Wat gaaf zeg, hard sparen dan maar zou ik zeggen. otzm: Wat jammer zeg dat even de knip op slot moet, nou wel met regelmaat gedag komen zeggen he. Dikke knuf van hier!!
@zo79, welkom terug wat heerlijk dat het zo geslaagd was. Ik ben zeeer benieuwd naar foto's @mirell, oh jij hebt dus ook leuke dagen gehad. Lekker hoor!
Zo, mijn idee ook, zolang het donker weggeborgen is, en je het dicht laat.. Ze woont in Pennsylvania, in Harrisburg. Geen idee of ze daar ook gaat trouwen! Maar financieel heeft ze het niet heel breed, en het wordt ook haar 2e huwelijk, dus ik vermoed dat ze niet heel veel poespas er van gaat maken... Ben zo blij voor haar! Heb haar leren kennen jaar of 6 geleden, en toen is ze eerst door een lelijke scheiding gegaan, en nu dan weer zo gelukkig
Zo79 welkom terug, fijn dat je het zo leuk gehad hebt en lekker veel ingeslagen, ben ook benieuwd naar de foto van daar.. dj momo, ik zeg gaan.. Mirell jij ook een leuk weekend gehad op de camping en nog wat leuke dingen gekocht, balen van de auto!! Otm dikke knuffel dat is niet zo leuk, maar kom idd nog wel even je meiden showen he, hoop dat de financiele situatie gauw beter wordt..
wow super kado zeg! Ik heb wel de letters e en s in het goud gekregen van reno een keer (voor mijn verjaardag geloof ik)
zo79> ik hoorde dat je van clinique een zeer droge huid krijgt is dat zo? Jullie hadden een overstap he. Sliep ze nog in het vliegtuig?
ik krijg net bericht van hummbee dat het geld deze week terug geboekt wordt. En geen woord meer over de losse knoop. Dus ik neem aan dat het goed komt. Is toch ruim 100 euro... kan ik weer shoppen (na de vakantie of misschien tijdens de vakantie)
@Zo79, welkom terug, zo te horen heb je het leuk gehad en goed ingeslagen! @Mirell, dat is een leuk cadeau! Ik heb een hele stapel kinderkleding van iemand gekregen die er niets meer mee deed. Makkelijk voor op de camping, wat setjes voor erbij. Het meeste is niet zo mijn smaak, maar er zitten nog wat dingen tussen die er wel mee doorkunnen, heel veel Gap, sommige dingen met de kaartjes er nog aan. Ze koopt zoveel dat ze niet meer weet wat ze in de kast heeft.
Mirell, welkom terug voor een dagje we misten je wel hoor! Balen van de auto! Wel leuk gehad verder? Nog foto's?? Wij gaan naar een camping in Limburg, een chalet/stacaravan hoor, het echte kamperen vind ik niks nu met twee kleintjes, misschien leuk als de kinderen wat ouder zijn. Dus dit is voor ons nu kamperen Er is ook een mooi groot binnenzwembad bij dus als het weer tegenvalt.....
Zo, klinkt gaaf zo'n reis, mijn zus is er ook geweest een paar jaar terug en die kwam ook met koffers vol outletjes terug. Wij willen nog wel eens een rondreis maken over een paar jaar ofzo......
Zo, klinkt goed! Heb hier nog twee jurkjes in mijn album te koop gezet voor de liefhebber. Een van Billy&Lilly en de andere van Chaos and Order.
Mirell, leuk dat je eventjes terug bent! Balen van de auto. Alvast veel plezier voor de komende dagen.
Heb nieuwe Barts wanten te koop in mn album Size 1, zonder duim. Iemand interesse, zijn draagbaar van 1 tot 2 jaar
ik ben ook gek op clinique en ik heb een droge huid maar dan gebruik je na de 3 stappen toch een vochtinbrengende creme je kan het allemaal op jouw huidtype uit laten testen
Dank jullie voor jullie lieve reacties. Ik kom wel met regelmaat even de meisjes showen hoor! Hopelijk vinden jullie het niet heel erg dat ik niet op iedereen reageer, en jullie shopsels uitgebreid beoordeel hihi. Dat is voor mij nu even heel moeilijk. Het is niet zo dat we echt geen cent meer te makken hebben, maar het gaat wel heel pittig worden, en we moeten echt een buffer opbouwen voor volgend jaar ( wie weet wat die eikels in Den Haag dan weer verzinnen...) Als ze volgend jaar nog meer gaan bezuinigen zie ik het echt somber in.. Maar goed wie komt er ook op het idee van 4 kids zo snel op elkaar... Ik maak me ook een beetje zorgen over hoe het straks allemaal moet als J. naar school gaat. We hebben geen ouders of schoonouders of andere mensen in de buurt die bij kunnen springen in de opvang en ik ga straks weer 3 dagen werken. Hoe gaat dat in de vakanties (mijn baas ziet me aankomen 10 weken vakantie per jaar..) en als ik minder ga werken om J. op te vangen uit school kan ik dik en vet bijbetalen voor de kinderopvang... Nou ja, weer genoeg geklaagd . We gaan er voor knokken, auto er ws uit doen, iets kleiners en goedkopers voor terug. Ws komt het er dan wel op neer dat we niet met zijn 6en weg kunnen omdat het gewoonweg niet past.. of te duur wordt. Verder budgetten maken voor elke week. Internet en telefoon abb. terugschroeven.. en dan komen we hopelijk een heel eind. Ik zal vanavond of straks nog even een foto plaatsen van onze kleine moppies in hun nieuwe Hema setjes! Koste gelukkig niets .
Ik heb net een mim-pi jurk gekocht, nieuw. http://static.mijnwebwinkel.nl/winkel/mijnkinderkleertjes/article21631641.jpg En bij Zeeman nog twee leggings, rood en wit. De lange leggings gaan er hier toch wel hard doorheen met dit weer! Mirell, de rode leggings met ophaaltjes lagen er nu in twee soorten, een gewoon tricot model (zelfde spul als bv hema, vond ik wel mooi) en een wat rekbaarder stofje meer een soort steunkousenspul? (snap je dan wat ik bedoel?). Had je die soms gezien? Echt heel lelijk!
pak jouw berichtje er eventjes uit... dank jullie allemaal meiden beetje raar dagje vandaag alles soppen moppen strijken wassen en weer opnieuw inpakken gelukkig wou vanmorgen mijn vader wel even hier bij Amy-lynn zijn zodat ik snel zolder en boven kon zuigen soppen moppen strijken en pakken... nu alleen nog beneden alles doen maar dat doe ik vanavond als andre thuis is...
Oei dat klinkt pittig joh! Kan jij of je man niet iets doen met ouderschapsverlof? Hier krijgt man 50% doorbetaald en hij neemt straks in de vakanties vrij (als het nodig is, ik ben meestal ook heel flexibel in de vakanties) Gelukkig heb je allemaal meiden meidenspeelgoed heb je al en je hebt een hele voorraad leuke kleertjes die je lekker kan doorschuiven straks toch? Succes ermee!! Enne, Zeeman/Hema/Wibra setjes mag je ook gewoon showen hoor daar hebben ze vaak de leukste dingen!