Shop-a-holic topic deel 9

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lynn77, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou Lynn jij hebt nog zilveren staan geloof ik :D

2. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wel een beetje herkenbaar hoor.....
    We zijn een paar maanden geleden in de efteling geweest met een kaartjesactie en dat was erg leuk maar van mijn man hoeft het dus niet zo.
    Nu gratis Disney kaartjes misschien dat we een dagje gaan kijken als we in de buurt zijn maar misschien ook niet. Zonder die vrijkaartjes zou mijn man zéker niet willen, misschien krijg ik hem nu mee....

3. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Debby, ik verwachtte al dat dit niet jouw Jottum stijl zou zijn ;)
    Maar wij hebben wel vaker een verschil in smaak...

4. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ja maar die zijn nog van afgelopen winter he....die past ze nog steeds tot nu toe.

5. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    wow wat een waslijst, respect!

6. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    #3766 mirell, 30 mei 2012
    Laatst bewerkt: 30 mei 2012

maar met een schuld over nu?
    mijn colega als ze haar huis verkoopt heeft ze 30.000 schuld:$
    en dat mag ze niet meenemen in een nieuwe hypotheek
    ik zou niet meer kunnen slapen

maar als je het huis graag kwijt wou dan is het wel fijn dat het weg is
    kun je niet eerst tijdje huren?

zo zijn al heel wat laarsjes geshopt nou daar doe ik nog niet aan mee met die groeispurten:)
    @debby leuke jurk met die paardjes

en nog steeds geen sale geshopt....ik weet niet wil gewoon die bikini van bomba en nog 1 paar witte slippertjes en dan ben ik helemaal klaar

7. Jasminum

Jasminum Fanatiek lid

16 feb 2011
    1.088
    0
    0
    Inderdaad respect!!:$. Ik zal eens bij de Hennes kijken. Dank je!

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    haha! nou mijn man had er ook niks mee. En hij was een beetje aan het miepen dat hij alleen voor ons ging toen emma een beetje vervelend deed s middags. Maar onze avond was echt heel leuk. Vooral om die kinderen zo te zien genieten.
    En ik moet zeggen, misschien heeft sam nog meer genoten dan emma. Dat had ik niet verwacht. Hij vond alles geweldig, zat de hele tijd te lachen, kijken en wijzen. En hij ging samen met teigetje een dansje doen.
    En die lichtshow was zoooo mooi...
    En nu vertelt mijn man aan iedereen dat disney zo geweldig is ;)

9. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

@natja, nog van harte met je dochter!!!
    @glimlachje, leuke tuniekjes!!
    @sweetbel, haha hier vanmorgen ook een ek-shirt gehaald voor Mason. Ik moet een ek- shirt voor mijn werk aan en die zag hij en toen wou hij er ook één :D
    @madeliefke, ik reageer hier even. Met mijn gaat het aardig ,maar hij is nog wel heel moe. Leuk geshopt!!
    @debby, leuke foto's!!! en wat is emma toch een knappe dame!!
    @mariomama, ach zulke shortama's moet kunnen toch :D
    @diadeem, ja die aardbevingen zijn idd niet fijn, Mijn schoonvader woont in italie en dan denk ik ook steeds jakkes:(
    @geke, haha jou man lijkt mijn man wel :D leuke laarsjes!!
    @zo,oohh je bent vast verkocht na uittesten :D
    @diddl, super dat je huis verkocht is!!!!!!

10. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

We willen in een wat luxere buurt wonen, of het dezelfde woonplaats blijft zijn we nog niet uit. En sowieso een garage hebben we nu niet en vriendlief heeft een motor dus ruimte tekort!
    Nu wonen we in een gewoon rijtjeshuis zeg maar.
    We hebben ook wel zitten denken om het bv. over 5 jaar te doen maar voordeel vind ik dat ze nu dan echt daar opgroeien en niet meer van school hoeven te wisselen (Lisa nu dan wel maar dan is ze nogsteeds 4 dus net of ze dan instroomt)
    Vrijstaande woning kunnen wij niet betalen hoor, nouja niet hier iig ;)

11. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Geke, hihi mogen we jullie huis ook al kopen :D

@ Mirell, ik pb je even ;)

@ zo79, neehoor nog geen tekenen. Enne daar heb ik nu toch helemaal geen tijd voor. Moet volgende week echt huizen gaan bekijken hoor!

12. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    Debby, heerlijk toch, dat het zo leuk was! ik heb dat met Jo ook wel, dat ie nergens in wil trouwens. in dat pretparkje waar we waren kent ie dan een paar dingen en daar wil ie wel in maar de rest vindt ie eng.

Mirell, lekker toch dat je niks hoeft?! is je tuin al klaar?

woningschuld kun je wel in een nieuwe hypotheek opnemen meestal alleen mag je dan eigenlijk over dat bedrag geen hypotheek rente meer aftrekken. Maar hangt natuurlijk helemaal van je financieringsmogelijkheden af verder. Ingewikkeld genoeg allemaal en ook nog gedoe over steeds in de politiek :(

13. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    haha, diddle, het staat niet te koop hoor, en het is vrijstaand ;) andere plek in NL he!
    Mijn droomhuis kan ik ook niet betalen, hoort ook zo toch?

wonderteam, ik denk wel vaker als ik hier lees, die mannen zijn ook allemaal hetzelfde! :D

14. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Geke, oh ja, jouw man ook nog steeds ziek? Bijna beter toch? Lijkt vast een eeuwigheid haha! Ik wilde op de site kijken die je gegeven had, maar hij laadt niet, misschien maar beter zo ;)

WT, haha, ja hoot ook wel, een EK shirt voor je zoon! Ik wilde voor mijn meisje eigenlijk een jurkje van Feetje van de Ek-serie, maar dat was in no time uitverkocht!

Zo79, bedankt!leuk dat het setje binnen is, het lijkt me super. Hier nog te groot helaas.

Debby, ik Ben ook gek op Disney! Ik ging er op mijn 16de pas voor het eerst heen, met een vriendin. Mijn ouders betaalden twee keer per jaar een reis naar Disney voor twee gehandicapte kinderen, en na afloop stuurden ze Dan altijd een bedankkaartje. Mijn zusje en ik waren altijd zo jaloers, dat mn ouders expres zo laat met ons gingen (ik was tone 17!!!). We waren altijd een beetje verwend haha. Ik kan iig niet wachten om met mijn dochtertje te gaan! Wordt al snel denk ik, ALS ik hoor dat Sam het zo geweldig vindt!

15. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    @ diddl, Is Rotterdam en omgeving erg duur? Wij wonen in het oosten des lands, dus dat scheelt denk ik nog wel!! Hier heb je vanaf 450,000 toch wel een vrijstaand huis. In omliggende dorpen wel goedkoper!

maar tjee, zo met de laatste loodjes en nesteldrang op zoek naar een nieuw huis! hmm hebben wij ook nog gedaan in mijn zwangerschap, maar ik had daar toen echt geen zin in. Komt ook dat we 3x een huis zijn gaan bekijken, dat enorm tegen viel.
    Funda kan goed fotoshoppen, zullen we maar zeggen.

16. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    sweetbel, die site is wel vaker heel traag maar hij doet het wel bij mij nu.

heb die hele EK actie van Feetje niet gezien. maar geeft niet, kan ook wel zonder oranje of met een hoedje ofzo ;) Hier zijn ze wel al helemaal gek van alle EK goodies... buddies, geluksvogels enzo. ik wordt steeds naar de juiste supermarkt gedirigeerd door jo :)

@shoppen, vandaag paspoorten geshopt voor de kids, niet zo leuk om geld aan uit te geven....
    Ro vond het maar eng die pasfoto's en zei toen ze haar foto zag 'boos' :D

17. tulip

tulip Niet meer actief

zo, nee die teentjes gingen echt op de rand. ga nog wel ff voor andere kijken in de stad.

18. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0

Ha heerlijk die paspoorten, hier pas idkaarten gehaald!!
    De oudste twee vonden het ook een domme foto's moesten zonder bril en dan staat ook echt kaal als je met gewend ben. Mijn dochter kijkt een beetje scheel, altijd zonder bril.:cool:
    Maar ze hebben allebei zo'n hippe kunstof, dochter roze en zoon blauw en die monturen zijn echt te dik op een id foto.

mariomama; Vind een ruitbroek met een leuke polo ook erg leuk voor verjaardag hoor!! Of een blouse vind ze bij modaitalia.nl ook leuke dingen hebben. Deze blouse bijv.Paisley - Vintage - Donkerblauw

Alleen zit er wel polyester in, mijn zoon heeft er 1 blouse van en kan nooit tegen polyester en nu moet er perse een lange mouw shirt onder. Normaal sta ik altijd labels na te pluizen in winkels en bij deze blouse had ik niet opgelet, want de meeste zijn altijd 100% katoen.;)

19. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Geke, aah, ze kijkt inderdaad niet zo blij, maar wel errrug schattig!
    Ik heb ook paspoorten aangevraagd, die van mij was ook verlopen, zonde geld altijd!

20. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben geloof ik ook uitgeshopt.
    Heb al allerlei sale websites bekeken zonder het gevoel te hebben dat ik iets wil kopen. Tenzij ik nog verjaardagskleren tegenkom voor K.... Misschien wacht ik ook de herfstcollectie af. Maar september kan mooi weer hebben of minder.....

Deel Deze Pagina