Shop-a-holic topic deel 9

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lynn77, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Ja gelukkig wel :) en dan idd morgen weer lekker naar huis hopelijk!

2. Glimlachje

Glimlachje Niet meer actief

@zo79...ja het is een gaaf tuniekje...maar vond 200 euro voor 2 tuniekjes net wat teveel van het goede dus daarom maar op de sale verlanglijst...

jeeeeeej dat is echt goedkooooop...hier betaal je gemiddeld 60-70 euro voor een jurkje/ tuniekje. Afgelopen week een Tuniek van RL gekregen die ook al met 20% korting nog 68 euro was....

Ja hoogzomer zijn prijzen echt belachelijk....dan ga ik liever voor dat geld naar amerika dan iets in europa.

@wonderteam...ooh wat fijn dat het beter gaat.

3. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

zo79> oooo hoe mijn smaak je jurkjes!!! GAAAF!

Wonderteam gelukkig zeg. Nu de nacht daar overnachten zeker?

4. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Wonderteam, gelukkig gaat het weer beter, arm moppie!

Zo79, wat een susperleuke dingen, hou ervan!!!

Glimlachje, die witte blouse is echt super! Ben benieuwd hoe je die gaat combineren.

5. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Wonderteam, ja dat bedoel ik ;)
    Fijn dat het beter ging aan het infuus.

@ Z079, gaaaaf allemaal!!
    Gelukkig hadden je meiden nog bijna niks...;)

6. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.089
    3.871
    113
    @Glimlachje, mooie kleertjes!
    @Zo79, zooo, jij bent lekker losgegaan :D, leuke kleertjes hoor! Dat scheelt lekker in geld.
    Ralph Lauren hadden ze een tijdje terug ook voor aardige prijsjes bij Hummbee, heb blousjes voor Luc voor 12 Euro ofzo gekocht toen, nou, dat ben je tegenwoordig ook bij de Hema kwijt, al is dit toch wat mooiere kwaliteit.

Het B&L shirt voor Luc is binnen, erg leuk! Zal het hem morgen aantrekken en een fotootje maken. Al ben ik bang dat het nog een beetje aan de ruime kant is.

7. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    :):) Ik heb deze keer ook een maatje groter gekocht. Had ik vorige keer zo'n spijt van dat ik het niet had gedaan. Dusss, mijn excuus is dat ongeveer de helft pas voor volgend jaar is :D

8. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    @all, thanks voor de reacties :)

@jo79, ja, die actie bij Hummbee had ik ook gezien! Had toen voor 15 euro ofzo een hele leuke polo voor mijn man gekocht. Haha, dat zijn de betere prijzen ;)

@glimlachje, ja, ik koop bijna nooit meer RL in Nederland. Ga het toch altijd vergelijken met de Amerikaanse prijzen..Moet je eigenlijk ook niet doen, maar automatisch zit het toch in je achterhoofd. Gelukkig voor de sale, kun je mooi al je Jottum dingetjes shoppen. En het Suikerfeest vraagt wel om iets speciaals natuurlijk :)

9. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Wonderteam, wat fijn dat het een ietsje beter gaat met Fay. Geef haar maar een hele dikke knuffel als je zometeen weer gaat.

Zo, lekker joh! Altijd leuk om zo in te kunnen slaan...:D. Hoogseizoen vakantie is altijd belachelijk duur. Wij zijn gebonden aan de bouwvak en betalen ook altijd de hoofdprijs :(

Debby en Mirell, fijne vakantie!

Mama32, volgens mij had ik je nog niet gefeliciteerd met je zwangerschap. Bij deze :)! Hoe voel je je?

Glimlachje, heerlijk he, verlanglijstjes maken! Heb er hier ook een aantal :D

Leoschepje, dat is spannend dan de komende tijd met je werk... :( Duim met je mee dat het allemaal goed komt!

10. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.089
    3.871
    113
    Haha, lees ik niet net dat je overweegt volgend jaar weer naar Amerika te gaan :p?

Nee, klopt, die prijzen hier voor vakanties zijn echt erg zo in het hoogseizoen. Vorig jaar kon mijn zoontje ook nog lekker goedkoop mee op vliegvakantie, maar straks ben ik aan het hoogseizoen gewoon absurde prijzen kwijt, dus laat maar zitten. We gaan nog een weekje in een huisje in Frankrijk en verder hebben we de sleurhut die de komende jaren vast genoeg gebruikt gaat worden.

11. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Arcen, bij venlo.

Mooie buit zo!
    Wonderteam fijn dat t wat beter gaat.
    Glimlach, ben benieuwd naar een aan foto van dat witte bloesje. Vind het zo echt helemaal niets nl!!

12. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Haha, ja, maar toen ik alles kocht was ik in de veronderstelling dat we volgend jaar in Europa zouden blijven :p:)

Beetje naïef misschien, maar ik dacht dat het wel ietsje goedkoper zou zijn. Nou moet ik wel zeggen dat ik wat ik heb gezien, wel vliegreizen waren. Maar ik zit liever een dag in een vliegtuig dan een dag in de auto, dus met de auto gaat 'm niet worden. Ja, hooguit een uurtje of 6, maar Italië zit er dan niet in.

Handig als je een caravan hebt, dat scheelt al een hoop!

13. mama32

mama32 Bekend lid

14 mrt 2010
    949
    0
    0
    Ik ben werkzaam als apothekersassistente!
    Zuid Limburg
    Dankjewel madeliefke! Ik voel me prima.. Alleen een beetje moe.. Ik voel me nog niet zwanger! Morgen de 1e echo... Spannend!

14. tulip

tulip Niet meer actief

gefeliciteerd mama32

zo, jeetje jij hebt goed geshopt, leuke foto's ook allemaal. Bij die grote m&m hihi.

vakantiegangers, een hele fijne vakantie allemaal.

glimlachje, dat witte blousje vind ik echt super leuk.

@hier morgen hamsters shoppen;) Alvast voor vaderdag.

15. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63

Hamsters???

Mama32, spannend morgen echo! Kom je morgen even een foto spammen van de nieuwespruit?

16. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Spannend mama 32, alvast veel plezier gewenst!

Hamsters? Ben ook benieuwd!

17. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Ja grappig he die grote M&M. Er stonden ook nog 2 andere grote. Dit was bij de M&M Store. Een heeeeeeeele grote winkel vol met M&M's en M&M spullen :)

18. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

ja hamsters???

19. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Zo79: Joe hoe, lekker geshopt meid, heerlijk :)
    Mama32: gefeliciteerd.
    sweetbel, beterschap met de kleine meid.

20. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    thanks wederom voor de reacties in mijn album!

Die "spring" foto wordt inderdaad een canvas. We hebben een paar foto's snel achter elkaar genomen, zodat ik er drie heb, van beginnen met springen tot einde. Die doe ik dan alledrie op zo'n vierkant canvasje laten drukken en dan naast elkaar. Als het resultaat af is zal ik het wel laten zien :)

Deel Deze Pagina