Shop-a-holic topic deel 9

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lynn77, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ontzettendtrotsemama

ontzettendtrotsemama Fanatiek lid

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    @madeliefke, dat vond ik nou eigenlijk ook. Maar de tekst op het 2e jurkje is.. i love you simply because it is you... ook wel weer mooi.

@wonderteam, (hulp in nood haha) verwarde je idd even met mariomama haha. Maar wat bedoel je met een jurkje is mooier? Beide zijn toch jurkjes? Of bedoel je met legging.

O ja, ik doe er dan een witte legging onder. Zal ik de sokkies maar uit laten? Is wel zo mooi denk ik of niet? Iemand ervaring? Mijn andere 2 meiden zijn tegelijk gedoopt. Zal ff foto opsnorren!

2. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb donkerblauwe knipjes met een stoffen ruithartje erop van de hema!
    Wibra hier ook favoriet en action heeft ook wel eens wat en pas wat leuke bij H&M. Inderdaad geef ik er ook niet veel aan uit want er raakt regelmatig wat kwijt (bv op de creche)

3. ontzettendtrotsemama

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Links is J. en rechts C.

4. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lastig! ik vind die eerste wel erg leuk. Maar normaal zou ik niet zo snel wit aandoen (bij meisjes ;)) dus misschien jammer van de aankoop dan. Hebben ze bij jullie niet van die traditionele doopjurken?

5. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oei, je leven zal vast heel anders zijn vanaf morgen! Succes voor jou en Mason!

6. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Snoepies! Die tekst is inderdaad ook wel erg mooi, past mooi bij doop volgens mij. Maar heeft de jongste op die foto niet ook een echte doopjurk aan?

7. Jasminum

Jasminum Fanatiek lid

16 feb 2011
    1.088
    0
    0
    Ik vind de 1e ook leuker!

8. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

@otm, oh ja nu zie ik het :D Ja moeilijk. Ik zal dan denk ik toch voor de 1e kiezen. Mooi die foto's!
    @mariomama, thnx :)

9. ontzettendtrotsemama

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mariomama, die zijn er wel in de familie van mijn man. Maarja, onze oudste is in gewone kleertjes gedoopt (zie foto hierboven) en C had de doopjurk aan van mijn gastouder (waar ze zelf 55 jaar geleden ook in is gedoopt).. heel bijzonder dus! Maarja ik kan wel aan 2 doopjurken komen, maar de ene is creme en de andere wit (vind ik geen porem). En ga ook echt geen 2 doopjurken aanschaffen... Is allemaal al duur zat haha

En witte kleding heb ik nog wel hoor voor de meiden! Vind dat zo poppig staan... houd ook nog echt veel van babyroze enzo. Felle kleurtjes ook helemaal top hoor! Maar dan is dat "baby" er zo snel vanaf haha

10. ontzettendtrotsemama

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja onze (toen nog jongste) had wel een echte doopjurk aan.

11. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij zijn protestant en hier worden kindjes of in doopjurk gedoopt (uit de familie, zou ik zelf ook niet kopen) of in een simpel wit pakje. Ik zelf ben samen met mijn tweelingzus gedoopt in gehaakte soort capes die mijn oma had gehaakt. Die zijn helaas kwijt, zou het wel leuk vinden ze te hebben ;) Ik heb mijn kinderen niet laten dopen dus zelf geen ervaring verder. Maar ik vind al je opties leuk, het eerste jurkje of het pakje met de tekst. Heb je een foto van je velours jurkjes? Is het een oude kerk? Daar is het vaak ook koud he!

12. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry, kan de namen moeilijk onthouden :) mooie namen allemaal maar de volgorde.....

13. ontzettendtrotsemama

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    O ja, nu ik toch bezig ben het toppic te vervuilen haha,

Foto 1, J & C vechten om N.
    Foto 2 F. (setje van de prenatal, jurkje en legging 10 euro haha)

14. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ OTM, Nou eigenlijk "loopt ze nou nog niet" ofzo.
    Bekende weten natuurlijk wat er met dr aan de hand is en onbekende schatten haar altijd een stuk jonger omdat ze natuurlijk zo klein is.
    Nu vinden ze dr allemaal zo schattig als ze (wankel) buiten loopt maar als ze horen hoe oud ze al is zijn ze zeer verbaasd ;)

1e jurkje is erg leuk, 2e heb ik ook maar vind ik eigenlijk een beetje tegenvallen, saai.
    zou het idd zonder sokjes doen.
    Mooie fotos van je oudsten!

@ Bloempje, klinkt als een heelrijk aparaat, goed voor de nesteldrang!!!

@ pcootje, zo dat is balen zeg.

@ Mirell, goed bezig jij!!

@ Madeliefke, www.freubelspulletjes.nl (wel zelf inelkaar zetten maar is juist leuk ;))

@ Wonderteam, ohhhh spannend he. Gaat vast helemaal goedkomen met Mason hoor!!

15. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    Hema!

16. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    Dat setje heb ik ook voor vriendinnetje gekocht als kraamcadeau. Zo leuk!
    O, heerlijk zo'n meidenbende.. Respect voor papa. Ben benieuwd naar de pubertijd... ;)

17. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    @ madelief heb ook maar even de groene b&l jurk gekocht! Vind hem al lang leuk,aangezien die van bengh weg is en ik hem erg mis!
    Mijn meisje staat die kleur groen gewoon erg mooi.

18. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @pcootje: heb je het al ontdekt? balen zeg, maar verzekering vergoedt dat wel hoor (hier ook gehad door verwarming)

@bloempje: ohhh ben zeer benieuwd naar dat apparaat!

@OTM: gave en lieve fotootjes van je meiden, ze zien er allemaal te cute uit!

@Miekje: welke van B&L heb je, het wikkel of die met dat ronde gaatje bovenin? denk de laatste toch? Ja die is leuk! welke maat heb je genomen 98/104? die was hier nog wel te ruim, i.t.t. de wikkeljurkjes in de maat, die kan danique al goed aan, maar komt natuurlijk ook door het model (wikkel)

@mooi weer: ja hier was de zon vanavond wel maar vanochtend was het nog erg koud en veel wind...

@heb shopdrang...blegh

19. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Vervuilen??
    Opleuken bedoel je!!

@ Lynn, werkt je boek niet meer ;)

20. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ja, heb 98/104 besteld,omdat 86/92 te klein wordt! Hoop dat hij niet te wijd zit. Wikkeljurkjes blijven bij s nooit mooi zitten. Vind ze wel leuk!
    Ik heb ook de roze kniekousen erbij gedaan. Moet nog even naar de H&m voor witte gympen!

Deel Deze Pagina