Shop-a-holic topic deel 9

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lynn77, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    He Lynn zie nu pas de B&L blazertjes, is dat niks voor jou??

2. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Mariomama evne tussendoor, ik heb net ff in je album gekeken, wat een super leuke kleertjes allemaal.. Vind die stipjes, kleurtjes en flitzkids erbij echt helemaal super!

3. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks! Leuk om te horen!

4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.090
    3.873
    113
  5. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk! ik zat net naar zoiets in het aqua te kijken.....
    Vinden jullie de shirts met vliegtuigje ook nog wat voor oudere jongens? (4)

6. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dames hoe valt bengh? Ik kan een jurkje overnemen van iemand maar dat is 86/92 dus als het kort valt, is hij al te klein...

7. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.090
    3.873
    113
    Ja, ik vind het wel een neutraal vliegtuigje, geen babyprintje. Alleen staat er op dat het zo'n print van fluweelstof is, houdt er wel rekening mee dat elk stofje daar op blijft plakken.

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    sandraske dat is te klein hoor. Bengh valt klein. Ik heb voor emma 98/104.

Ik heb nog een bericht via de website gestuurd. Hoop maar dat ze het terug storten. Maar ze hebben 30 dagen de tijd stond er.

9. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant

Oke dan weet ik dat, thanks!

10. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Ik vind ze beide leuk! Ik vind marine-achtige stijl, met strepen altijd erg leuk. Vliegtuig vind ik ook goed kunnen.

11. MMv2M

MMv2M Bekend lid

26 jul 2011
    944
    0
    0
    NULL
    Bij grote rivieren
    @ Sandraske: Anders even vragen of ze de lengte voor je op willen meten. Het kan heel verschillend vallen; sommige dingen vallen heel klein, andere juist op maat of groot.

12. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee

snap wel wat je bedoeld....

ik kreeg pandorra armband met de letters Amy-lynn en een meisje bedel en kinderwagen.

13. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    heb een beetje meegelezen over moederdag kadootjes enz
    ook ik ben niet overgeslagen mooie flessen gehad beplakt en geschilderd en een epileerapparaat(papa had goed opgelet)

weekend was heerlijk op de sprookjescamping morgen nog dagje thuis en woensdag ochtend werken en dan weer heen.
    en nog bij Tuunte geshopt
    jasjes 2 stuks een blauwe en een groene een top
    bij de hema een groene petticoat en leggings

en nu even rustig aan doen......
    op de heenweg stonden we stil met de auto gelukkig dicht bij een induststrie terrein auto moesten we laten maken
    hadden wij weer!!

14. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Het was echt super! Jammer dat de tijd zo snel ging, ik had er nog wel 2 weken kunnen blijven. Weer was ook prima. In deze tijd is de luchtvochtigheid nog niet heel hoog, dus is het nog niet zo klammig warm. Het is elke dat tussen de 29 en 33 graden geweest. We hebben overdag 1 keer een tropische regenbui van een half uurtje gehad en verder heeft het 's avonds / 's nachts nog een keer flink geonweerd, verder niet.

Vlucht is hartstikke goed gegaan. Hield even mijn hart vast met mijn jongste dochter, maar ze is superlief geweest!

Als jullie de mogelijkheid hebben om te gaan, zou ik het echt doen. Je dochter heeft ook een prima leeftijd, ook zij zal het geweldig vinden! Succes met het nemen van de beslissing.

@all, thanks voor de welcome backs! Ik ga proberen wat fotootjes te maken, maar heb al veel opgeborgen. Heb voor mezelf een tas van Guess en een tas van Tommy. Verder nog iets van 15 shirtjes van Tommy gekocht :) Voor de dames de Tommy en Ralph winkel leeggekocht (jurkjes, broekjes, shirtjes, slippers, tasje, vest, te veel om op te noemen). O ja en nog een heel schattig bikini'tje van Paul Frank. Voor 4,50 dollar :D En de nodige Barbie's, knuffels, poppetjes en ander speelgoed niet te vergeten ;)

@DJMomo, ja het is echt bizar hoeveel het scheelt met Clinique he? Sla altijd goed in, kan ik er weer even tegen ;) Vind ik trouwens ook met make-up, mijn Maybeline mascara was daar maar 5 dollar :D

15. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    morgen kom ik ff oed lezen
    ik ben moe en wil in bad en slapen

16. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    welke camping gaan jullie heen?

17. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Leuk om te lezen dat de mama's zo verwend zijn met moederdag. Ik heb een fles parfum en een bos bloemen gekregen, super!

Voor mijn meisje haar geboorte heb ik een witgouden ring gekregen met diamantjes, aan de binnenkant staat haar naam. Het had niet gehoeven, maar ik ben er erg blij mee. Toch een mooi aandenken aan de mooie tijd dat ze nog in mijn buik zat.

Zo, fijn dat je het zo leuk gehad hebt! Ben benieuwd!

OTM, jammer dat het allemaal wat minder moet. Ik zou het ook leuk vinden als je af en toe ene fototje plaatst van je moppies!

Ik zit komende dagen giga lang op de universiteit, tentamens komen er weer aan! Dus lees mee, maar zal geen tijd hebben om op alles te reageren! Doe m'n best! Ga nu slapen, ben kapot!

18. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Veel sterkte, ik hoop dat er snel betere financiële tijden aanbreken!!

19. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL

laatste keer heb ik té goed ingeslagen, heb nog steeds liggen, en is al paar jaar geleden hahahaha. Gebruik hier alles van Clinique. Sla meestal voor een dollartje of 200 / 300 wel in. Grinz. Maarrrrrrrrr, ben zojuist uitgenodigd voor een American wedding! Mijn lieve vriendin is gisteren ten huwelijk gevraagd, en ik zat net met haar te whatsappen over hoe en wat. Toen zat ze te geiten "up for a US road trip?" Zijn we dus welkom op de bruiloft! hahahaha. Cool. En denk dat ik het serieus in overweging ga nemen. Is volgend jaar april, en heb ze dan al 3 jaar niet gezien :(

20. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    @DJMomo, waaa cool! Waar gaat ze trouwen in Amerika?
    Haha, je dat té goed inslaan ken ik :p Het gaat ooit wel een keer op :D

Deel Deze Pagina