Morel, leuke sandaaltjes. Ik heb ook rode schoentjes voor mn moppie, lekker pittig. Otm, heerlijke meiden weer! Dj, komt vast goed!
@allemaal bedankt voor jullie leuke reacties. Ben ook erg trots op mijn meisjes! @mirell, leuke sandaaltjes! C. heeft ook sandaaltjes van kipling aan op de foto (zilver met vlinders, van J, van vorig jaar maar die heeft ze niet gedragen ivm de baggerzomer). Toen het beter weer werd, waren ze te klein. Ach er groeit er hier altijd wel eentje in haha. Maar vind deze rode ook erg leuk! @mariomama, jurkje jubel komt bij Kevin& Jasmijn vandaan (inveenendaal) maar bij Kixx verkopen ze hem ook! Kleertjes zijn niet helemaal mijn smaak (maar me ook nog nooit verdiept in jongenskleding haha, dus aan mij heb je niks) @Miekje, hoe gaat het met jullie verbouwing? Jammer dat je niet kunt shoppen. Maar dan kun je er weer extra ven genieten als het wel kan haha. @hier verbaas ik mij erover dat er in sommige winkels nog bijna geen kroting wordt gegeven! Maximaal 10% of 20% vind ik echt veel te weinig. Was ook super rustig in die winkels. Zouden die niet om zich heen kijken wat anderen doen ofzo? Vind dat zo apart! Ben bijna geneigd om te zeggen: ik weet niet hoor, maar dit kun je online al met minimaal 30 bijna 40 % korting kopen! Zijn jullie ook al benieuwd naar de wintercollecties hihi. Ik vind wintershoppen zo lastig! En ben benieuwd of er al collecties op internet staan zodat ik mij vast een beetje kan oriënteren . Ach je moet wat als je zuinig aan moet doen!
@otm: online zijn ze altijd veel sneller met hoge korting dan in de stenen winkels, is mij ook al vaker opgevallen. Ik heb voor de winter al een hele doos vol, ik vind wintershoppen juist makkelijker, dat is meer 'mijn ding' omdat ik veel van donkerblauw, antraciet, creme wit, grijs enzo houd. En omdat ik van laagjes houd (blousje en vestje overelkaar en zo) Ik vind zomershoppen juist veel moeilijker. Ik vind het vaak zo saai als ze alleen maar 1 jurkje aan hebben...ik wil altijd combineren met vestjes enzo en ik vind het heel lastig om leuke kleding te vinden die niet wit is (wil geen wit meer kopen voor de zomer, of althans zo weinig mogelijk) en ik weet dan nooit zo goed welke kleur ik dan wel kan kopen. Dan wordt het steeds weer blauw. Maar deze zomer door B&L is er toch geel en aqua blauw bijgekomen! @ik ben uitgeshopt ladies, voor mezelf en voor D. Eind juli op vakantie en wil mijn geld even bewaren voor als we weg zijn, ik wil lekker uit eten en dat soort dingen en dat kost ook wat! En D. moet nog steeds een groot bed hebben.
@madeliefke, ja C is echt een heel klein meisje hihi. Donderdag meot ik met mijn 2 grote meiden naar het CB, dus ben benieuwd! Ik denk dat ze rond de 86 cm is. En J rond 100 cm. Afgelopen week ook met F & N geweest. 5675 en 5674 gram haha. Maar 1 gram verschil! En 58 en 57 cm! Dus doen het super. Kinderarts was dik tevreden (smorgens), smiddags moest ik naar het CB, zegt die arts daaro. ja ze zitten wel op de -1 lijn, maar ik ben wel tevreden. Ik zeg: corrigeren jullie niet? Nee dat doen ze niet, noujazeg! Ze zijn 6,5 week te vroeg geboren met maar 1800 gram! Kun je ze tochniet vergelijken met 40 wk en 7 pond baby's.... Sommige mensen grrrrr. Dus ik zeg: ach ik ben vanmorgen bij de kinderarts geweest, en die was dik tevreden. Duurde even voor het kwartje viel haha, maar ze voelde hem wel! Muts.
@otm: je hebt prachtige dochters! Trek je niets aan van het cb! Hier ook erg vervelende opmerkingen gehad van notabene een arts!! J werd trouwens wel gecorrigeerd, vreemd dat ze daar dus niet 1 lijn in hebben...
Otm, de gezondheid straalt ervan af hoor! Ik neem het cb met een korreltje zout. Lynn, ik ben ook klaar denk ik. Zie ook niets meer wat ik wil hebben. Nu maar sparen voor Curacao! Waar gaan jullie heen?
ooooh, mariomama, die zwemshort is cooooooool. Sja, wij zwemmen elke week, en de maat komt vanzelf aan de beurt, denk ik dan!
@CB, daar trek ik mij idd al niks meer van aan. We hadden een hele fijne wijkverpleegkundige maar ide is er sinds deze maand mee opgehouden. Erg jammer. Zij heeft mij geleerd naar mijn eigen kind te kijken! Qua gewicht en ontwikkeling. en dat heeft mij sterk gemaakt. Misschien weten sommige van jullie nog van de zware tijd met C. (KISS, Reflux, KMA , huilbaby dus). Zij is toen ook wekelijks bij ons over de vloer geweest voor beetje extra ondersteunig (en bevestiging voor mij), icm baby-ouder project. Heb dus echt wel een fijne band met haar. Nu zij weg is, heb ik ook wel het idee: dit zijn nr 3 en 4 wij redden het wel! Ik kom er voor de prikjes, wegen en meten en voor de rest= ene-oor-in-andere-oor-uit haha. Maar de kinderarts zei zelfs: nou ze zijn in verhouding (lengte en gewicht) lekker aan de maat, dus voeding hoeft niet verhoogt (tenzij ze niet meer genoeg hebben aan 160 cc natuurlijk). Maar hier nog geen flessen van 200cc.
Wow curacao! Wat gaaf, zou ik ook ooit nog wel eens heen willen! (maar durf niet meer te vliegen, zijn 7 jaar geleden een keer nar Turkije geweest, en ik was 2 dagen helemaal de weg kwijt, zo beroerd van het vliegen!)
Otm, we hebben er echt zin in, heerlijk 15 dagen niks doen! Wat naar dat je zo de weg kwijt raakt van vliegen..
ach wat lief zeg!! Ik vermoed een week of 4, aangezien de test vorige week nog negatief was, maar vind de test wel donker voor die termijn... otm, wat een lekker moppies!! En wat de KA ervan vindt lijkt mij toch het belangrijkste?? bedankt voor je reactie!! mirell, o echte amy lynn kleur, heel erg leuk!! lynn, leuk al die speldjes, is dat duur om te laten maken??? sweetbel, o lekker zeg curacao
Tulip geweldig nieuws!! gefeliciteerd!! Leuke jurk lynn.. Mariomama ik heb van die leuke onderbroekjes met roeseltjes op de billen.. Zo79 lekker geshopt leuke en bekende dingen voorbij zien komen. Wonderteam fijn dat het weer beter gaat met je vader.. Lynn leuke dingen voor jezelf geshopt knipjes ook erg leuk dj momo gave schoenen.. Dit is de derde keer dat ik het typ, pc heeft kuren dus sorry als ik niet meer op iedereen gereageerd heb..
Mooi dat setje van jubel, en de twins ook weer super, wat zijn ze groot geworden.. CB hebben ze altijd wat te zeuren, romy was altijd te dik, en nu met nina zitten ze te zeuren dat ze te mager is.. dus ja Mirell leuk die rode sandalen.. Sweetbel heerlijk naar curacao.. Vandaag ook nog wat dingen geshopt, topjes voor romy in donkerblauw, groen, wit en 2 fushia.. Met nog een roeselrokje van persival en een halterjurk van persival donkerblauw met bloemen. En nog teenslippertjes. Voor de jongste een paar neiuwe spagettierompers van de hema. En nog een shirtje..
Thanks allemaal meiden! @knipjes: nee hoor als ik op verzoek speldjes laat maken betaal ik dezelfde prijs als de speldjes die op de website staan. 10 setjes heb ik nu 27,50 voor betaald. @sweetbel: lekker op vakatie! Wij gaan 'maar' naar Limburg, een huisje bij Landal. Maar ik vind het prima, weg=weg en ik ben niet zo'n reiziger en voor D. maakt het niet uit of we nu op vakantie in Ned zijn of ver weg... @otm: hier ook kiss, reflux, kma en ik heb nooit echt advies van cb gehad/opgevolgd. Ik kom daar enkel omdat het moet voor het wegen en meten, maar zelfs dat wegen en meten hoefde van mij niet, zeker niet toen ze baby was want aan/uitkleden werd ze hysterisch van. Ik heb altijd het gevoel gehad dat ik als moeder zelf zie dat mijn kindje goed groeit en goed eet, ik het prima vind. Wat zijn getallen dan? Niks.