Ja leuk jurkje he Had ik ook maar das nog wel een iets ander model dan zo'n klokrok vind ik Maar zal het met witte bolero proberen, daar heb ik er minimaal 4 van hangen..... Kan niet beloven dat ze nog wil passen vandaag
geke: Poeh dat lijkt met wel moeilijk hoor je moeder zo ver weg maar idd wel leuk als je op vakantie ga. Hoe oud was jij voordat ze daar ging wonen?? Pcootje: Ik vind het wel slecht van kleerjes.com dat ze niet op je mail reageren, willen ze nou wat verkopen of niet?? Debby: Grappig jurkje, jij ook al op de bengh tour. Hoeveel kleding neem je nou mee op vakantie per kind?? Mariomama; leuke jurk zeg, veel plezier op de camping.
@ diadeem; ze hebben intussen gemaild, maar de code was niet meer geldig.....waarom pakt het bestelproces het dan wel? Ben nu dus op zoek naar een nieuwe code!
@ Debby: Erg leuk wikkeljurkje! Wij hebben 'm hier vorig jaar ook gehad. @ Mariomama: Leuke jurk! Ik zou denk ik combineren met een witte bolero. Passen is hier momenteel ook een drama ('t is de leeftijd denk ik); alles wat nieuw is, moet meteen uit (erg handig met al die nieuwe zomerkleertjes)
@ Miekje, heel leuk!! @ Z079, welkom terug. @ Mariomama, herkenbaar!!!! Ik zou het gewoon met wit combineren, witte legging enbolero. Longsleeve vind ik nooit leuk staan onder een jurkje.
Ik zag een een leuk rood vestje met witte stip op kommy kleertjes, denk dat die er heel mooi bij staat. Wit is ook maar zo wit denk ik dan. Zou er wel een offwhite legging met rood knoopje of strikje onder doen. VInd de jurk zelf, echt prachtig. @ debby: ik vind hem niet zo, maar ik ben en geen Bengh-fan en niet van de grote bloemenprints, dus ja. Ben wel heel benieuwd hoe hij je dochter staat. Denk wel dat het haar kleur is. @zo79: ben benieuwd wat je allemaal geshopt hebt. @diddl: en heeft je man het nog goed gemaakt?
Jammer. Net een mailtje van kleertjes,com, over hun o´neill actie. Ik vind o´neill echt een passé merk, ik heb er nog nooit wat van gekocht voor mijn zoon of dochter.
Hoi meiden, Even een berichtje van mij.. Ik ga voorlopig even stoppen met meeschrijven (en ik denk ook meelezen) met jullie. Momenteel heb ik echt geen geld meer om kleding te kopen voor de meiden, we moeten even helemaal de kraan dichtdraaien. Ik vind het super jammer (en kan er wel van janken) maar ik moet nu even verstandig zijn. En als ik hier meelees (en de sale komt eraan) dan maak ik het mijzelf nog veel moeilijker. Ik hoop dat er weer betere tijden komen, maar ik zie het nu even somber in. Liefs OTM
Jeetje OTM, dat klinkt niet leuk. ik hoop maar dat je alleen op kleding moet bezuinigen want dat is wel jammer maar verder wel te doen. Hoop dat verder alles goed gaat maar vind het wel jammer als je hier niet meer komt. Was je graag blijven volgen met je 4 mooie meiden!!
Leuke jurk! Haha, alleen volgens mij heeft diegene nog nooit van een strijkbout gehoord . @Miekje, erg leuk dat van Carbone! @OTM, ja, daar kan ik inkomen hoor, ik lees ook een stuk minder mee, anders word ik alleen maar op ideeën gebracht. Jammer, maar begrijpelijk. @Jingels, oh ja, O'Neill, dat was 20 jaar geleden helemaal in weet ik nog, maar inderdaad, ik heb er ook nog nooit iets voor de kinderen voor gekocht, kijk er ook nooit naar, zijn volgens mij vooral van die soort sportieve kleren. Ik heb mail van B&L terug over dat shirtje, het is het shirtje van het plaatje, dat jongetje op de foto draagt een monster. Ze had er ook foto's bijgedaan waar een kindje dat andere truitje aanhad, dus het juiste, is wel erg leuk.
otm: jammer meid. Maar ik snap je wel hoor. We steken elkaar toch allemaal een beetje aan hier, en dat is niet altijd even handig.
Balen OTM! En jammer voor ons want we zullen je wel missen! Je hebt zulke heerlijke meiden!! Maar ik snap het wel.... Hier wil ik ook even stoppen met shoppen, de kast is vol genoeg, maar de sale....ja weet niet of ik daar vanaf kan blijven! We steken elkaar dus wel aan. Hoop wel dat het behalve shoppen wel goed gaat! Liefs! Zwaai!
mariomama rood staat haar goed! bengh jurkje: ik vond de kleur een beetje raar. Maar volgens mij hoort het wel zo. En ach voor 16 euro... hoeveel ik meeneem op vakantie: niet meer geteld. Gewoon alle leuke zomerjurkjes en setjes. Heb maar een paar dingen thuisgelaten. Kan ik daar kiezen
@ OTM, Wat jammer! maar heb volledig begrip voor je situatie!! Laat je wel je meiden nog eens zien!! we waren toch forumtantes...