miekje, dan maar even een paar dagen streng zijn. Duidelijk maken dat als zij steeds een strijd maakt, ze helemaal niet meer mag kiezen. je legt s avonds iets klaar en dat trekt ze s ochtends aan punt. Desnoods doe je de kast dicht ofzo. Wanneer ze zich een paar dagen netjes laat aankleden mag ze weer mee kiezen.
lastig miekje. Emma mag van mij bijna elke dag kiezen. En ze kiest steeds iets anders. Maar ze kiest wel de dingen die ik ook mooi vind. Ze wil nooit een broek aan, liefst jurken altijd. Meestal zeg ik wel van te voren: maar het is wel koud dus geen zomerjurk! En als ze die dan kiest zeg ik dat dat niet kan. En bijv vanmorgen zeg ik: opa is jarig dus dan moet je maar een extra mooie jurk uitzoeken. En ze koos dr s&d le chic jurk dus dat vond ik goed. Ik had ook 3 jurken die als verjaardagsjurk konden dienen. Ze heeft ze alle 3 gepast en toen gekozen welke ze voor dr verjaardag wilde bewaren. Dus nu is het steeds : oooh mama deze is mooi, maar die is voor mijn verjaardag he! Gelukkig geen strijd hier. Zou ook niet weten hoe je het zou moeten oplossen...
Ik heb de bontjes van R te koop gezet in album, volgend winter passen ze dr niet meer. Interesse? Graag via pb
Miekje, lastig hoor... Hier geen herkenning. Puck vind alles (nog!) prima. Ik denk dat je zoals Tulip zegt misschien een paar dagen even heel duidelijk moet zijn dat jij bepaald wat er aangetrokken wordt en dat ze bijvoorbeeld 1 dag haar outfit zelf mag samenstellen (een binnenblijfdagje dus )
dit ga ik proberen! vanmorgen KDV en toen was de kleding geen strijd. Maar dat het te vroeg was en mevrouw wilde slapen. Ze zit denk ik gewoon in een fase!!
Het is toch niet te geloven hoe agressief mensen tegenwoordig zijn Wat zullen jullie ontzettend geschrokken zijn! Sterkte ermee meid
Suc6 miekje. Hier dan geen strijd over kleding, maar weet heel goed hoe dwars peutermeisjes kunnen zijn. Hier is tegenwoordig het antwoord:" maar ik ben al bijna 4 hoor!!" Tsss alsof ze dan ineens alles mag
hahah Tulip! Hier wel strijd over andere dingen (zoals luisteren als mama nee zegt) Bij mij krijgt ze 2 waarschuwingen derde keer is een minuut bij de deur staan dan daarna bespreek ik kort met haar of ze nu wel goed gaat luisteren. Meestal wel en dan mag ze weer spelen. Soms zegt ze nee, en dan moet ze weer bij de deur staan. savonds met uitkleden doet ze ook weleens heel vervelend, ik heb haar weleens helemaal naakt in d'r bed gezet, omdat ze niet wilde luisteren. Nou na een halve minuut huilen en dan wil ze wel weer luisteren met uitkleden... Nu helpt het vaak als ik dreig met geen verhaaltje lezen. Want als ze geen pyjama aanheeft kunnen we geen boekje lezen. dat snapt ze nu wel dus dan werkt ze wel mee.
Ik heb iets (voor mij) heel gewaagds besteld: dit gele jurkje! Maar ik denk dat danique geel best kan hebben eerlijk gezegd....dus ben benieuwd hoe het staat, anders gaat ie terug...
Lunn, die heb ik hier ook voor Evi, welke maat heb je gedaan, hij valt wat ruim, Hier 98/104 net als de wikkeljurkjes maar is nog wat aan de grote kant.