Keurige kast Lynn! Hier ook weinig 'onderstukken' hoor, ik heb veel liever een jurkje dan een los shirt en rokje/broekje.
Die jurk/tuniek heb ik nu aan denk ik? Is leuk ja! Shirt ook maar inderdaad vaag, even mailen! Ze is heel snel met antwoorden.
meiden/shopexperts kunnen jullie mij helpen ?...ik ben opzoek naar basic t-shirts in donkerbruin (voor jongetjes)...maat 92 en 110....kan ze echt nergens vinden.... alvast heeeeeel erg bedankt
En zo zij we weer 10 pagina´s verder Ik las veel verhalen over de moederdag en de lieve kado´s. Ik moest vandaag helaas werken maar toch nog wel wat verwend! De meiden stonden om 6 uur aan mn bed met hun creaties, Daantje had een zelfgemaakte bloem, Luna en Noa hadden een fotolijstje zelf beschilderd met daarin een foto van zich zelf. Noa heeft het zelf open gemaakt en ik mocht het niet hebben. Ook heb ik nog een shampoo en bodyscrub van Sabon gehad!! Madelief mooie foto´s van Sep!! wat een plaatje is het. Lynn je mag wel een mooie shoot van mijn meiden maken!
@leoschelpje: ja fuchsia kan er ook wel bij denk ik! @hier middagje naar kinderboerij en speeltuin geweest, was super leuk en nu is mevrouw strontvervelend Nog meer foto's gemaakt, zie album! @sylvia: doen we! @mariomama, wat bedoel je met den haag? Ik woon in de buurt van rotterdam/spijkenisse, maar ik kan ook naar jullie toe komen rijden en dan daar een locatie zoeken voor foto's hoor!
Hier ook een leuke Moederdag achter de rug Ik heb mijn mams meegenomen voor een high tea Het was erg gezellig
@lynnn...hier ook interesse...jij hebt daar een supergave plek om fotos te make gezien de fotos die jij.maakt . wordt dan wel ergens eind juni hiwr me verkoop album aangevuld. Je mag ook n bod doen als je n andere prijs in gedachte hebt
ik zat trouwens even naar mijn oude mailtjes te kijken en de afgelopen 2 jaar is de summer sale bij kleertjes.com (meestal een van de eerste en de rest volgt heel snel) op 26-5 begonnen... dus ik denk dat over 2 weken in de sale zitten!