Mariomama, ik heb haar vandaag een luierbroekje over haar luiertje aangedaan. Ze had het jurkje van Kixx aan, is een soort haltermodel, en vond de romper er lelijk onder. Luier is prima blijven zitten. Ik vind de rompertjes van de Hema ook fijn, maar wilde een paar 'sierrompertjes' voor op Curacao, dat ze alleen maar een rompertje aanhoeft. Heb nu een blauwe met witte stipjes, roze met bloempjes en een stapel hardroze en witte spaghettirompers meegenomen. Lynn, ik ga het jurkje zeker aandoen als het iets minder warm is. Heb er al zin in, het is echt een gaaf kleurtje! Miekje, wat voor shirtje is het? Bloempje, altijd fijn een code. Was net extreme couponing aan het kijken, wooowwww! Geweldig haha.
ja mooi kleurtje he? Ik heb het jurkje ook al binnen, en heb er bijpassende speldjes bij laten maken in roze/grijs. Heb voor mijn andere B&L jurkjes ook allemaal bijpassende speldjes!
Wat gaaf! Foto??? Ik ben benieuwd. Ik wil nog wel een groen jurkje, staat haar ook wel leuk denk ik. Maar wacht nog even, heb nu weer zoveel gekocht, dat mn man het echt niet meer leuk vind haha. Nu eerst maar haar verjaardag, denk zomaar dat ze genoeg verwend gaat worden! Ik heb trouwens een foto van de uitnodiging in mn album gezet.
Misschien nog een tip voor mensen die speldjes nodig hebben. Op www.hippeknipjes.nl is het deze week 4 halen 3 betalen met de code: FEESTMAAND
Ik zag he, leuke foto zeg!! Ik zal van het weekend foto's van de speldjes maken als ik ze binnen heb, ze hebben ze weer speciaal voor mij gemaakt!
ben dus niet de enige! Cool, heb de shoesme's al gevonden, bijna 50% afgeprijsd! dat kan ik dan weer niet laten liggen... twijfel alleen tussen blauw en rood... http://ziengs.imageserve.nl/large_image/025005.jpg http://www.dungelmann-schoenen.nl/now/c_images/external/540.90.2110-1.jpg nachtje over slapen...
Ben benieuwd! Ik vond het trouwens ook geen pan, die romper eronder, had mn (stief)schoonmoeder gedaan. Wilde niet meteen commentaar leveren haha. Ze heeft trouwens wel een vlek in het jurkje gemaakt, lijkt iets van olie ofzo. Gaat er niet uit in de was Madeliefke, ik ga eventjes kijken. Heb vandaag een stapel haarbandjes gekocht, maar knipjes kunnen er ook altijd nog wel bij!
o ja, ik heb vanochtend trouwens ook nog wat geshopt. Replay sandaaltjes voor de kleine meid!! Zijn in haar maat besteld, want die waren niet voorradig.
Hier niet shopmoe haha, heb aardig wat dingen besteld de laatste paar dagen: Setje van Doerak voor mijn jongste dochter: Bekijk bijlage 247788 Bekijk bijlage 247789
Cheerleader jurkje van Mim Pi ook voor de jongste. Oudste heeft 'm ook maar de jongste wilde hem ook zo graag (mag ik die jurk voor mijn verjaardag vragen mama ) dat ik hem maar gekocht heb Bekijk bijlage 247791 En nog S&D le Chic jurkje voor de jongste Bekijk bijlage 247790
En dan nog een halterjurkje van C&O voor de jongste en een rokje van C&O voor de oudste. Kunnen ze weer een beetje gematched worden Bekijk bijlage 247792 Rokje kon ik geen plaatje van neerzetten, maar het is deze: Chaos and Order rok (F84-S12/linde/pink) | Kixx Online kinderkleding & babykleding
Voor de oudste heb ik verder nog een shirtje en legging van C&O gekocht om bij een setje te matchen en nog een Mim Pi shirt voor onder een setje. Voor haar heb ik nog een jurk van Mim Pi en nog 1 van C&O op het oog, maar daar wacht ik nog even mee. Eerst maar eens even alle kleding dragen nu Ik ga morgen even verder bijlezen en reageren, ga zo mijn bed opzoeken.
@zo79: lekker op dreef, leuke setjes en jurkjes! @Hier gaat morgen het nieuwe cleasens badpakje aan, nieuwe badje in de tuin opzetten en allemaal nieuw badspeelgoed erbij en genieten maar!
E heeft de afgelopen tijd wat nieuwe schoenen gekregen (havaianas en brakkies - had ik al staan maar nu pas uit de kast - en bergsteintjes ). Nu vroeg K of hij ook nieuwe schoenen mocht. Ook omdat hij vandeweek een randje van zijn teva's had geschuurd met loopfietsen, ik zij dat hij niet zo moest slepen met zijn sandalen om te remmen, en nu was hij verdrietig dat ze 'kapot' waren. Dus ga morgen denk ik in elk geval een rondje dorp voor leuke teenslippers ofzo en wil nog echte schoenen scoren in de uitverkoop. Zo, leuk geshopt! Heb dat doerak setje maar dan de jurkversie wel eens in mandje gehad. Hier niet echt iets speciaals op het oog maar als er goede sale komt sla ik wel wat in...