@ future, balen zeg van je man. Schrikken ... @Lynn, jurkjes kun je wassen en dan uitslaan,dan worden ze weer groter. Niet in de droger.. Iedereen koopt bengh groter voor de krimp. Dat is met 1x wassen. Ik had dat ook met rode jurk. Veel te groot. Wasmachine en droger en te klein. Weer wasmachine en uitgeslagen en dan goed pas! Dus wassen en dan nat pakken en uitslaan. Scheelt een paar cm. Future dat moet je ook mat de skinny doen.
Voor de grijze heb ik een email gestuurd. De blauwe niet want die heb ik nog niet gewassen dus dan kan ik ook geen email sturen natuurlijk... maar verwacht dat die wel zal krimpen in de was hoor.. @miekje: dat doe ik al, dat uitslaan....maar dit is tricot en dat helpt niet. En ik heb dus al 1 maat groter dan ze nu draagt, ik denk dat 110/116 echt veel te groot bij de borstomvang gaat worden en dan zit het jurkje ook niet mooi meer...
@ Madeliefke, gaaf Puck dr kamertje! Lekker stoer ook die letters zo, past helemaal bij haar naam! Van Sepp ook heel netjes, erg leuk! @ SLC, hier ook structuurwanden, staat heel netjes strak maar vind behang toch ook wel erg gaaf! @ Mariomama, ook een erg lief kamertje! Gaaf dekbedje ook! Erg leuk om al jullie kamertjes te zien!! @ Futuremama, jeetje zeg wat heftig! Wat zullen jullie geschrokken zijn! Ook voor je meiden niet leuk om te zien! Leuk geshopt weer!!! @ Diadeem, thx! maar was me niet opgevallen hoor @ OTM, ik heb me eigenlijk nooit echt zorgen om Lotte gemaakt. (Klinkt dat heel erg?) Ok, toen met CT-scan enzo was wel even spannend maar ik heb eigenlijk altijd het gevoel gehad dat het wel goed zou komen met dr dat ze alleen meer tijd nodig heeft dan een gemiddeld kind. Maar we hebben zelf eigenlijk nooit geloofd dat ze een spierziekte zou hebben. Tuurlijk merk je nogsteeds dat ze flink achterloopt maar goed dat geeft verder ook niet toch! Wat een superman heb je toch he, heerlijk hoor! Flink kraamfeest dus, zal de 2ling ook flink verwend worden! Heftig zo die reunie maar uiteindelijk wel positief, dikke knuf! @ Lynn, zonde zeg van je Bengh jurkjes, dat mag toch niet he!
Om mijn frustratie te botvieren (en omdat het zo koud is buiten) heb ik nog 2 wikkeljurkjes lange mouw en 1 wikkeljurkje korte mouw bij Billy&Lilly geshopt.... Die jurkjes lange mouw zouden nu wel van pas komen met dit weer zeg! Heb blauw witte stip, grijs witte stip en grijs/aqua streepje genomen... Ze heeft nu trouwens het Bengh jurkje uit en een ander wikkeljurkje aan van B&L.
@Future...heavy joh!@ Mensen zijn echt ziek tegenwoordig. Hopelijk gaat alles goed u met jullie en met manlief. @Lynn...Ja irritant is dat he met bengh. eerst irritant in de maten en dan ook nog eens dit. Het is jammer voor zo een duur merk. hier online aan het snuffelen voor een leuk setje voor mij en de kleie ...maar pff kan het echt niet vinden! @kamertjes: wat een gave kamertjes zag ik toch voorbij kome. Kijk er echt naar uit om hier de peuterkamer in te gaan richten. Ga er nu alvast geld voor opzij zetten...dan kan ik volgend jaar in het voorjaar daarop los gaan.
@allemaal, dank voor jullie knuffels! Doet me goed! Gelukkig vannacht goed geslapen dus weer een beetje rust in mn hoofd . @Future, hopelijk zijn de meiden niet al te erg geschrokken.. En ze moeten die vent maar even flink straffen! Wat een aso zeg! Hoe ist nu? Beetje bekomen van de schrik? @lynn, balen van je Bengh jurkje. Gelukkig is dat merk behoorlijk boven mijn budget, dus hier gelukkig geen ervaring mee. Maar ik zou idd ook terug gaan! En heerlijk even je frustratie botvieren hihi, kan soms even lekker zijn! En hier begon het net te onweren... brrr IK WIL ZON!!!!! @wonderteam, wel netjes opgelost bij jou! Was dat bij kleertjes.com? @Diddl, nee hoor klinkt helemaal niet gek dat je je er nooit echt zorgen om hebt gemaakt! Je moedergevoel is vaak heel betrouwbaar! En idd, helemaal niet erg dat ze wat meer tijd nodig heeft dan een gemiddeld kind! Iedereen op zijn/haar eigen tempo. Maar het lijkt mij wel lastig dat ze altijd wat over haar te zeuren hebben (mensen om je heen) maar daar zul je al wel aan gewend zijn... @glimlachje, wat zoek je precies?
@ voetbal; zijn er hier nog oranje fans? kheb nog 3 nieuwe setjes van rainbow babies te koop. Oranje broek/legging + tshirt + bijpassende mutsje in de maat 74-80 en 86-92. Nieuw en niet gedragen of gewassen! Zie mn album.
@OTM: het probleem zit m in het feit dat ik iets zoek wat wij normaliter niet zo snel dragen...een beetje het colour blocking idee...., maar juist omdat we het niet zo snel dragen...is het zo lastig de juiste combi's te vinden, en zeker online
@glimlachje, erg cryptisch omschreven maar begrijpt t niet helemaal geloof ik haha. Is het voor een gelegenheid ofzo? Of ben je toe "aan wat anders" ? (voel me een beetje mutsig haha)
@OTM..haha nou...denk dat ik hier eerder de muts ben hoor. Ik ben diegene die blijkbaar niet zo goed weet wat ze wil haha... nee het is gewoon voor " iets anders willen" .
@ future, shirt in mijn album is van de Hema! Hier wordt het kort. In de zomer doe ik er een roze shirt met spijkergilet op! Vind ik nog leukere combi. Dat jurkje van carbone is nog een 86 en zelfs het vestje past nog! Carbone vind ik erg groot vallen. Dus hopelijk kan ze er de zomer mee door!
@future: dat is toch niet normaal he meid, mensen zijn ook zo snel kwaad tegenwoordig. Kunnen nergens tegen. Je ziet het overal hoor. Ik erger mij groen en geel aan die onfatsoenlijkheid van mensen. Is je man de schrik al wat te boven? otm: leuk zo ´n feestje lynn: dat is flink balen, zo´n duur merk.
Me too! Ga zo de kast van de kleine even herindelen. Hij word wat krap, is ook niet zo gek want ik een smalle Ikea kast. Daarna kijken hoeveel ruimte ik nog over heb.
Na veel wikken en wegen heb ik hem nu toch maar besteld, een stofzuiger en dweil in 1!! Was nu een super actie dus ben toch maar gezwicht. Ik heb serieus al helemaal zin om alles schoon te maken met dat ding. Heb een beetje last van nesteldrang denk ik Nu mag ik voorlopig dus geen kleding kopen
whahhaha ja wel echt gelachen.... en een muts die het gaf!!! we waren met bijna 20 vrouwen dus echt leuk wijntje erbij....zegt die vrouw je mag alles bevoelen en ruiken zeg ik tegen mijn schoonzus lekker ff ruiken weet jij waar die in heeft gezeten ze heeft m net opgepoetst