Ik heb van Ninni vi ook nog een set gekocht. Antraciet rokje en grijs shirt! Staat zo leuk bij andere kinderen en ben overstag gegaan.
Ik heb het boek een beetje verwaarloosd deze week Dan werkt het dus niet meer nee... @miekje: oh leuk ben heel benieuwd als ze het aanheeft! Echt iets voor S.
Wonderteam, succes morgen... Zal wel even wennen zijn voor jullie allebei Miekje, leuk leuk... Al zal het wel even duren voordat het pakketje van B&L hier binnen is. Wil het jurkje combineren met rose en ze hebben zulke leuke rolsjaaltjes van B&L, maar die in het rose waren op en komen pas over 3 weken binnen. Dus heb ik gevraagd of het pakket dan pas opgestuurd kan worden. Lynn, ik zeg: gooi alle remmen maar eens los. Je hebt al weken rustig aan gedaan en aangezien je jezelf momenteel niet met eten mag belonen (respect 10 kg eraf!!), dan maar even lekker shoppen voor je knappe meisje! OTM, heerlijke meiden! Hier sinds een dag of 4 ook een doorslaper (22-6) hoop dat het zo blijft. Miekje, wel even showen hoor! Diddl, thanx voor tip! Tulip, wist jij je site nog?
@ Lynn, ja valt heel smal en klein. Maat 98/104 past hier. Rokje zitten bij kleine meisjes ook goed! Vind het grijze setje wel wat voor jou...
Hebben jullie ook al ruzie met je dochters over kleding? Ik dus elke morgen. Broeken wil ze niet aan. Gelijk legging! Vervolgens roze. Ze wil dan helemaal in het roze kleine zuurstok! Vandaag krijsen, omdat het blauw was.. Dit is elke dag al strijd.. Hem vind het best vervelend. Ze heeft ook echt al een lievelingsjurk! Roze met ketting van mexx. Die plukt ze dus ook echt al uit de wasmand als ze hem ziet.
otzm: Echt zo schattig die foto's!! Ik vind het eerste jurkje ook het leukst. Product Detail | H&M NL Deze vind ik er ook erg leuk voor dopen, mijn dochters hadden ook zoiets aan. Wel wit maar geen echte doopjurk! Ze had er ook een witte bolero op en een kanten mutsje, te erg gewoon. Hier hadden ze deze sokjes van h&m erbij aan verkopen ze al jaren. Product Detail | H&M NL
Wel gehad hier ook grote voorkeur voor paars en roze. Ik leg het 's avonds klaar en dan zeg ik ter loops zo je kleren voor morgen liggen er al. Dat gaat prima tegenwoordig, soms moppert ze nog wel van ik wil die roze rok aan bijv. Als ze dat niet pikt misschien uit 2 setjes laten kiezen??
@Miekje: nee geen ruzie hier maar ik moet wel zeggen dat ze overdags het liefst alles elke keer uittrekt en in luier en hemd rondbanjert...maar ja dat is al heel lang zo. Je kan ook dit doen: twee setjes klaarleggen en dan haar laten kiezen uit 1 van de setjes.Zo mag ze toch een beetje zelf uitmaken, maar hou jij de regie hoe het setje eruit ziet. En dan doe je de ene dag een setje roze ertussen en de andere dag gewoon niet.
madeliefke, nee kan het niet meer terug vinden, ik blijf nog ff nadenken. miekje, nee op zich is ze heel makkelijk qua kleding. Ze heeft ook practisch alleen maar rokjes en jurkjes. Ze heeft deze winter 1 broek een donkere skinny. Ze wil wel vaak zelf kiezen, dus ik laat haar een onder of bovenstuk kiezen en ik combineer het dan vervolgens. Zo heeft ze wel het idee dat ze mocht kiezen en ze loopt niet voor gek.
@ Mirell & Leoschepje; goed bezig met Evi @ Lekkage; het is door de buitenkraan gekomen, die gaat in de voorraadkast naar buiten. Idd flink balen, morgen de verzekering even bellen. @ OTM; ik vind de eerste mooier voo de doop. ohhh vind de echte doopjurk ook mooi van je (toen) jongste Je hebt toestemming voor extra "vervuiling" @ wonderteam, djw, ik vond het ook een leuke prijs. Kon de helft ook nog met airmiles betalen. Ideaal dus! Succes morgen, is idd even slikken, weer een fase afgesloten. @ Miekje; setjes maken waar ze uit mag kiezen, zij het idee dat ze beslist en jij je keuze kunnen maken, werkte hier perfect.
Dit doe ik dus al, maar dan begint ze nog te gillen,want ze wil de complete regie! Dat vooraf klaar eggen werkt al niet meer mevrouw staat eerder bij haar kast dan ik. Ze zorgt wel dat ze erbij is. Zo slim is ze nog wel... Pittig typetje hier hoor! Maak je niet zomaar iets wijs.
Als je haar dan bijv de rok/broek/jurk laat kiezen dan kies jij wat erbij hoort. Dan voorkom je een zuurstokje
Dat is juist wanneer de strijd losbarst. Ik probeer om de dag met haar keuze mee te gaan! Dan zeg ik soms vooraf aandraag geen roze,alleen je hemd en onderbroek, dat neemt ze eerder zeg maar! Mijn partner was vanmorgen zelfs kwaad.. Ze gilde als een speenvarkentje..
Dank jullie voor de toestemming om legaal te spammen haha. Ik denk idd dat het het 1e jurkje gaat worden. Die van de H&m is ook wel mooi, maar ik houd niet zo van dat "vitrage" achtige stofje haha . (oeps, nog een jeugdtrauma geloof ik haha) @wonderteam, succes morgen! Hopelijk vind jij het spannender dan Mason zelf (hoop ik voor hem). @miekje, hier hetzelfde drama... J. wil geen spijkerbroek aan! Maarja bij de gastouder op de boerderij... je snapt het al, ik wil dr echt geen mooie legging aantrekken. Alhoewel dan ben ik wel zo door mijn voorraad van 25 leggings heen haha! Hier heeft ze gewoon dikke vette pech! Ik bepaal punt uit. Shirt mag ze kiezen tussen 2. Vlechtje of staartjes wil ze ook niet, knipje wel. Maar als ik een vlecht maak en ze zegt weer eens: weetje mama, datte wil ik niet. Reageer ik niet eens meer op..Of ik zeg: schat dat moet even, anders groeit je haar in je ogen hahaha wordt soms zo moe van die opstandige meid! Pff en C. begint ook al... Maar goed dat ik geen tijd heb om erover na te denken haha.