Nou, heerlijk..... Mijn man houdt er niet van en toen ik na een middagje in de stad (al een paar winkels gehad, de gewone winkels loop ik dan voorbij die zie ik thuis wel weer) die outlet tegenkwam was hij het wel zat, hij heeft buiten in de zon gezeten om te wachten...... Maar ík heb wel genoten ja Verder ook hoor, nachtje weg is heerlijk, en lekker uit eten enzo
Het Inntel is anders best leuk hoor En primark net ernaast, die heb je bij ons niet Maar Haarlem was qua winkelen leuker Woon je in het centrum? Had er niet over nagedacht dat jij daar woont!
Ik heb weer super leuke aankopen gezien!! Schattig zeg die moederdagskadootjes, hier vanmorgen ook mooi zelfgemaakte creaties gekregen. En bij oma geweest om het te vieren. En mooie gevulde kasten gezien!
Hier ook niet de gewoonte. Sowieso is er een soort theorie over de 'talen van de liefde' het kan natuurlijk zijn dat je man een andere taal van de liefde heeft, kadootjes krijgen/geven is er 1, maar kan ook aandacht geven zijn ofzo. Mijn man heeft wel heel goed voor me gezorgd etc net na de bevalling hij was supertrots! Maar een (duur) kado, dat niet. Ook niet op moederdag etc, dat moet ik hem dan echt aanpraten. Maar andersom als ik hem een kado geef vindt hij dat ook niet altijd nodig dat is dan vaak ook meer mijn gevoel.
ah, wat een zoete verhalen over moederdag. Sjaak heeft ook wat geknutseld, en papa heeft een kadootje gekocht (na sterke hints van mijn kant dat ik een iPad cover wilde). Ben benieuwd. Vorig jaar had ik niet gehint, en toen kwam papa vanzelf met een kadootje. @werpgoud: cool, kende de term ook niet. Van mijn vent niets gekregen, hoefde ook niet. Van mijn moeder een mooi hangertje met een jongens-hoofdje-afbeelding. Heb daarna zelf naam en geboortedatum in laten graveren. Vond het eerst altijd beetje mutsig, maar ben er nu best blij mee. @alles van zelfde collectie (miekje zei dat geloof ik): ik doe dat ook nooit zo, vind het dan nogal saai worden. Wat ik dan wel graag doe als ik een collectie heel erg leuk vind, is een maatje groter alvast kopen ook. @bataviastad, dank voor schoenwinkel tip, al gaan we ws volgende week wel even langs roermond of maasmechelen. zitten daar in de buurt dan.
Ik heb geshopt bij Sam Sam kindermode nu 40 procent korting op Mimpi en z8. Dus een rode cheerleaders dress gekocht! Voor 22 euro
@mariomama: het cadeau was heel lief maar ben voor de rest ook niets tekort gekomen...ben heerlijk vertroeteld door hem en hij heeft veel op zich genomen mbt zorg voor de kleine. Aandacht en liefde kom ik hier niet te kort...en de cadeaus op de "momenten" zijn ook heerlijk. Het is niet zo dat wanneer een man zijn vrouw "dure" cadeaus geeft het aan de andere kant dan niet goed zou zitten ofzo.... er zijn genoeg mannen die taal der liefde in alle opzichten goed begrijpen!
Oh, ik zal nog even mijn zelfgemaakte taart showen De eerste keer dat ik zoiets deed, dus dat kan ik met de kinderverjaardagen ook wel gaan doen.
@miekje: leuk denk dat het jurkje erg leuk staat bij Suze, hoge kniekousen erbij helemaal leuk! @glimlachje: ik stuur mijn man eens bij jouw man in de leer @mariomama: leuk hoor mooie taart!!
5 min met de auto. Maar ja zo groot is zaandam niet he o ja de primark... koop er wel veel basics. Vorige week in de vakantie was het erg... niks lag er meer opgevouwen, alles lag overhoop. Ik ben de winkel uitgelopen. Ben woensdag ff gegaan toen was het rustig. Maar hele bijzondere dingen vind ik ze niet hebben. Maar sokken, step in broekjes, sport bhs, leggings, joggingbroeken etc kan ik er inderdaad goed kopen.
Vraagje aan Debby? Ik heb die rode ruitpersival jurk maar die bandje vallen echt veel langer als die stippenjurk was dat bij jou ook?? Jij heb ze toch ingekort? Ik heb hem bij te koop gezet maar ga nu weer twijfelen omdat ik hem zo gaaf vind. Die rode hangt echt veelste lang bij haar.
@Primark...ga hier wel eens naar hoofddorp centrum...daar zit een primark 2x een poging gedaan om rond te kijken en echt 2 keer heel snel rechtsomkeer gemaakt. Ik kan niet het geduld opbrengen in die winkel..maar dat is natuurlijk ook gewoon omdat er veel niet leuke dingen hangen! Snap ook nooit hoe het zo kan zijn dat mensen met hele zakken daar naar buiten komen. @lynn....hij heeft ook zijn minder leuke kanten die zal ik m dan niet laten leren