Ja,wel een verschil met vorig jaar he? Toen was het echt sale start met 30% half mei ofzo en nu veel webshops al met allerlei aanbiedingen.
Ik heb gisteravond ook nog gekeken bij Kixx, maar er is niets meer wat ik leuk vind in de maat die ik zoek. Helaas. Debby, Mirell en mmv2m, fijne vakantie! Mariomama, fijn van je werk! Super zeg! Wonderteam, sterkte voor Fay. Hopelijk mag ze snel naar huis. Nu weer even opletten, anders heeft college geen zin haha
Ik wil nog een rokje van bomba! Deze ga ik zaterdag al voor 40 procent proberen te scoren bij zyzou!!
@Mariomama, wat fijn van je contract! @Wonderteam, sterkte vandaag met je meisje! @Alle vakantiegangers, veel plezier! Wij blijven thuis dit weekend, mijn man moet vrijdag ook werken, maar gelukkig werkt hij die dag thuis, wel wat gezelliger. Vrijdag schijnt het ook wel aardig weer te worden. Ik hoop vandaag het shirtje van B&L binnen te krijgen.
De oudsten willen heel vaak al niet meer mee dus dat scheelt Wanneer we naar bijv een verjaardag van oma gaan dan komt opa meestal de oudsten halen Het is niet ideaal allemaal, we zitten te denken of we in de toekomst niet toch een klein zuinig autootje erbij moeten nemen
oh leuk 40 procent korting! hier even vlug reactie. het is goed verlopen, helaas bloed fay erg veel na.
@mariomama, super van je baan! gefeliciteerd! vanavond meer reacties, op mijn telefoon is lastig teruglezen.
Wonderteam, zielig voor je moppie. Hoop dat ze er snel bovenop is! Leoschelpje, kan je broek niet zien, maar hij klinkt erg leuk!
kleine update: het gaat niet lekker. fay gaat nu aan een infuus. ook bloed ze nog steeds. als dit niet stopt moet ze terug onder narcose.
Oh jeetje Wonderteam!! Wat naar zeg!! Ik krijg er gewoon de rillingen van, wat zul jij je rot voelen voor je meisje! Hoop maar dat het toch ineens goed gaat en ze niet weer onder narcose moet. Ben je vanacht bij haar blijven slapen? Ik ga zo ook eens kijken bij Kixx en Zyzou.. Ik zie eigenlijk niet echt dingen die ik nog wil. Ze hebben ook al zooooveel en door dat stomme weer nog bijna niks kunnen dragen, anders had ik al beter geweten wat ik er nog bij wil...