Oke dank je! Ik zat online te kijken en kwam dit jurkje tegen: DIDI | Tunieken - Mandela Allover Vond het wel leuk. Normaal heb ik maat 36/s. Nu dus maar xs doen denk je?
leuk jakkie! ik heb de versie van vorig jaar nog hangen. past nog niet (valt toch wel erg groot). en zonde van je just small jakkies! wat is er stuk aan? hier net de havaianas gehaald, toch ook maar maatje groter meegenomen, ze leken iets kleiner dan converse maat 22.. en durf dan niet te gokken! nouja, anders heb ik ze al voor volgend jaar de all stars waren ook in de aanbieding, dus gelijk daar maar een maatje groter van gescoord. Donkergrijs half hoog modelletje.
leuk jurkje Jo! Lynn ook lekker voor jezef geshopt. voor mij komen als het goed is vandaag nog twee jurkjes binnen. even passen dan. MMv2M leuk geshopt! Jingles ook leuk! hummbee heeft wel lekker veel en prijst goed af! ik haal even niks bij kixx. erg netjes van mij he?! ga niet teveel vooruit shoppen denk ik. heb al lerg veel voor najaar en volgende zomer is nog zo ver weg! misschien in de echte sale als er nog leuke dingen zijn.
mijn shopsels: Hardroze tricot bolero vestje van Feetje met wit bolletjes motiefje | Kixx Online kinderkleding & babykleding Schattig bolerovestje van Feetje in grijze alloverprint | Kixx Online kinderkleding & babykleding Grappig tricot rokje van Feetje in diverse vrolijke dessins | Kixx Online kinderkleding & babykleding Schattig tricot rokje van Feetje | Kixx Online kinderkleding & babykleding
@ didi; geweldig leuk spul; kocht er vroeger ook vaak....toen ik slanker was. @ kixx; ook niets geshopt, ook niets leuks gezien @ sale; lijkt hier wel sale, mn mail en telefoon doen goed hun werk, lekker druk! @ weer; hele dagen buiten en weinig bezig met fun pc en shoppen @ jullie aankopen; leuk geshopt, zie leuke dingen voorbij komen! @ sporten; ook hier een lichaam wat daar niet aan mee wil werken, houd het wel bij wandelen.
@ mimpi jurk; de cheerleader halterjurk vandaag binnen gekregen, ik vind het goed vallen behalve de rug is ietsie te ruim( 1 cm ofzo ) Weet niet meer wie er naar vroeg
me! ben blij t niet te doen dan. dan heeft ze 110 nodig next year. Dit jaar is de diva voorzien. Kom even buurten meiden maar ben moe
wonderteam, het grijze vind ik minder maar het rood wit blauw super natuurlijk. hier foto van mijn shopsels van jijwel: kijken of ik er nog een (nearly black) bomba legging bij kan scoren met veul korting
Zo, hier vanavond even een triathlon gemaakt, fietsen naar zwembad, aquazumba en weer terug (7 km). Ben op! Halterjurk is binnen, vind hem een beetje scheef genaaid Morgen even passen
Wow leuk geshopt allemaal, wat ik van feetje heb gezien erg leuk!! mijn jongste zit nog in 68 meeste gaat vanaf 74 helaas.. Geke leuke set!! Hier de bestelling van hummbee binnen leuk om te zien, ga morgen ff passen, paars geblokt noppies jurkje met bijpassende paarse legging en nog 2 noppies leggings lichtroze en hardroze. ga nu ff bij kixx kijken..
sorry meiden even niet veel meegelezen. We zitten ff met ons hoofd ergens anders. Gebleken is dat man verminderd vruchtbaar is en hebben dinsdag een gesprek met de HA.
@jo79: grappig, mijn zoon had ook sportdag vandaag op school. Leuke jurk heb je gekocht. Zoiets zou ik zelf ook kopen als ik slanker was. Ik zag een hele leuke feetje bestelling voorbij komen, ik vond Jubel (opvolger) deze zomer niet zoveel aan. Feetje had mijn dochter ook een aantal blousjes van, echt super mooi. @geke: lekker geshopt. @mariomama: goed bezig geweest. Na een dag hard werken lag mijn kktk- bestelling op tafel. SLC, die jurk is echt de moeite waard. Heb een een 110/116 besteld, maar ik vind hem niet groot vallen. Die gaat mijn dochter volgend jaar echt wel passen. Het rode vestje erbij is ook superleuk en uit dezelfde lijn.