met de tuin!! Diddlmouses: Knap hoor al zo los fietsen, gave foto!! Leuke fietsjes allemaal dames!
Meiden, hoe vallen de bergsteinlaarsjes? Mijn zoontje heeft nu maat 21, zal ik gewoon maat 21 kopen of een maatje groter?
emma heeft net een loopfiets. Voor kerst krijg ze denk ik een echt fietsje. Over moederdag. Ik hoef geen grote kados maar ik wil wel echt dat er wat aan gedaan wordt. Uitslapen, ontbijtje en zelfgemaakt kadootje. En mijn man weet ook wel dat ik dat verwacht. Hij heeft nog wat goed te maken van mijn verjaardag.... Ik vind dat het ook gewoon leuk is voor de kinderen. Het hoort erbij. Ik doe het ook voor hem met vaderdag (al is dat dit jaar emmas verjaardag dus denk dat we vaderdag een dagje eerder vieren)
Ik wil trouwens geen roze fiets. Ik wil gewoon een uni kleur. Tegen de tijd dat sam erop kan heeft emma toch al weer een nieuwe. Dus moet ff zoeken voor een uni kleur
Ja, dit is haar tweede fiets, die heeft ze net, want die andere werd te klein, maar haar eerste fiets is rood met wit, ook zo gekozen met die gedachte dat Luc hem daarna weer kan gebruiken. Nu heeft hij ook nog een loopfietsje, maar ik denk dat hij daar van de zomer wel op kan.
Volgens mij vallen ze op maat tot iets groter, dus 21 zou goed moeten zijn denk ik. Ze vallen wel smal.
@bergstein laarsjes vallen iets ruim, maat 21 zal goed zijn dus @vannacht heeft de babyfoon het begeven, dus vanochtend gelijk een nieuwe gekocht. Gelukkig had blokker net een aanbieding.
Leuk hoor al die fietsjes Isabella heeft ook een fietsje met zijwieltjes, maar ze fietst er nog niet op. Ze doet haar best, maar trapt telkens achteruit en heeft de kracht niet om vooruit te trappen