herkenbaar! Dat verhaaltje lezen doet het ook goed. Bij ons moe ze ook op de gang als ze stout is, maar tegenwoordig loopt ze er zelf al naar toe!! hmm. Laatst hadden we gezegd, misschien moeten we de dokter vragen of hij olifantenoren voor jou heeft. Kan je beter luisteren. Met als gevolg toen ze naar de dokter moest, dat het drama was. Dus daar moeten we nu ook voorzichtig mee zijn. Ze zit momenteel ook in de fase, dat ze dingen eng vind. zwieber niet stelen, roept ze de hele dag. De leeuw mag mij niet opeten. Zo zielig...
@ lynn, zeker gewaagd voor jou vind het wel leuk!! grijze bolero erover.. Het model jurk is ook wel echt voor danique. S staat dit model ook het mooist.
@miekje: ja moeilijk zijn die fases dan he? Maar het belangrijkste is consequent blijven. Stippel een duidelijk plan uit hoe je het wil aanpakken met aankleden. Misschien helpt het om haar in zo'n boze bui dan maar in d'r nakie beneden neer te zetten en haar daarna uit te leggen dat ze bijv. 1 kledingstuk mag kiezen en de rest kiest mama. En dat ze anders dus in d'r nakie moet rondlopen? Misschien 'schrikt' ze daar even van en dat het helpt? Maar het zal altijd eventjes strijd leveren, maar doe je elke dag hetzelfde, dan geeft ze uiteindelijk wel op...
@miekje: dankje! @mamatobe: ja misschien wel, maar hoe zit het met de lengte van 86/92, dat is hier nml. weer te kort...pff lastig zeg...
Ik heb KIXX gebeld (jurkje bengh) en zij zei dat ze nog nooit de klacht had gehad dat het krimpt in de was...
Mag ik even reclame maken voor mijn topic Ik heb een soortgelijke club aangemaakt, maar dan voor de kleding van de mama's "nog meer fashionista's". Dus als er ook shop a holics zijn die graag voor zichzelf shoppen en mee willen kletsen over hun outfits, sluit dan aan Thx.
Nou het was even slikken vanmorgen, maar Mason zit op school. Van beide kanten zonder tranen gegaan en ik ga hem zo weer ophalen. Ben benieuwd hoe het was @ otm, wat een leuke foto van jullie zo zeg!! foto van de kindjes ook erg mooi! @miekje, dat klinkt als een meisje, die idd heel goed weet wat ze wil. @lynn, ik denk dat het gele haar erg goed zal staan. Doet Kixx er verder helemaal niks mee?
Hier hebben ze woensdagavond 25% korting op alle kleding van bakkaboe/persival etc. Ik denk dat ik zeker even ga kijken
Hmmmm tot 3 tellen heeft hier lang gewerkt net als max 2 waarschuwingen. Tot ze zelf kon tellen, ze ging dus door tm 2 en stoptte dan, de slimmerik Nu dus nog 1 waarschuwing en dan de opgelegde straf uitvoeren. Ligt eraan wat ze heeft gedaan de ene keer op dr bankje en de andere keer naar boven, meld ik dr bij in de waarschuwing.
jawel, ik mag hem terug sturen en dan gaan ze kijken of ie dus echt gekrompen is en dan hoor ik wat de bedoeling is....geen idee wat maar hoop wel mijn geld terug anders sturen ze hem maar terug en verkoop ik hem zelf wel weer...
Dat is idd gewaagd, maar denk dat je gelijk hebt qua kleur. R heeft zo'n kleur vestje, was ook buiten mijn comfortzone
Is dat een ketenwinkel of niet? Ze krijgen hier ook nog een kortingsavond voor vvippers maar heb nog niets gehoord.
ik doe dat ook wel tot 3 tellen en mevrouw hier wacht ook tot ik bijna bij 3 ben en gaat dan pas doen wat ik vraag tellen kan ze ook al, tot 10...pffff