Mariomama, knap gedaan! Miekje, leuk! Zal S. echt goed staan! Welke kleur Koel4kids wil jij en welk model. Ik de Keesje en dan in het groen
Deze! Maar ga ze eerst in rl passen. Koop ze dadelijk in de sale bij de bijenkorf... Vind dit zo'n gave schoenen.. Geel vind ik ook cool!
Geven ze bij de Bijenkorf goede Sale? Anders wacht ik even op Omoda. Volgens mij vallen ze redelijk smal en anders stuur ik ze weer terug Misschien kunnen we wel groepskorting krijgen
Dat gevoel had ik ook wel ja.....mijn moeder en tante gaan wel eens in Rotterdam maar het is daar altijd zo megadruk! Nu viel het qua drukte nog wel mee ik had die tas al in de etalage gezien leek me leuk en verder wat basics meegepakt maar ik had echt geen zin tussen alle jurkjes enzo te gaan graaien en dan op de gok meenemen.....
@mariomama...In Rotje is het idd. altijd te erg, 1 x daar geweest never nooit meer! Ik ben gek op sale en graai gerust in de sokkenbak van vd of andere winkel,...maar bij Primark vind ik dat nooit de moeite waard.