Shop-a-holic topic deel 9

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lynn77, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik heb nog steeds geen vlekken van de zonnebrandcreme... dus denk dat die hema wel ok is...

slc heel erg leuk!

ik was gisteren is barcelona bij desigual. Zat nog te twijfelen over wat dingen voor mezelf... maar ja ik wil nog afvallen... volgend jaar ga ik los.

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    wow die is ook leuk!

3. tulip

tulip Niet meer actief

goed bezig lynn, ook voor jezelf shoppen!! Dat voornemen had ik dus van de week ook, maar nu wacht ik nog maar even;)

4. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

ben hier tots op me meisje. Ze gaat zindelijk worden. Al dik een jaar last van obstipatie. En nu 2x osteopaat geweest en ze poepte gewoon op t potje. En niet te zunig ook. Wowowow straks geld over ipv luiers kopen.

5. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    zeker, beiden. moest van jullie :D

6. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Tuuuuuurlijk, geef ons maar de schuld ;):D

7. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

Tulip dit meen je niet?!?!?!!!! ben je zwanger???!!!!! WOWW ik krijg gewoon de rillingen. Te gek!! hoe lang zal t al zijn?

8. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL

:p

....

9. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    thanks voor de reacties op mijn aankopen :)

@mariomama, hihi wat schattig dat je zoontje ook nieuwe schoenen wil :)

@mirell, o ja, jij had het Doerak setje ook he? Vind 'm echt leuk, hoop dat het goed zit. Heb maat 98-98 genomen omdat madame is afgevallen en nu nog een schamele 12,6 kilo weegt bij 97 cm :cool: Voor de breedte durfde ik dus geen 104 te nemen.

@sweetbel, klinkt leuk die knipjes!

@madeliefke, zal morgen even een foto maken, dan krijgen ze allebei het nieuwe C&O setje aan. Ik heb het al even gepast en ik vind het echt super staan! Veel plezier met bbq'en

@DJMomo, leuke schoenen!

@lynn, leuk geshopt voor jezelf!

@wonderteam, wat fijn dat je vader naar huis mag, super!

@sweetlake, ook leuk geshopt voor jezelf! Goed van je meisje dat ze zindelijk aan het worden is, het is echt fijn zonder luiers ;)

@debby, bij mijn komen de zonnebrandvlekken in witte kleding pas na het wassen..

@hier, heb ik een apart (openbaar) album aangemaakt met kleding die ik te koop heb. Maat 86 tot en met 128, merken Bakkaboe, Persival, Jottum, Barbara Farber, Pom Pom, Bengh, Billy en Lilly, Mexx, Vingino, Retour, Noppies etc. Mocht iemand ergens interesse in hebben, let me know ;)

10. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
  11. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Haha ja moest van mij! Leuk dat je ze allebei hebt, ze zijn echt stoer!

12. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben net in het dorp geweest (voor bbq boodschappen net als half nederland...) en even voor slippers gekeken. K niet meegenomen want ik verwachtte al een hoog cars-gehalte (bij Van haren) en inderdaad dus dat hoeft hij niet te zien ;)
    Maar ook bij nelson en de sportzaak niks leuks meer in zijn maat.
    Ga vanavond of morgen wel even googlen op ipanama's ofzo.

Wel een leuk hemdje voor hem meegenomen bij Tom Tailor en een nieuwe badcape. Hij droeg de laatste keer Ellinores cape omdat die groter is maar die is nogal roze ;) hij had een nijntje cape maar die werd erg kort. Dus heeft hij straks toch wat nieuws ;)

Zelf ook nog een jurkje gepast bij Tom Tailor, maar was te groot (L), dus ik zoek hem wel online als er korting is :)

Verder is een grote doos van Hummbee binnen, heb er even naar gekeken maar moet alles even passen, komt nog wel een keer van t weekend!

13. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb die gestreepte bolero ook maar gelijk besteld, met korte mouwtjes (didi)

en mijn speldjes zijn binnen, zo leuk!

14. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb de gekleurde en de blauw met stipjes speciaal voor de B&L jurkjes en setjes laten maken:

15. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Oooh, Lynn die zijn super! Welke site?

16. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Mario, haha, wij gaan zo ook BBQ boodschappen doen.

17. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Staartjes en strikjes, ik email ze altijd en dan vraag ik of ze het voor mij willen maken in de kleuren die ik uitkies, en dat doen ze altijd met super nette service! Kreeg er een gratis prachtige witte diadeem bij vandaag!
    Dit zijn de peuterspeldjes, voorheen had ik dezelfde in babyspeldjes maar die zijn wat kleiner. Je kun ook deze foto's van mij even in je eigen afbeeldingen opslaan en dan met de email meesturen als je een bepaald soort speldje hetzelfde zou willen, geef er maar bij door dat je dan via mij hebt gehoord van het maken op bestelling. Ik heet trouwens Sanderijn bij hun :D (mijn echte naam)

18. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Lynn, dat ga ik doen vanavond. Vind het echt supergaaf! Ik zag D. Ook bij de modelletjes staan, leuk!

19. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    Lynn wat goed van je zeg!!
    en superleuk dat je nu jezelf eens even in het nieuw steekt
    dat zijn wij vrouwen/moeders meer dan waard

20. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @mirell: dankjewel! Ja je hebt helemaal gelijk! En ik voel me er gelijk een stuk beter doordat ik er zelf ook weer leuk uitzie!

Deel Deze Pagina