Shop-a-holic topic deel 9

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lynn77, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ja hoor... in nederland gewoon mooi weer ;)
    hier regent het echt zooooooo hard... is echt niet normaal. Ik werd letterlijk bijna weggespoelt toen ik de kinderwagen uit de auto ging halen (auto stond op een berg en dat leek wel een waterval). Maar vanaf woensdag wordt het heel warm en mooi weer gelukkig.
    Nog even 2 dagen overbruggen. Altijd zo lastig he om iets te bedenken oor binnen in landen die op buitendingen zijn gebaseerd.

korting: ik vind het eigelijk belachelijk dat ze dan niet leveren. Is toch hun fout?

otm: mooie kasten hoor (en mooie meiden natuurlijk ;))

2. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lekker geshopt joh, leuk, vrolijke kleurtjes en I love dat paul frank badpakje (als het te klein is......)

3. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even tussendoor, ik ben weer terug van een paar heerlijke dagen! Wat een weertje he, joehoe, eindelijk de zomerdingen aan (zonder al die vestjes erover enzo).
    Op shopgebied rustig gedaan, de outlet roermond stond op het programma maar mislukte (in plaats daarvan een dag in een heel leuke bosspeeltuin geweest, jammer voor mij maar voor de kids een veel leuker dagje). Dus ik heb alleen de Jola van binnen gezien en daar een roze streep jurkje, soort tregging (donkerblauw met rimpels en strikjes, leuk voor onder tuniekjes) en voor K een polo met bloesje eronder (door man uitgezocht, heel stoer) gekocht. Verder is de mim-pi jurk binnen. Bij Jola hing ook een gave halterjurk heb bijna spijt maar hij was wéér donkerblauw stip en daar heb ik nu wel erg veel van. Zo, nu bijlezen.....

4. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    leuk vest madeliefke!
    mariomama, welcome back! ach, ook wel eens lekker niet shoppen?

ben het met Debby eens, het is hun fout en de mensen die bij jijwel besteld hebben zouden wel geleverd moeten krijgen. ik heb nog niks gehoord... zie wel. even plaatjes van wat ik had besteld:

Cakewalk rok en bomba vest

5. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    bomba longsleeve voor bij rok en vest (maar kan ook met grijs en dit shirt kan ook bij Bomba rokje dat ik al heb)
    En Beebielove jurkje met sterren.

6. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog even een afknapper: mijn favoriete mim-pi halterjurk van dit seizoen, die met die blauwe bollen rok: een meisje van een jaar of 9 had hem aan in de speeltuin/zandbak, echt minimaal 2 maten te groot en wijd, haar tshirt wat eronder zat kwam er bij de rug gewoon bovenuit! Daarnaast was het meisje natuurlijk megasmerig van zand en modder. Geen gezicht!! (en haar moeder maar foto's maken met een megacamera....) Weet nu niet meer of ik hem nog wil.....

7. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    MMv2M wat heb jij super je best gedaan! gaat best goed met mijn man. nog herstellende maar komt wel goed.

8. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

inmiddels gaat het toch weer minder met mijn vader.Hij blijft flink pijn houden en plast ook aan de lopende band bloed...

@miekje,nou hopelijk krijg je het wel gewoon!
    @otm, mooie kasten en schattige setjes!!
    @debby, he balen zeg van het weer, Hopelijk gauw beter!
    @mariomama, dat klinkt als geslaagde dagen!! oei dat is idd een afknapper van je jurk.Maar ik weet zeker dat hij bij jou meisje heel goed zal staan :D
    @madeliefke,fijn dat je zo geniet!! Hopelijk gaat het slapen op de opvang steeds beter! Succes aankomende week met 4 dgn. Heel gaaf vest!!
    @mmv2, foto van je aankopen? Mooie uitgebreide reactie:D
    @lynn,leuk zo'n geslaagde dag!!
    @geke,leuke dingen zeg!

9. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    haha, nu moet je daar natuurlijk steeds aan denken als je die jurk ziet!
    maar megasmerig moet kunnen toch? mijn kindjes zagen er vandaag einde dag ook echt niet meer uit na al het buiten spelen. groezelig tot en met.

10. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Ik zal het onthouden ;)

Fijn dat jullie een paar lekkere dagen hebben gehad!

O ja en de Mim Pi blauwe bollenjurk bij dat meisje: eigenlijk moet je daar doorheen kijken. Mijn dochter heeft 'm ook en hij is erg leuk als je hem in de juiste maat hebt hoor ;)

11. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk! Hier is dat rokje (in het blauw) ook favoriet!

12. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    volgens een vrouw die ik gesproken heb die daar altijd heeft gewerkt
    aankomende week

13. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Supermooie kast OTM, en wat liggen die meiden en toch weer schattig bij!

14. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat eigen bed is herkenbaar, ben weer lekker thuis bij mn boxspring van 2 meter bij 2.20 ipv een klein hard tweepersoonsbedje :p

15. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    agh daar ga jij je toch niets van aantrekken.....

en dat ie te groot was en niet mooi zat is diep triest
    maar dat het meisje vies was van het zand vind ik wel normaal hoor!
    amy-lynn heeft deze vakantie weekend 9 sets smerig gemaakt
    tja op het laatst vond ik het wel prima hoor!:D

16. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow, respect voor je enorme reactie!

hierbij dan maar de mijne :) ik weet niet alles meer mag zag mooie vinginos (baal nu extra dat ik niet in roermond ben geweest), leuke pre-sale kortingen (ik ga me er ook eens in verdiepen) en hopelijk krijgen jullie de kortingen ook echt!
    En Wonderteam fijn dat Faytje weer opgeknapt is!

17. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vooral die beebielove erg leuk, maar hier al te klein ben ik bang....(heb hem wel eens in mijn mandje gehad)

18. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    mariomama, dat valt wel mee denk ik. ik heb de 86 en er is ook nog een 92

19. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mmmh sterkte met je vader!

Enne, die blauwe halter heb ik (nog) niet, ik heb wel de rode stip halterjurk van vorig jaar! Maar zo zonde als je kinderen veul te grote dingen aantrekt! Moet ze er 3 jaar mee doen ofzo?

20. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    over afknappers gesproken......

hier heeft een meisje woensdag een prinsessenspeeljurk aangekregen en die had ze vanmiddag nog steeds aan
    elke dag heb ik haar in hetzelfde speeljurk gezien
    en ik was niet de enigste die daar naar keek.
    savonds werd ze de tent ingetrokken en volgens mij heeft ze alleen het zwembadwater gezien maar geen douche of wat dan ook

Deel Deze Pagina