hoi meiden! Ik zit nu in frankrijk, is hier niet echt mooi weer, beetje bewolkt. Ik heb gewoon internet in mijn huisje dus kan ik ook sale shoppen wonderteam wat lees ik nou... fijn dat het iets beter gaat! zo79 jeetje wat een bedrag... dat geef ik nooit uit hoor. Maar ik ga ook niet in het hoogseizoen... Wat heb je veel geshopt. Rl enzo zijn niet echt mijn smaak maar ik zou ook veel shoppen als ik in the states was. Ben nog even bij all4kidsoutlet geweest Heb mijn jurkje teruggebracht en zag niet echt iets geweldigs. Heb uiteindelijk nog maar de sarisonu in het wit (onderste afbeelding) mee genomen. Moest 20 euro bijbetalen en ik vind hem in het wit ook heel gaaf voor de zomer...
Hoe zat het ook alweer met de sale bij Kixx? En was het nou Bengh waar de maten vd jurkjes zo raar van vallen?
Debby, mooie jurk hoor! Wonderteam, hoe gaat het met Fay? Hier vanmorgen nog een flinke bestelling gedaan bij Humbee. Zodra hij binnen is, zal ik even een foto posten!
Ja, in Florida gaan wij meestal in een hotel. Die hebben wat meer faciliteiten en liggen over het algemeen dichter bij alles dan van die villa complexen en dat vinden wij handig. Als de kinderen ouder zijn zal het uiteindelijk toch een villa worden, al is het maar qua ruimte. New York is echt super! Maar langer dan een week hoef je daar in principe niet te zitten. Hou er wel rekening mee dat het prijspeil in New York vele malen hoger ligt dan in bijvoorbeeld Florida. Dat merk je niet alleen aan de hotelprijzen, maar ook je dagelijkse dingen, zoals eten en drinken en attracties etc. Is wel iets om rekening mee te houden met je budget!
@debby, handig dat internet in je huisje! Is het wel warm of dat ook niet? En hoe is de reis gegaan? @diddl, bij Kixx heb je een account nodig (maar die heb je vast al) en dan vanaf woensdag 7.30 kun je inloggen en met 40% korting shoppen. Bengh valt inderdaad vaak klein. @Madeliefke, lekker geshopt zo te horen! Heb je voor beide kinders gekocht?
Thx meiden! Heb idd al een account daar maar was vergeten vanaf wanneer het nou begon, maar woensdag dus! Thx!!
Debby: erg leuk zeg die witte jurk!! Grr hier gisteren toch verbrand, dacht dat het wel mee viel zie er uit als een tomaat. Ga werken zal wel een hoop commentaar krijgen.
@Diadeem, oh ja, mijn zoontje had ook wat rode koontjes, de zon was toch sterker dan ik dacht. @Debby, chique jurk hoor! @Lynn, ja, inderdaad weer wat anders voor jou die B&L kleertjes, maar het staat leuk hoor. Ik heb overigens meerdere, soms best uiteenlopende stijlen, zowel voor de kinderen als voor mezelf. Al zijn er ook wat kledingstijlen die ik vreselijk vind en die ik nooit zou kopen.
Gmorgen allemaal, HIer ook lekker een lang weekend vrij en ben bij me ouders met de kleine. Manlief moet nog werken vandaag en morgen. Kleintje blijft rest van de week bij oma en ik ga morgen weer richting huis. Heb net me verlanglijstje bij kleertjes aangeschaft...ben weer een paar 100 lichter. Jottum is met 30% korting. Met kortingscode tnt5pag nog eens 10% en aangezien jottum winter niet verder ging dan 40% heb ik maar op de bestelknop gedrukt ENN ik had nog een lekkere waardebon
lynn niets mis mee. Maar vind haar setjes l.euker staan dan tunieken. Zeker van b&l. Debby ontzettend gaaf en staat hij ook zo breed? Wonderteam ben ook benieuwd naar fay hoe is het? Ik ga werken. Blehhhhhhhhh. Zo geen zin na een dag t gevoel te hebben dat het weekend was. Trouwens ik heb weer voor mijzelf lekker bij de bonprix besteld. Serieus het is echt leuk spul meiden en betaalbaar. Hele leuke driekwarts broeken dus laat het warme weer maar komen aub.
@Glimlachje, leuk, ik ben benieuwd wat je allemaal geshopt hebt! Mijn man moet ook gewoon werken vandaag, maar op vrijdag werkt hij thuis, dat scheelt. We gaan straks bijv. wel even samen naar het zwembad, maakt niet uit hoe hij zijn uren indeelt op zo'n dag, zolang hij ze maar maakt, dus vaak werkt hij dan 's avonds nog even verder. Straks nog even een pyjamabroekje ruilen voor Robin. De pyjama was maat 110/116 en het broekje wat erbij zat bleek 152, ja, handig . @SLC, ik heb er ook wel eens zitten snuffelen, gaat dat ook goed daar met bestellingen, ik las er eens wat klachten over hier op het forum, dus heb er nog nooit wat gekocht.
@ all; hier niet aan het shoppen. Heb wel een setje van Lofff in de verkoop maat 92, iemand interesse? (foto in album)
Net bij de huisarts geweest, moppie had vannacht weer hoge koorts en weer gespuugd. Lichte keel en oorontsteking, valt mee gelukkig, maar was toch ongerust.
Lekker geshopt! Morgen begint de sale en twijfel of ik nog iets koop. Bengh alles wat ik leuk vind is uitverkocht behalve bij amazingkids Wij zijn druk met de voorbereidingen in de tuin voor de verbouwing! Dus het zal wel oude kleren dragen worden... Gelukkig past ze haar bergsteins nog van de winter.
ik heb nog even de mim pi halterjurk besteld. Ik had hem schijnbaar in mijn winkelmandje gelegd tijdens de kortingsactie van sam sam en nu werd hij me alsnog met 40% korting aangeboden.