Even kijken wat ik onthouden heb ik zag een prachtige dochter van OTM in een leuk setje! Knap dat het al zo gaat met budgeteren meid! Had je het B&L jurkje al binnen? Lynn, heb nog niet besteld bij B&L, heb nl nog wat andere dingetjes op het oog van Br@nd en Design Heroes en de kast hangt al zoooo vol... Swlc, sandaaltjes zijn niet helemaal mijn smaak Pcootje, , je maakt me benieuwd! Sorry voor iedereen die ik vergeten ben... Heb vandaag mijn bestelling binnen gekregen van Hummbee en B&L. Heerlijk al die mooie spulletjes. Voor Sep erg tevreden over de shirtjes van Levi's, supermooie kwaliteit!! En nog veel meer leuks, gaan jullie de komende tijd wel zien in het andere topic
I wish.... nee helaas zit in een dip en het lijnen is dus ook even on hold ben alweer aangekomen...blegh Nou wb de foto's ik ben heel gestructureerd met opslaan dus het is geen moeilijk karwei, ik geef de foto's altijd de naam van de datum die dag dus alles is gewoon makkelijk terug te zoeken ik moest alleen eens een keer gaan uitzoeken welke foto's ik dan ook echt wil afdrukken. Ik brand alle foto's per jaar sowieso op dvd dus alle foto's worden bewaard, maar echt alle foto's in een boek hoef ik niet hoor. Ik heb toen 1 x een boek laten afdrukken om eens te kijken hoe dat dan wordt en danique kijkt heel vaak in dat boek, dat vind ze zo leuk, ze wil ook ELKE dag filmpjes van zichzelf terug kijken op de comp.... @madeliefke: leuk ben benieuwd naar de foto's!!!
otzm: Super gaaf en schattig setje, je kan ook super leuk shoppen met een wat kleiner budget hoor. Hier koop ik alleen merk met minimaal 50 procent korting en anders lekker bij v&d, h&m en jola!! Soms ook bij de wibra maar dan moet je wel voor de deur liggen als er iets in de folder sta. Madeliefke: Super dat je pakketje nog is binnengekomen. Ik ben zeker benieuwd. Sweetlakecity: Super leuke sandalen.
jaa snap die code. Waarom moet ik dit nu weer zien he. Ik mag niets hoor. Maar teste het wel uit. Hahahaaa....oei.
te mooi he Petit Louie jurk Polo Flirt Nuit | Jijwel.nl kinderkleding alleen zomer heb ik genoeg. Dit zal herfst/ winter moeten dan. Alleen hoe doe ik dat dan? Vind een bolero weer zo zonde van de print en lange mouwen maken het te sloeberig denk ik.
Ja, heel leuk sweetlake! Ik zou met een mooi dun vestje ajour ofzo doen. Heb ook wat digen voor winter/ najaar. Zal ik t doen? Miekje, weet jij tot wanneer die code is? Kan ik er nog een nachtje over slapen?
Weet het niet, heb net de code gezien en ben toen gaan kijken en Maar direct besteld. Wat wil je hebben? Ik heb de rok met de aqua en rode rand genomen. Rok zelf is antraciet met beige? En heb het aqua kleurige vest met capuchon.
geke ben vast een leek maar wat is dat voor een vestje? Ik heb enkele dingen voor t najaar. Kies donkere kleuren. Durf alleen nu niet meer te shoppen voor zomer 2013. Ik kan die maten niet gokken. Ik neem de gok dat ze 104/110 draagt in de hefst/ winter. Ze heeft nu van bovenkleding 98/104
Pl heb ik gekocht in maat 1/2 jaar, daar kan ze volgend jaar nog mee doen! Zie groene jurk met print in album.
Ha, precies wat ik dacht dat je had Ik heb een setje bedacht met rok van cakewalk grijs/zwart/roze/rood/oranje met bloemen met roze vest van bomba en zwart shirt en legging bomba.
Setje is bij elkaar bijna 100 E toch wel een hoop... Kan het wel weer combineren. Maar toch. Allemaal maat 92 dat moet wel goed zijn oor najaar dan is ze ruim 2.
Balen balen :x Was ik net mn winkelwagen op mn dooie gemakje aan het volladen bij Jijwelkids. Zijn ze er volgens mij achter gekomen dat ze de spulletjes bijna voor niks weggeven (zomercollectie 50% + 25% korting...). Had zoveel leuks uitgezocht... Nu hebben ze de basiskorting eraf gehaald.... Zo jammer!! Wel goed voor de portemonnee
Ha ha ook allemaal hetzelfde. Vandaag nog, ik had nachtdienst gehad en leg dan altijd de kleertjes klaar. Kom ik eind van de ochtend beneden heeft mannetje zijn shirt anderstevoren aan. De print van de achterkant zat voor en heel het model was eruit. Toen ik dat zei, zei mijn man dat hij het shirtje wel vreemd vond zitten hi hi.. Toen mannetje net geboren was heeft hij ook weleens twee rompertjes overelkaar aan gedaan en daarover weer een shirtje. Hij zei dat ik die twee rompers klaar had gelegd... ( maar dan nog ha ha).
Ja inderdaad!!! Ik was ook net lekker aan het shoppen! Dan laat maar hoor, duik m'n bed in. Stomme site :x